Vedúci Odboru ekonomiky, správy a personálnej agendy VK č. 21/2025
Centrum právnej pomoci
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Župné námestie 12,81000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.01.2026
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 2 300€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 07.11.2025 o 12:10
- Naposledy aktualizované
- 07.11.2025 o 13:13
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2521783
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Vedúci Odboru ekonomiky, správy a personálnej agendy VK č. 21/2025
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Riadiaci pracovník (manažér) vo finančníctve a poisťovníctve inde neuvedený
- Pracovná oblasť
- Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- - spolupracuje pri návrhu rozpočtu Centra a realizuje schválený rozpočet v súlade so zákonom č. 523/2007 Z. z. o rozpočtových pravidlách v znení neskorších predpisov a v súlade s pokynmi riadiaceho orgánu v systéme CES, - spolupracuje pri vypracovávaní podkladov pre rozpočtové opatrenia v súlade s potrebami organizácie a ich realizáciu v systéme CES, - podieľa sa na vedení operatívnej evidencie rozpočtových opatrení, - spolupracuje na rozpise rozpočtových prostriedkov organizácie a priebežne sleduje ich čerpanie, - vykonáva základnú finančnú kontrolu z hľadiska plnenia rozpočtu organizácie, - realizuje platby prostredníctvom Štátnej pokladnice, - spolupracuje na spracovaní podkladov pre štvrťročné rozbory hospodárenia a ročného rozboru hospodárenia - spolupracuje na realizácii rozpočtových operácií, výkazov za oblasť rozpočtu v systéme štátnej pokladnice, - vykonáva zúčtovanie hotovostných preddavkov organizácie v štátnej pokladnici, vysporiadanie príjmov, - koordinuje úlohy pre správu a vymáhanie pohľadávok, riadi sa zákonom č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu, - zabezpečuje koordináciu BOZP s externým dodávateľom, - vykonáva komplexnú agendu Sociálneho fondu (čerpanie, evidencia, refundácia, úhrady), - riadi a usmerňuje personálnu agendu Centra, - spolupracuje pri tvorbe pracovno-právnych dokumentov, navrhuje a zodpovedá za pracovné náplne zamestnancov, spolupracuje na operatívnych zmenách v právnej úprave a operatívne zabezpečuje zmeny a doplnenia, poradenstva pre zamestnancov v personálnych otázkach, - spolupracuje pri výberových konaniach, - spolupracuje so Slovenskou konsolidačnou, a. s. ohľadne vymáhania pohľadávok, - zabezpečuje spoluprácu s Úradom práce, sociálnych vecí a rodiny, - poskytuje súčinnosť pri inventarizácii majetku, - zabezpečuje a riadi správu majetku Centra, - sleduje aktuálne zmeny v legislatívnych predpisoch a zabezpečuje ich realizáciu v oblasti účtovnej agendy, ako aj v právnych predpisoch v oblastiach v súlade so zákonom o účtovníctve a zákonom o rozpočtových pravidlách, - zúčastňuje sa odborných školení, - využíva registratúru v rámci svojej pracovnej náplne, - zodpovedá za kvalitné a včasné spracovanie písomných materiálov, - informuje zamestnancov o dôležitých skutočnostiach nevyhnutných pre ich činnosť, - spolupracuje s vedúcimi iných organizačných jednotiek, - zvoláva na plnenie úloh porady odboru, zúčastňuje sa porád vedenia a informuje vedenie Centra o zásadných zmenách odboru, - archivuje dokumenty v rámci svojej agendy v zmysle zákona o archivácii, - plní ďalšie úlohy na základe pokynov zamestnávateľa, ktoré súvisia s činnosťou Centra.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Župné námestie 12,81000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 2 300€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
- Ponúkané výhody
- Platové podmienky v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. Zákon o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. • odmeny, príspevok do DDS, • pružný pracovný čas, • 5 dni sick day, • 8 dní pracovné voľno návšteva lekára - zamestnanec/8 dní pracovné voľno - sprevádzanie rodinného príslušníka, • príspevok na stravovanie, • služobný notebook.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa-62 Ekonomické vedy
- Prax
- aspoň 3 roky
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Word-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročiláProgramovanie - SAP-pokročilá
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)organizovanie a plánovanie prácerozhodovaniesamostatnosťtímová prácavedenie ľudí
- Osobnostné predpoklady
- analytické myslenieprecíznosť (presnosť)spoľahlivosť
- Ďalšie požiadavky
- Informácie o výberovom konaní: Výberové konanie na obsadenie funkcie vedúca/-i Odboru ekonomiky, správy a personálnej agendy Centra právnej pomoci sa uskutoční písomnou formou a ústnym pohovorom. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pozvať na výberové konanie len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady. Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokladmi a písomnosťami (s vlastnoručným podpisom uchádzača) je potrebné: a) zaslať poštou na adresu: Centrum právnej pomoci, Kancelária tajomníka, Župné námestie 12, P.O.Box 75/A, 810 00 Bratislava s označením "Výberové konanie na obsadenie vedúca/-i Odboru ekonomiky, správy a personálnej agendy" alebo b) osobne do podateľne Centra právnej pomoci, Župné námestie 12, 810 00 Bratislava, s označením "Výberové konanie na obsadenie miesta vedúca/-i Odboru ekonomiky, správy a personálnej agendy" alebo c) elektronickou formou vo formáte PDF na adresu: -=KONTAKT=- najneskôr do 28. novembra 2025, vrátane. Rozhodujúci je dátum podania žiadosti o zaradenie do výberového konania (dátum podania žiadosti osobne do podateľne Centra právnej pomoci na Župnom námestí 12 v Bratislave alebo dátum podania žiadosti na poštovej pečiatke alebo dátum podania žiadosti elektronicky), t.j. najneskôr 28. november 2025. Predpokladaný termín výberového konania je v 50. resp. 51. kalendárnom týždni roku 2025 v priestoroch Centra právnej pomoci, Župné námestie 12.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Centrum právnej pomoci
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Župné námestie 591/1281000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava ISlovensko
- IČO
- 30798841
- Počet zamestnancov
- 150-199
- Internetová adresa
- www.centrumpravnejpomoci.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Centrum právnej pomoci je štátna rozpočtová organizácia založená 1.1.2006 na základe zákona č. 327/2005 Z. z. Centrum zabezpečuje poskytovanie právnej pomoci fyzickým osobám, ktoré v dôsledku svojej materiálnej situácie nemôžu využívať právne služby na riadne uplatnenie a ochranu svojich práv.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Právne činnosti
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Úrady, ktoré môžu vyhľadávať vhodných uchádzačov
- Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny BratislavaÚrad práce, sociálnych vecí a rodiny MalackyÚrad práce, sociálnych vecí a rodiny PezinokÚrad práce, sociálnych vecí a rodiny GalantaÚrad práce, sociálnych vecí a rodiny Trnava
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 28.11.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Mgr. Adela Beňová
-=KONTAKT=-
