BALANCED HR s.r.o.

Cítite sa vo vedení a motivovaní zamestnancov ako ryba vo vode? Láka Vás práca v medzinárodnej spoločnosti s aktívnym využitím nemeckého aj anglického jazyka? Hľadáme práve Vás.

Vaša náplň práce:



  • Zodpovednosť za riadenie a vedenie 2 tímov (back office, front office) o veľkosti cca 10 ľudí (motivácia, vedenie, výber nových kolegov, zaučenie)
  • Monitorovanie a koordinácia customer service aktivít (objednávky, cenové ponuky, zmluvy, upomienky, fakturácie, správa databáze, riešenie sťažností)
  • Zodpovednosť za prichádzajúce telefonáty, identifikovanie zákazníckych potrieb, vyjasnenie informácií, riešenie problémov a poskytovanie riešení/alternatív
  • Nastavovanie KPI’s a sledovanie ich plnenia vedúcemu k maximálnej efektívnosti práce oddelenia
  • Prostredník medzi organizáciou (back office, pricing oddelnie) a inside sales tímom
  • Zodpovednosť za objednávky a komunikáciu so zákazníkmi a úradmi v maďarskom jazyku
  • Riadenie procesu reklamácií u zákazníkov a dodávateľov
  • Práca so systémom SAP
  • Reportovanie na pravidelnej báze
  • Účasť na služobných cestách (cca 2x do mesiaca – napr. Viedeň)
  • Ďalšie ad hoc povinnosti stanovené nadriadeným


Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 1750 EUR
Inzerent:BALANCED HR s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2019-01-14 (7 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.