Vedúci/-a kancelárie CPP Prešov VK č. 20/2025
Centrum právnej pomoci
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Masarykova 10,08001 Prešov - Prešov
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.01.2026
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 850€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 25.09.2025 o 12:08
- Naposledy aktualizované
- 25.09.2025 o 12:11
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2499550
- Zdroj
- Portál SZ
- Názov pracovnej pozície
- Vedúci/-a kancelárie CPP Prešov VK č. 20/2025
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Vedúci kancelárie, sekretariátu ústredného štátneho orgánu
- Pracovná oblasť
- Štátna správa
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- - komplexná koordinácia kancelárie Centra právnej pomoci, - zabezpečovanie vydávania rozhodnutí o nároku na poskytnutie právnej pomoci v súlade so zákonom č. 327/2005 Z. z., zákonom č. 71/1967 Z. z., vykonávacou vyhláškou č. 147/2005 Z. z. a judikatúrou správnych a všeobecných súdov, - podpisovanie rozhodnutí o nároku na poskytnutie právnej pomoci v súlade so zákonom o poskytovaní právnej pomoci, vydávanie opatrení v rozsahu vecí vymedzených internými predpismi Centra, - koordinovanie aktivít súvisiacich so zabezpečením chodu kancelárie v súlade so zásadami hospodárnosti, efektívnosti a účelnosti, koordinovanie aktivít kancelárie s ústredím Centra, - dohľad nad kvalitou poskytovaných služieb, zastupovanie kancelárie navonok v rámci vecnej a miestnej pôsobnosti kancelárie, - predkladanie personálnych a mzdových podkladov a návrhov pre hodnotenie zamestnancov kancelárie, - zabezpečovanie agendy v súlade so zákonom č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii (oddlženie), - plnenie ďalších aktuálnych úloh na základe pokynov zamestnávateľa, ktoré súvisia s činnosťou Centra.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Masarykova 10,08001 Prešov - Prešov
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 12
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 850€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
- Ponúkané výhody
- Zamestnanecké výhody: • platové podmienky v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z., plat je stanovený od doby riadiacej a odbornej praxe, • odmeny, príspevok do DDS, • pružný pracovný čas, • 5 dni sick day, • 8 dní pracovné voľno návšteva lekára - zamestnanec/8 dní pracovné voľno - sprevádzanie rodinného príslušníka • príspevok na stravovanie, • služobný notebook.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 3 roky
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Cudzí jazyk
- anglickýstredná - pokročilá B1 a B2
- Vodičské oprávnenie
- SkupinaB
- Všeobecné spôsobilosti
- organizovanie a plánovanie prácesamostatnosťvedenie ľudí
- Osobnostné predpoklady
- analytické mysleniekomunikatívnosť
- Ďalšie požiadavky
- Výberové konanie na obsadenie funkcie vedúci/-a kancelárie CPP Prešov sa uskutoční písomnou formou a ústnym pohovorom. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pozvať na výberové konanie len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú kvalifikačné, odborné a riadiace predpoklady. Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokladmi a písomnosťami (s vlastnoručným podpisom uchádzača) je potrebné: a) zaslať poštou na adresu: Centrum právnej pomoci, Kancelária tajomníka, Župné námestie 12, P.O.Box 75/A, 810 00 Bratislava s označením "Výberové konanie na obsadenie miesta vedúci/-a kancelárie Prešov" alebo b) doručiť osobne do podateľne Centra právnej pomoci, kancelária Prešov, Masarykova 10, 080 01 Prešov s označením "Výberové konanie na obsadenie miesta vedúci/-a kancelárie Prešov" alebo c) elektronickou formou vo formáte PDF na adresu: -=KONTAKT=- najneskôr do 25. októbra 2025, vrátane. Rozhodujúci je dátum podania žiadosti o zaradenie do výberového konania (dátum podania žiadosti osobne do podateľne Centra právnej pomoci alebo dátum podania žiadosti na poštovej pečiatke alebo dátum podania žiadosti elektronicky), t. j. najneskôr 25. októbra 2025, vrátane. Predpokladaný termín výberového konania je v 47. kalendárnom týždni roku 2025 v priestoroch Centra právnej pomoci, Masarykova 10, Prešov.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Centrum právnej pomoci
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Župné námestie 591/1281000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava ISlovensko
- IČO
- 30798841
- Počet zamestnancov
- 150-199
- Internetová adresa
- www.centrumpravnejpomoci.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Centrum právnej pomoci je štátna rozpočtová organizácia založená 1.1.2006 na základe zákona č. 327/2005 Z. z. Centrum zabezpečuje poskytovanie právnej pomoci fyzickým osobám, ktoré v dôsledku svojej materiálnej situácie nemôžu využívať právne služby na riadne uplatnenie a ochranu svojich práv.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Právne činnosti
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
- Zoznam požadovaných dokladov a písomností: a) písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania, b) fotokópia vysvedčenia, diplomu alebo rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, c) profesijný štruktúrovaný životopis, d) motivačný list, e) projekt rozvoja kancelárie na obdobie 3 rokov, f) ďalšie doklady a písomnosti, napr. potvrdenie o celkovej dobe odbornej a riadiacej praxe, g) doklad o bezúhonnosti nie starší ako 3 mesiace. Okrem požadovaných dokladov a písomností môže uchádzač ďalej predložiť: - certifikáty o absolvovaní kurzov a školení.
- Dátum ukončenia ponuky
- 25.10.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Mgr. Adela Beňová
-=KONTAKT=-