Administratívny pracovník v oblasti mzdového účtovníctva
PROFIT CENTRUM SLOVAKIA s.r.o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Sobieskeho 609/5,94301 Štúrovo - Nové Zámky
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.08.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 050€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 26.06.2025 o 09:28
- Naposledy aktualizované
- 26.06.2025 o 11:50
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2449834
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Administratívny pracovník v oblasti mzdového účtovníctva
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Administratívny pracovník v oblasti mzdového účtovníctva
- Pracovná oblasť
- Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Spracovávanie a evidencia dochádzky zamestnancov. Príprava podkladov pre výpočet miezd (dovolenky, PN, nadčasy, príplatky). Vedenie administratívnej agendy súvisiacej s mzdovým účtovníctvom. Príprava a archivácia mzdových a personálnych dokumentov (pracovné zmluvy, dodatky, výpovede, potvrdenia). Spolupráca s mzdovým účtovníkom pri mesačnom uzávierkovom procese. Zabezpečovanie komunikácie s inštitúciami (Sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad). Práca s internými mzdovými a personálnymi systémami. Administratívna podpora HR oddelenia. Sledovanie platnej legislatívy v oblasti miezd a zamestnaneckých vzťahov.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Sobieskeho 609/5,94301 Štúrovo - Nové Zámky
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Počet hodín za týždeň
- 40.0
- Pracovný čas
- 08:00-16:00
- Zmennosť
- jednozmenná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Pracovné miesto vhodné pre
- Absolventa
Mladistvého
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 050€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
- Ponúkané výhody
- - Koncoročné odmeny na základe výsledkov a prístupu k práci - Moderné a komfortné pracovné prostredie v príjemnej atmosfére - Podpora odborného rastu - pravidelné školenia a možnosť zvyšovať si kvalifikáciu - Stabilné pracovné miesto v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti - Flexibilný pracovný čas po dohode - Prístup k odbornému softvéru a digitalizovaným procesom - Podpora pri adaptácii - zaškolenie a pomoc skúsených kolegov - Príležitosti na profesijný rast v rámci firmy
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Stredné odborné vzdelanie-obchodno - administratívny zamestnanec-64 Ekonomika a organizácia, obchod a služby II
- Prax
- bez požiadavky na odbornú prax
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Cudzí jazyk
- maďarskýstredná - pokročilá B1 a B2
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)komunikácia (jednanie s ľuďmi)kultivovaný písomný prejavmanuálna zručnosťosobnostný rozvojsamostatnosťtímová práca
- Osobnostné predpoklady
- analytické mysleniecieľavedomosťkomunikatívnosťochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)praktické myslenieprecíznosť (presnosť)sebaistotaspoľahlivosťtrpezlivosťvnútorná stabilita
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- PROFIT CENTRUM SLOVAKIA s.r.o.
- Právna forma
- Spol. s r. o.
- Sídlo
- Sobieskeho 609/594301 Štúrovo - Nové ZámkySlovensko
- IČO
- 54164591
- Počet zamestnancov
- 5-9
- Internetová adresa
- www.profitcentrum.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Sme moderná poradenská spoločnosť zameraná na komplexné obchodné poradenstvo, vedenie účtovníctva a spracovanie mzdovej agendy. Tím odborníkov s dlhoročnou praxou poskytuje klientom kvalitné a spoľahlivé služby v oblasti business poradenstva, účtovníctva a personálnej administratívy. V našej praxi kladieme dôraz na: - individuálny a proklientsky prístup, - digitalizáciu a efektívne nastavenie procesov, - odbornú presnosť a dodržiavanie legislatívnych noriem. Našim cieľom je poskytovať služby, ktoré klientom prinášajú nielen istotu pri plnení zákonných povinností, ale aj reálnu pridanú hodnotu v oblasti optimalizácie daňového zaťaženia, zjednodušenia podnikania a dlhodobého rozvoja ich činnosti. Pomáhame firmám rásť, zorientovať sa v meniacom sa legislatívnom prostredí a efektívne riadiť ich administratívne procesy.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Kombinované administratívno-kancelárske činnosti
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Úrady, ktoré môžu vyhľadávať vhodných uchádzačov
- Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Nové Zámky
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 31.07.2025
- Informácie o obsadení pozície
- Zverejniť voľnú pracovnú pozíciu aj na európskom portáli pracovných miestPracovná pozícia bude vytvorená s príspevkom úradu PSVR
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Kristián Jakab
-=KONTAKT=-