SIA Central Europe, a.s.

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

Dohliada na inbound či outbound prevádzku Zákazníckeho centra v súvislosti so zákazníckym servisom, riešením problémov, detekciou/vyšetrovaním podvodov a/alebo propagáciou/predajom produktov. Spolupracuje s rôznymi úrovňami manažmentu, zákazníkmi a zamestnancami.
Zaisťuje optimálne využívanie zamestnancov a zdrojov na maximalizáciu efektívnosti pri plnení špecifikácií klienta a/alebo podnikateľských cieľov.
Prostredníctvom efektívneho vedenia priamych podriadených zaisťuje, aby sa dodržiavali zmluvou stanovené štandardy kvality a úrovne služieb a zároveň zabezpečuje optimálnu ziskovosť. Pri vývoji alternatívnych riešení a plnení termínov v rýchlo sa meniacom prostredí a reálnom čase nesmie chýbať ani vynaliezavosť.
Spokojnosť zákazníka zaisťuje tým, že udržiava celkovú kvalitu množstva produktov a služieb.
Zabezpečuje správnu a včasnú prípravu štatistických reportov
Zabezpečuje maximálne spracovanie v rámci zákonných a zmluvných povinností. Minimalizuje prevádzkové náklady (napríklad CPWUs) jednotlivých nákladových stredísk.
Vyvíja, vylepšuje a realizuje smernice a postupy s cieľom optimalizácie personálnych zdrojov a zariadení.
Môže monitorovať systémy za účelom zistenia a vyšetrovania možného podvodného konania v súvislosti s používaním kreditnej karty alebo držiteľmi kontaktných kariet.

Požadované vzdelanie

Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)

Dĺžka praxe

6 alebo viac rokov

Cudzie jazyky

anglický - vysoká: C1 a C2

srbský - vysoká: C1 a C2

Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov

Počítače

Microsoft Excel - pokročilá

Microsoft Word - pokročilá

Microsoft PowerPoint - elementárna

Microsoft Outlook - pokročilá

Druh: pracovný pomer na neurčitý čas


Plat: 3000 € za mesiac


Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 3000 EUR
Inzerent:SIA Central Europe, a.s.
Zverejnené dňa:2021-08-20 (39 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj Bratislava
Zdroj:istp.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.