Agent prichádzajúcej linky a predaja
Konecta Slovakia s. r. o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Partizánska cesta 6626/3,97401 Banská Bystrica - Banská Bystrica
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- ihneď
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 950€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 05.03.2024 o 16:01
- Naposledy aktualizované
- 11.03.2024 o 13:21
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2177532
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Agent prichádzajúcej linky a predaja
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Pracovník telefonického predaja a telemarketingu-=KONTAKT=-Špecialista predaja produktov a služieb (okrem IKT) inde neuvedený-=KONTAKT=-Pracovník zákazníckeho centra (kontaktného)
- Pracovná oblasť
- Obchod, marketing a reklama
- Počet voľných miest
- 3
- Náplň práce
- Dnes Vám predstavíme pozíciu špecialistu na zákazníckej linke Vodafone trošku netradične. Začítajte sa do nášho telefonického rozhovoru, ktorý Vám pomôže bližšie spoznať pracovnú náplň operátora. :) Sofia: Dobrý deň, pri telefóne Sofia, personalistka zákazníckeho centra Konecta Slovakia. Ako Vám môžem pomôcť? Šimon: Dobrý deň, moje meno je Šimon. Dozvedel som sa, že hľadáte telefonických špecialistov na Vašu pobočku v Banskej Bystrici. Mám dobré informácie? Sofia: Áno, Šimon, doplňujeme tím na projekte Vodafone. Čo by ste povedali na prácu na prichádzajúcej linke? Šimon: To by mi vyhovovalo, aby zákazníci volali mne. Rád by som poskytoval pomoc a zákaznícku starostlivosť po telefóne. Sofia: Bolo by pre Vás zaujímavé ponúkať tiež doplnkové produkty a služby? Samozrejme, všetko v rámci prichádzajúceho hovoru. Šimon: Mám skúsenosti s predajom, myslím, že si trúfnem aj predávať. Pracuje sa na zmeny? Sofia: Áno, linka funguje v pracovné dni, sviatky aj cez víkendy od 6:00 do 23:00 hod., a tak sa Vám môže ujsť ranná, poobedná alebo delená zmena. Zvládli by ste to? Šimon: Určite áno. Môžete mi, prosím, poskytnúť bližšie informácie o mzde? Sofia: Základný plat je 950 eur, ale to nie je zďaleka všetko. Na bonusoch si môžete zarobiť kľudne aj raz toľko. Práci predchádza 7-týždňové školenie, počas ktorého dostávate plat a nováčkovský bonus vo výške 125 eur / mesiac. Za víkendy Vám prináleží mzdové zvýhodnenie. Šimon: Máte aj nejaké benefity pre zamestnancov? Sofia: Samozrejme. Veľmi obľúbená je UpBalansea alebo zamestnanecký paušál za symbolickú sumu. Kávička na pracovisku zdarma je samozrejmosťou. Za odporučenie nového kolegu odmena 400 eur a mávame tiež výborné teambuldingové aktivity. Šimon: Znie to výborne, mám záujem o túto pozíciu. Ako mám postupovať? Sofia: Pošlite nám svoj životopis a my sa Vám do niekoľkých dní ozveme. Nástup nováčikov je po Veľkej noci, v piatok 5. apríla, pohovory sú však už teraz v plnom prúde, preto sa rozhodnite čím skôr. Šimon: Ďakujem, pošlem obratom svoj životopis. Príjemný deň! Sofia: Aj Vám a teším sa na stretnutie na pohovore! Ak aj Vás rovnako ako Šimona zaujala pozícia špecialistu na linke Vodafone, neváhajte reagovať ešte dnes!
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Partizánska cesta 6626/3,97401 Banská Bystrica - Banská Bystrica
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 12
- Počet hodín za týždeň
- 40.0
- Pracovný čas
- 06:00-23:00
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Pracovné miesto vhodné pre
- Absolventa
Zdravotne znevýhodneného
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 950€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
- Ponúkané výhody
- - Práca v modernej kancelárii neďaleko centra Banskej Bystice. - UpBalansea aplikácia za veľmi výhodnú sumu. - Paušál v rámci SK za symbolický doplatok zamestnanca. - Nováčikovský bonus 2 x 125 eur. - Bonus za odporučenie nového kolegu vo výške 400 eur. - Možnosť skráteného úväzku (min. 6 hodín denne - až po zaškolení). - Káva a čaj na pracovisku. - Ovocné dni, grilovačka, kino na pobočke, vianočný večierok a ďalšie aktivity.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Úplné stredné odborné vzdelanieÚplné stredné všeobecné vzdelanieVysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Prax
- bez požiadavky na odbornú prax
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Počítačové zručnosti
- Bežná práca s počítačom (digitálna gramotnosť)-Bežná práca s počítačom (digitálna gramotnosť)
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)informačná gramotnosťkomunikácia (jednanie s ľuďmi)kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sapružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)samostatnosťvyjednávanie
- Osobnostné predpoklady
- empatiakomunikatívnosťpraktické myslenieprecíznosť (presnosť)
- Ďalšie požiadavky
- Nie je pre nás rozhodujúce, či sa vo Vašom životopise vynímajú hneď viacerí zamestnávatelia v oblasti zákazníckej starostlivosti alebo len tento rok končíte školu. Záleží nám na Vašom nastavení, prístupe k riešeniu požiadaviek klienta, komunikačných a počítačových zručnostiach. Zodpovednosť, precíznosť, trpezlivosť, optimizmus by mali byť vlastnosti, ktoré Vás najlepšie vystihujú.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Konecta Slovakia s. r. o.
- Právna forma
- Spol. s r. o.
- Sídlo
- Partizánska cesta 6626/397401 Banská Bystrica - Banská BystricaSlovensko
- IČO
- 55005519
- Počet zamestnancov
- 100-149
- Internetová adresa
- www.konecta-group.com
- Charakteristika zamestnávateľa
- Konecta Group je zákaznícke centrum, ktoré vzniklo v roku 1987 v Taliansku a odvtedy sa postupne rozrástlo do rôznych krajín. Poskytuje zákaznícke služby po telefóne, starostlivosť a telefonickú podporu zákazníkom rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, Philip Morris, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkuje aktívne aj pasívne zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom s cieľom pomôcť a poradiť a pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a navrhnúť riešenie zákazníkovho problému. Popri službách call centra poskytujeme svojim klientom aj činnosti back office, realizujeme rôzne prieskumy spokojnosti a verejnej mienky. Konecta je jedinečná svojou flexibilitou, keď dokáže pokryť služby podľa želania klienta, či už krátkodobo v rámci konkrétnej kampane alebo aj na niekoľko mesiacov či rokov pri dlhodobej starostlivosti o koncových zákazníkov alebo firemných klientov. V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. V metropole stredného Slovenska plánuje písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Poraden.čin.v podnikaní
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 30.04.2024
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Viktória Valachovičová PhD.
-=KONTAKT=-
Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?
Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?
Áno, odísťNie, zostať
Naozaj chcete odoslať Vašu reakciu na pracovnú ponuku bez priloženia životopisu vytvoreného na portáli SZ a bez prílohy?
Áno, odoslaťNie, neodosielať