Referent pre správu a vymáhanie pohľadávok, DU-1 rok, VK č. 8/2024
Centrum právnej pomoci
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie slobody 12,81005 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.05.2024
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 100€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 25.03.2024 o 11:10
- Naposledy aktualizované
- 16.04.2024 o 08:00
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2189188
- Zdroj
- Portál SZ
- Názov pracovnej pozície
- Referent pre správu a vymáhanie pohľadávok, DU-1 rok, VK č. 8/2024
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Pracovník v oblasti vymáhania pohľadávok
- Pracovná oblasť
- Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
- Počet voľných miest
- 0
- Náplň práce
- - vedenie a spracovanie neuhradených pohľadávok súvisiacich s agendou osobného bankrotu, - kontrola pohľadávok (splátok osobného bankrotu) po lehote splatnosti, - komunikácia s dlžníkmi a spracovanie evidencie komunikácie, - komunikácia so Slovenskou konsolidačnou a.s., - príprava výstupov a ostatnej dokumentácie k správe pohľadávok, - plní ďalšie aktuálne úlohy na základe pokynov zamestnávateľa.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie slobody 12,81005 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 12
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 100€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
- Ponúkané výhody
- - platové podmienky v súlade so zákonom č. 553/2003 Z.z. Zákon o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme - osobný príplatok, odmeny, príspevok na DDS - pružný pracovný čas - 4 dni sick day - príspevok na stravovanie - služobný notebook
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Úplné stredné odborné vzdelanieVysokoškolské vzdelanie prvého stupňaVysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 1 rok
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Počítačové zručnosti
- Ekonomické programy - SAP-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Word-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Outlook-elementárna
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovkomunikácia (jednanie s ľuďmi)samostatnosť
- Osobnostné predpoklady
- komunikatívnosť
- Ďalšie požiadavky
- Informácie o výberovom konaní: Zoznam požadovaných dokladov a písomností: a) písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania, b) fotokópia vysvedčenia, diplomu alebo rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, c) profesijný štruktúrovaný životopis, d) motivačný list, e) ďalšie doklady a písomnosti napr. potvrdenie o celkovej dobe odbornej praxe. Okrem požadovaných dokladov a písomností môže uchádzač ďalej predložiť: - certifikáty o absolvovaní kurzov a školení Výberové konanie na obsadenie funkcie referent pre správu a vymáhanie pohľadávok Centra právnej pomoci sa uskutoční ústnym pohovorom. Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokladmi a písomnosťami (s vlastnoručným podpisom uchádzača) je potrebné: a) zaslať poštou na adresu: Centrum právnej pomoci, Odbor ekonomiky správy a personálnej agendy, Námestie slobody 12, 810 05 Bratislava s označením "Výberové konanie na obsadenie miesta referent pre správu a vymáhanie pohľadávok" alebo b) osobne do podateľne Centra právnej pomoci, Námestie slobody 12, 810 05 Bratislava s označením "Výberové konanie na obsadenie miesta referent pre správu a vymáhanie pohľadávok" alebo c) elektronickou formou vo formáte PDF na adresu: -=KONTAKT=- najneskôr do 15.4.2024, vrátane. Rozhodujúci je dátum podania žiadosti o zaradenie do výberového konania (dátum podania žiadosti osobne do podateľne Centra právnej pomoci alebo dátum podania žiadosti na poštovej pečiatke alebo dátum podania žiadosti elektronicky), t.j. najneskôr 15.4.2024, vrátane. Predpokladaný termín výberového konania je v 17.týždni.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Centrum právnej pomoci
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Námestie slobody 2906/1281005 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava ISlovensko
- IČO
- 30798841
- Počet zamestnancov
- 150-199
- Internetová adresa
- www.centrumpravnejpomoci.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Centrum právnej pomoci je štátna rozpočtová organizácia založená 1.1.2006 na základe zákona č. 327/2005 Z.z. Centrum zabezpečuje poskytovanie právnej pomoci fyzickým osobám, ktoré v dôsledku svojej materiálnej situácie nemôžu využívať právne služby na riadne uplatnenie a ochranu svojich práv.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Právne činnosti
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Dátum ukončenia ponuky
- 15.04.2024
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Elena Kvietková
-=KONTAKT=-