Odborný administratívny asistent
Úrad pre verejné obstarávanie
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.11.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 13.10.2025 o 14:10
- Naposledy aktualizované
- 13.10.2025 o 14:38
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2509254
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Odborný administratívny asistent
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Odborný administratívny asistent
- Pracovná oblasť
- Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Bližšie určená najnáročnejšia činnosť: • zabezpečenie informačnej, organizačnej a evidenčnej práce sekretariátu vedúceho zamestnanca, organizácia denného programu, návštev a porád, • kontrola a zabezpečovanie formálnych náležitostí podkladov o sprístupnenie informácií, • výkon činností vo funkcii asistenta, ako neštandardizovanej pracovnej pozície pre príslušný organizačný útvar • prijímanie zásielok a ich registrácia v informačnom systéme pre európske fondy (ITMS21+), • zabezpečovanie podkladov pre spracovanie a pre sprístupnenie informácií, rozhodovanie o sprístupnení alebo obmedzení prístupu k informáciám, • kontrola dodržiavania lehôt na spracovanie a sprístupnenie informácií a ostatných lehôt vyplývajúcich z ustanovení zákona o slobode informácií, • evidencia korešpondencie adresovanej vedúcemu zamestnancovi a sledovanie včasnosti jej vybavenia, • zabezpečovanie prevádzkového a technického servisu sekretariátu riaditeľa odboru, • spracovávanie dochádzky príslušného organizačného útvar, • samostatné vybavovanie bežnej korešpondencie, • vykonávanie administratívnych prác na sekretariáte príslušného organizačného útvaru, • vykonávanie a plnenie ďalších úloh súvisiacich s dohodnutým druhom práce podľa pokynov priameho nadriadeného zamestnanca, • zachovávanie mlčanlivosti o skutočnostiach, o ktorých sa dozvie pri plnení služobných úloh a ktoré v záujme služobného úradu nie je možné oznamovať iným osobám a to aj po skončení štátnozamestnaneckého pomeru, • koordinácia a plnenie úloh za oddelenie, poskytnutie plnej súčinnosti ostatným odborom/oddeleniam v rámci príslušného organizačného útvaru, • výkon analytických činností vo vzťahu k sledovaniu plnenia úloh sprostredkovateľského orgánu; • tvorbu analytických podkladov a správ pre potreby vnútorného riadenia SO a zefektívnenie výkonu delegovaných úloh v oblasti kontroly verejného obstarávania Programu Slovensko, • spolupráca s príslušnými organizačnými útvarmi EK, MF SR, MIRRI SR a inými subjektmi zapojenými do implementácie fondov EÚ spolupodieľanie sa príprave stanovísk a analýz; • poskytovania súčinnosti pri výkone kontroly, auditu alebo overovania na úrovni SO; • príprava stanovísk a požiadaviek na informačné systémy potrebné pre plnenie úloh sekcie; • spolupráca pri príprave odpočtu úloh vyplývajúcich z uznesení vlády SR; • plnenie pokynov nadriadeného.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 6
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Štátnozamestnanecké voľné pracovné miesto
- Ponúkané výhody
- • možnosť práce z domu (5 pracovných dní za 1 mesiac) • pružný pracovný čas • príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR/pracovný deň • Multisport karta • týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce • štyri dni voľna nad rámec dovolenky • možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR (Častá - Papiernička) za zvýhodnené ceny • príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi • príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu (50,55,60r.) vo výške 100 EUR • príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera • pridelenie tzv. mentora (t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca) počas prvý troch mesiacov od nástupu • možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 % z platovej tarify (príprava jedného štátneho zamestnanca) alebo 15 % z platovej tarify (príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov) • príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne • možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch • možnosť kariérneho rastu Doplňujúca informácia: možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100% základného platu. Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 2 roky
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Osobnostné vlastnosti a schopnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, komunikačné zručnosti. Prax: 2 roky praxe v oblasti hospodárskej korešpondencie Zoznam požadovaných dokladov : • Žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby. • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania. • Profesijný štruktúrovaný životopis. • Motivačný list. Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi: je potrebné zaslať do 17.10.2025 na adresu služobného úradu (Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 606/10, 821 09 Bratislava) alebo elektronicky na emailovú adresu: denisa.-=KONTAKT=-.sk a martina.-=KONTAKT=-.sk. Obálku alebo e-mail je potrebné označiť referenčným číslom ponuky: ŠS/2025/16. (Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke alebo dátum doručenia žiadosti elektronickými prostriedkami). Štátnozamestnanecké miesto sa obsadzuje v dočasnej štátnej službe sa obsadzuje podľa § 36 ods. 3 písm. e) zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Úrad pre verejné obstarávanie
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Ružová dolina 606/1082109 Bratislava-Ružinov - Bratislava IISlovensko
- IČO
- 31797903
- Počet zamestnancov
- 200-249
- Internetová adresa
- www.uvo.gov.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- inou formou-Osobný pohovor
- Dátum ukončenia ponuky
- 17.10.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Bc. Martina Hantáková
-=KONTAKT=-