Henkel Slovensko, spol. s r.o.

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

• Spracovanie došlých dodávateľských faktúr od prijatia až po platbu
• Komunikácia s internými a externými partnermi v ruskom jazyku aj v prípade chybne vystavených faktúr či chýbajúcich informácií
• Riešenie cenových rozdielov vo faktúrach či dobropisoch
• Odpovedanie na dodávateľské telefonáty, emaily, elektronické žiadosti
• Odpovedanie na dodávateľské upomienky
• Spracovanie dodávateľských účtov
• Dodržiavanie štandardných procesov a špecifík pre jednotlivé krajiny
• Navrhovanie zlepšovania procesov
• Spracovanie reportov

• Posting of supplier invoices and taking care about posted documents until they are prepared for payment
• Communication with local partners, suppliers in case of missing information, errors or issues for Russian speaking countries
• Resolving queries in regard to value deviations of invoices or credit notes
• Handling of vendor tickets, calls, claims and ad hoc requests
• Handling vendor calls, claims and dunning letters
• Processing of vendor balance reconciliations
• Following the standard procedures and country specifics
• Constantly striving to process improvement
• Producing of daily situation reports

Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Cudzie jazyky

anglický - pokročilá: B1 a B2

ruský - pokročilá: B1 a B2

Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov

Druh: pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 12


Plat: 1100 € za mesiac


Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 1100 EUR
Inzerent:Henkel Slovensko, spol. s r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2020-11-10 (163 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Zdroj:istp.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.