Odborný pracovník pre verejné obstarávanie
Úrad pre verejné obstarávanie
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.11.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 13.10.2025 o 13:43
- Naposledy aktualizované
- 13.10.2025 o 14:16
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2509235
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Odborný pracovník pre verejné obstarávanie
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Odborný pracovník pre verejné obstarávanie
- Pracovná oblasť
- Samospráva
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Bližšie určená najnáročnejšia činnosť: • vykonávanie a zabezpečenie vykonávania kontrolnej, inšpekčnej, dozornej činnosti v zmysle aktuálne platného a účinného zákona o verejnom obstarávaní; • vykonávanie a zabezpečenie vykonávania konania o preskúmanie úkonov kontrolovaného v zmysle aktuálne platného a účinného zákona o verejnom obstarávaní; • vykonávanie a zabezpečenie vykonávania ex ante posúdenia v zmysle aktuálne platného a účinného zákona o verejnom obstarávaní; • vypracovanie analytických materiálov, analýza rozhodnutí, metodických usmernení a iných dokumentov a v spolupráci s ostatnými organizačnými útvarmi úradu; • vypracovávanie stanovísk a podstanovísk na základe dožiadaní súdov, prokuratúry a iných štátnych orgánov a ďalších inštitúcií a predkladanie potrebnej dokumentácie v oblasti verejného obstarávania; • spolupráca a súčinnosť pri riešení úloh v oblasti verejného obstarávania s tretími osobami; • spolupráca s jednotlivými ústrednými orgánmi štátnej správy a súčinnosť s inými kontrolnými orgánmi v rámci kontroly verejného obstarávania; • spolupráca s jednotlivými riadiacimi orgánmi, sprostredkovateľskými orgánmi, implementačnými agentúrami a inými orgánmi štátnej správy v rámci výkonu kontroly vo verejnom obstarávaní; • spracovávanie právnych riešení úloh v oblasti verejného obstarávania a kontroly verejného obstarávania, týkajúcich sa pôsobnosti odboru; • príprava a spracúvanie návrhov rozhodnutí a iných písomností v konaniach podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo v konaniach súvisiacich s týmito konaniami a ich predkladanie riaditeľovi odboru, príprava rozhodnutí a iných písomností na zverejnenie na webovom sídle úradu, ako aj zabezpečovanie ďalších súvisiacich vnútorných postupov úradu; • zabezpečuje zverejnenie informácií o konaniach podľa zákona o verejnom obstarávaní, o vydaní predbežného opatrenia vrátane informácie o tom, že úrad rozhodnutím o predbežnom opatrení rozhodol, že lehoty, ktoré určil kontrolovaný, a lehoty voči kontrolovanému neplynú a tiež informáciu o poslednom dni lehoty na vydanie rozhodnutia v konaní podľa zákona o verejnom obstarávaní vo vestníku; • predchádzanie akýmkoľvek prípadom, ktoré by mohli mať za následok nesplnenie zverených pracovných úloh riadne a včas; • zabezpečuje zverejnenie rozhodnutí vydaných v konaní podľa zákona o verejnom obstarávaní na webovom sídle úradu; • vydávanie rozhodnutí v správnom konaní o uložení poriadkovej pokuty podľa zákona o verejnom obstarávaní; • zabezpečenie postúpenia výsledkov kontrolnej alebo posudzovacej činnosti príslušnému organizačnému útvaru úradu, v prípade takých zistení, ktoré toto postúpenie odôvodňujú, vrátane výsledkov odôvodňujúcich spracovanie návrhu na určenie neplatnosti zmluvy; • plnenie a zabezpečovanie plnenia pokynov riaditeľa odboru.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 6
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Štátnozamestnanecké voľné pracovné miesto
- Ponúkané výhody
- • možnosť práce z domu (5 pracovných dní za 1 mesiac) • pružný pracovný čas • príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR/pracovný deň • Multisport karta • týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce • štyri dni voľna nad rámec dovolenky • možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR (Častá - Papiernička) za zvýhodnené ceny • príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi • príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu (50,55,60r.) vo výške 100 EUR • príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera • pridelenie tzv. mentora (t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca) počas prvý troch mesiacov od nástupu • možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 % z platovej tarify (príprava jedného štátneho zamestnanca) alebo 15 % z platovej tarify (príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov) • príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne • možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch • možnosť kariérneho rastu Doplňujúca informácia: možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100% základného platu. Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- bez požiadavky na odbornú prax
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Osobnostné vlastnosti a schopnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, adaptabilita a flexibilita. Zoznam požadovaných dokladov : • Žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby. • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania. • Profesijný štruktúrovaný životopis. • Motivačný list. Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi: je potrebné zaslať do 17.10.2025 na adresu služobného úradu (Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 606/10, 821 09 Bratislava) alebo elektronicky na emailovú adresu: denisa.-=KONTAKT=-.sk a martina.-=KONTAKT=-.sk. Obálku alebo e-mail je potrebné označiť referenčným číslom ponuky: ŠS/2025/15. (Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke alebo dátum doručenia žiadosti elektronickými prostriedkami). Štátnozamestnanecké miesto sa obsadzuje v dočasnej štátnej službe sa obsadzuje podľa § 36 ods. 3 písm. e) zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Úrad pre verejné obstarávanie
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Ružová dolina 606/1082109 Bratislava-Ružinov - Bratislava IISlovensko
- IČO
- 31797903
- Počet zamestnancov
- 200-249
- Internetová adresa
- www.uvo.gov.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- inou formou-Osobný pohovor
- Dátum ukončenia ponuky
- 17.10.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Bc. Martina Hantáková
-=KONTAKT=-