Špecialista pre metodiku fondov EÚ
Úrad pre verejné obstarávanie
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 15.12.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 03.12.2025 o 15:11
- Naposledy aktualizované
- 03.12.2025 o 15:20
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2534362
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Špecialista pre metodiku fondov EÚ
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Špecialista pre metodiku fondov EÚ
- Pracovná oblasť
- Štátna správa
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- • príprava riadiacej dokumentácie v oblasti procesu a kontroly verejného obstarávania a obstarávania (VO/O), vrátane prípravy návrhu na ich aktualizáciu a v tej súvislosti zabezpečenie vyhodnotenia pripomienok a aktívna účasť na rozporových konaniach; • príprava usmernení pre žiadateľov, prijímateľov a poskytovateľov z pohľadu osobitných pravidiel vyplývajúcich z príslušnej riadiacej dokumentácie pre oblasť procesu a kontroly VO/O; • spolupráca s relevantnými orgánmi zapojenými do implementácie fondov EÚ pri nastavení vhodných mechanizmov kontroly VO/O, s dôrazom na efektívnosť a účinnosť výkonu kontroly a tvorbe koncepcie výkonu kontroly pri poskytnutí príspevku z fondov EÚ; • príprava návrhov všeobecne záväzných právnych predpisov pre oblasť kontroly VO/O v rámci Programu Slovensko a v tej súvislosti spolupráca s odborom legislatívno-právnym; • príprava a aktualizácia internej riadiacej a metodickej dokumentácie, najmä manuálu procedúr, postupov ku kontrole VO/O a vzorov kontrolných zoznamov; • vypracovanie vyjadrení a odborných stanovísk k riadiacej dokumentácii a metodickým dokumentom vypracovaných inými subjektami, najmä centrálnym koordinačným orgánom, riadiacim orgánom pre Program Slovensko, platobným orgánom, orgánom zabezpečujúcim ochranu finančných záujmov EÚ; • vypracovanie vyjadrení a odborných stanovísk k dokumentom vypracovaným inými útvarmi ÚVO, napr. k internej riadiacej dokumentácii, všeobecným metodickým usmerneniam, výstupom z medziodborovej porady a pod.; • príprava podkladov pre výročné a strednodobé preskúmanie výkonnosti Programu Slovensko a pre monitorovanie a hodnotenie Programu Slovensko; • príprava vyjadrení a odborných stanovísk k materiálom predkladaným na rokovanie vlády SR, ktoré majú alebo by mohli mať vplyv na činnosť sekcie sprostredkovateľský orgán pre Program Slovensko, • príprava odpočtu úloh vyplývajúcich z uznesení vlády SR; • plnenie úloh vyplývajúcich z potreby koordinácie činnosti sekcie sprostredkovateľský orgán pre Program Slovensko s riadiacim orgánom, platobným orgánom a inými sprostredkovateľskými orgánmi; • overovanie a hodnotenie súladu činností vykonávaných sekciou sprostredkovateľský orgán pre Program Slovensko s internou riadiacou a metodickou dokumentáciou sekcie a inými predpismi záväznými pre sekciu; • koordinovanie poskytovania súčinnosti pri výkone kontroly, auditu alebo overovania na úrovni SO, príprava vyjadrení k zisteniam z kontroly a auditu, prijímanie opatrenia na nápravu nedostatkov a odstránenie príčin ich vzniku a informuje riadiaci orgán o výsledku; v tej súvislosti zabezpečenie spolupráce s ostatnými organizačnými útvarmi sekcie; • príprava stanovísk a požiadaviek na informačné systémy potrebné pre plnenie úloh sekcie; • aktívna účasť na pracovných skupinách a výboroch, ktoré sekcia sprostredkovateľský orgán pre Program Slovensko vedie, alebo na ktorých sa zúčastňuje; • plnenie a zabezpečovanie plnenia pokynov nadriadeného.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 6
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Štátnozamestnanecké voľné pracovné miesto
- Ponúkané výhody
- • možnosť práce z domu (5 pracovných dní za 1 mesiac) • pružný pracovný čas • príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR/pracovný deň • Multisport karta • týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce • štyri dni voľna nad rámec dovolenky • možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR (Častá - Papiernička) za zvýhodnené ceny • príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi • príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu (50,55,60r.) vo výške 100 EUR • príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera • pridelenie tzv. mentora (t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca) počas prvý troch mesiacov od nástupu • možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 % z platovej tarify (príprava jedného štátneho zamestnanca) alebo 15 % z platovej tarify (príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov) • príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne • možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch • možnosť kariérneho rastu Doplňujúca informácia: možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100% základného platu. Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 1 rok
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Požiadavky na zamestnanca : Kvalifikačné predpoklady: - vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa a 1 rok praxe v oblasti projektového manažmentu, implementácie fondov EÚ alebo kontroly verejného obstarávania vítaná. Osobnostné vlastnosti a schopnosti: analytické, koncepčné a strategické myslenie, svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť. Zoznam požadovaných dokladov : • Žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby. • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania. • Profesijný štruktúrovaný životopis. • Motivačný list. Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi : je potrebné zaslať do 07.12.2025 na adresu služobného úradu (Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 606/10, 821 09 Bratislava) alebo elektronicky na emailovú adresu: denisa.-=KONTAKT=-.sk a martina.-=KONTAKT=-.sk. Obálku a žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby je potrebné označiť referenčným číslom ponuky: ŠS/2025/24. (Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke alebo dátum doručenia žiadosti elektronickými prostriedkami). Štátnozamestnanecké miesto sa obsadzuje v dočasnej štátnej službe podľa § 36 ods. 3 písm. e) zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Úrad pre verejné obstarávanie
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Ružová dolina 606/1082109 Bratislava-Ružinov - Bratislava IISlovensko
- IČO
- 31797903
- Počet zamestnancov
- 200-249
- Internetová adresa
- www.uvo.gov.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- inou formou-Osobný pohovor
- Dátum ukončenia ponuky
- 07.12.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Mgr. Denisa Ščípová
-=KONTAKT=-Bc. Martina Hantáková
-=KONTAKT=-
