Centrum právnej pomoci

Vedúci Odboru ekonomiky, správy a personálnej agendy VK č. 21/2025

Centrum právnej pomoci

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Župné námestie 12,81000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
01.01.2026
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
2 300€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
07.11.2025 o 12:10
Naposledy aktualizované
07.11.2025 o 13:13

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2521783
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
Vedúci Odboru ekonomiky, správy a personálnej agendy VK č. 21/2025
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Riadiaci pracovník (manažér) vo finančníctve a poisťovníctve inde neuvedený
Pracovná oblasť
Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
Počet voľných miest
1
Náplň práce
- spolupracuje pri návrhu rozpočtu Centra a realizuje schválený rozpočet v súlade so zákonom č. 523/2007 Z. z. o rozpočtových pravidlách v znení neskorších predpisov a v súlade s pokynmi riadiaceho orgánu v systéme CES, - spolupracuje pri vypracovávaní podkladov pre rozpočtové opatrenia v súlade s potrebami organizácie a ich realizáciu v systéme CES, - podieľa sa na vedení operatívnej evidencie rozpočtových opatrení, - spolupracuje na rozpise rozpočtových prostriedkov organizácie a priebežne sleduje ich čerpanie, - vykonáva základnú finančnú kontrolu z hľadiska plnenia rozpočtu organizácie, - realizuje platby prostredníctvom Štátnej pokladnice, - spolupracuje na spracovaní podkladov pre štvrťročné rozbory hospodárenia a ročného rozboru hospodárenia - spolupracuje na realizácii rozpočtových operácií, výkazov za oblasť rozpočtu v systéme štátnej pokladnice, - vykonáva zúčtovanie hotovostných preddavkov organizácie v štátnej pokladnici, vysporiadanie príjmov, - koordinuje úlohy pre správu a vymáhanie pohľadávok, riadi sa zákonom č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu, - zabezpečuje koordináciu BOZP s externým dodávateľom, - vykonáva komplexnú agendu Sociálneho fondu (čerpanie, evidencia, refundácia, úhrady), - riadi a usmerňuje personálnu agendu Centra, - spolupracuje pri tvorbe pracovno-právnych dokumentov, navrhuje a zodpovedá za pracovné náplne zamestnancov, spolupracuje na operatívnych zmenách v právnej úprave a operatívne zabezpečuje zmeny a doplnenia, poradenstva pre zamestnancov v personálnych otázkach, - spolupracuje pri výberových konaniach, - spolupracuje so Slovenskou konsolidačnou, a. s. ohľadne vymáhania pohľadávok, - zabezpečuje spoluprácu s Úradom práce, sociálnych vecí a rodiny, - poskytuje súčinnosť pri inventarizácii majetku, - zabezpečuje a riadi správu majetku Centra, - sleduje aktuálne zmeny v legislatívnych predpisoch a zabezpečuje ich realizáciu v oblasti účtovnej agendy, ako aj v právnych predpisoch v oblastiach v súlade so zákonom o účtovníctve a zákonom o rozpočtových pravidlách, - zúčastňuje sa odborných školení, - využíva registratúru v rámci svojej pracovnej náplne, - zodpovedá za kvalitné a včasné spracovanie písomných materiálov, - informuje zamestnancov o dôležitých skutočnostiach nevyhnutných pre ich činnosť, - spolupracuje s vedúcimi iných organizačných jednotiek, - zvoláva na plnenie úloh porady odboru, zúčastňuje sa porád vedenia a informuje vedenie Centra o zásadných zmenách odboru, - archivuje dokumenty v rámci svojej agendy v zmysle zákona o archivácii, - plní ďalšie úlohy na základe pokynov zamestnávateľa, ktoré súvisia s činnosťou Centra.
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Župné námestie 12,81000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Zmennosť
pružná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
2 300€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
Ponúkané výhody
Platové podmienky v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. Zákon o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. • odmeny, príspevok do DDS, • pružný pracovný čas, • 5 dni sick day, • 8 dní pracovné voľno návšteva lekára - zamestnanec/8 dní pracovné voľno - sprevádzanie rodinného príslušníka, • príspevok na stravovanie, • služobný notebook.

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa-62 Ekonomické vedy
Prax
aspoň 3 roky
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Word-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročilá
Programovanie - SAP-pokročilá
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
organizovanie a plánovanie práce
rozhodovanie
samostatnosť
tímová práca
vedenie ľudí
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť
Ďalšie požiadavky
Informácie o výberovom konaní: Výberové konanie na obsadenie funkcie vedúca/-i Odboru ekonomiky, správy a personálnej agendy Centra právnej pomoci sa uskutoční písomnou formou a ústnym pohovorom. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pozvať na výberové konanie len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady. Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokladmi a písomnosťami (s vlastnoručným podpisom uchádzača) je potrebné: a) zaslať poštou na adresu: Centrum právnej pomoci, Kancelária tajomníka, Župné námestie 12, P.O.Box 75/A, 810 00 Bratislava s označením "Výberové konanie na obsadenie vedúca/-i Odboru ekonomiky, správy a personálnej agendy" alebo b) osobne do podateľne Centra právnej pomoci, Župné námestie 12, 810 00 Bratislava, s označením "Výberové konanie na obsadenie miesta vedúca/-i Odboru ekonomiky, správy a personálnej agendy" alebo c) elektronickou formou vo formáte PDF na adresu: -=KONTAKT=- najneskôr do 28. novembra 2025, vrátane. Rozhodujúci je dátum podania žiadosti o zaradenie do výberového konania (dátum podania žiadosti osobne do podateľne Centra právnej pomoci na Župnom námestí 12 v Bratislave alebo dátum podania žiadosti na poštovej pečiatke alebo dátum podania žiadosti elektronicky), t.j. najneskôr 28. november 2025. Predpokladaný termín výberového konania je v 50. resp. 51. kalendárnom týždni roku 2025 v priestoroch Centra právnej pomoci, Župné námestie 12.

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Centrum právnej pomoci
Právna forma
Rozpočtová organizácia
Sídlo
Župné námestie 591/12
81000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
IČO
30798841
Počet zamestnancov
150-199
Internetová adresa
www.centrumpravnejpomoci.sk
Charakteristika zamestnávateľa
Centrum právnej pomoci je štátna rozpočtová organizácia založená 1.1.2006 na základe zákona č. 327/2005 Z. z. Centrum zabezpečuje poskytovanie právnej pomoci fyzickým osobám, ktoré v dôsledku svojej materiálnej situácie nemôžu využívať právne služby na riadne uplatnenie a ochranu svojich práv.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Právne činnosti

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Úrady, ktoré môžu vyhľadávať vhodných uchádzačov
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Bratislava
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Malacky
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Pezinok
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Galanta
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Trnava
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
28.11.2025

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Mgr. Adela Beňová

-=KONTAKT=-


Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 2300 EUR
Inzerent:Centrum právnej pomoci [ ]
Zverejnené dňa:2025-11-07 (1 deň)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.