Insignia Lifestyle Boutique Limited

Head of Clearing Center

Insignia Lifestyle Boutique Limited, organizačná zložka

Počet voľných pracovných miest:

1

Miesto výkonu práce:

  • Slovensko
    Bratislavský kraj
    okres Bratislava
    Bratislava-Petržalka
    Einsteinova 19
    85101

Kontaktná osoba:

Základná zložka mzdy (v hrubom):

1430 € za mesiac

Dátum nástupu:

ihneď

Dátum pridania ponuky:

3. 8. 2020

Dátum poslednej aktualizácie:

8. 3. 2021

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na neurčitý čas

Pracovná oblasť:

Personalistika, administratíva a služby zákazníkom

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

• Provide oversight and direction of one or more department(s) and ensure that procedures and practices are in alignment with credit union expectations
• Ensure team(s) are motivated and working efficiently and quickly to meet aggressive service/production level timelines, while still providing exceptional service and maintaining quality of work
• Consistently analyze, measure and track department(s) performance
• Create and deliver executive level presentations to report results or propose changes in operations, products, or programs
• Work collaboratively with senior leadership team to engineer continuous process improvement
• Monitor staff performance and provide coaching and feedback via meetings, one-on-one, and in performance reviews
• Recognize and manage risk within business unit/functional area
• Assist staff with problem resolution and issue escalation
• Perform staff management tasks in a timely and accurate manner including, but not limited to, timecard review and approval, new hire and annual reviews and training

Ponúkané výhody

+ hradené ubytovanie

Pracovné podmienky

  • Pracovný čas:od 9:00 do 18:00
  • Práca na zmeny:jednozmenný pracovný režim

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Dĺžka praxe

aspoň 3 roky

Zručnosti, schopnosti

Všeobecné spôsobilosti:
  • analyzovanie a riešenie problémov
  • finančná a ekonomická gramotnosť
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
  • rozhodovanie
  • samostatnosť
Cudzie jazyky:
  • anglický - vysoká: C1 a C2
  • ruský - vysoká: C1 a C2

Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov

Počítače:
  • Microsoft Excel - pokročilá
  • Microsoft Word - pokročilá
  • Microsoft PowerPoint - pokročilá
  • Microsoft Outlook - pokročilá
Ďalšie požiadavky:

• Experience leading a complex department for a mid-large size organization
• Progressive leadership roles in back office payment operations and systems
• Proven track record of driving or partnering with IT on complex projects
• Extensive experience in payment products and services
• Experience in managing external opinion audits and regulatory reviews
• Strong systems and software technical aptitude, including proficiency with Microsoft Office Suite
• Education: Bachelor's degree in Business Administration, other related fields of study or equivalent experience

Osobnostné predpoklady

  • analytické myslenie
  • komunikatívnosť
  • precíznosť (presnosť)
  • praktické myslenie

Údaje o zamestnávateľovi

Obchodné meno:

Insignia Lifestyle Boutique Limited, organizačná zložka

Právna forma:

Zahraničná osoba, právnická osoba so sídlom mimo územia SR

IČO:

48197726

Charakteristika:

concierge služby a služby manažmentu životného štýlu

Adresa:
  • Štefánikova 15
  • 81105 Bratislava-Staré Mesto
  • Slovensko

Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 1430 EUR
Inzerent:Insignia Lifestyle Boutique Limited [ ]
Zverejnené dňa:2021-03-08 (59 dní)
Zverejnené pre lokality:
Zdroj:istp.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.