Altran Slovakia s. r. o.

Document Manager

Altran Slovakia s. r. o.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Piešťanská 3,91701 Trnava - Trnava
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
ihneď
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 700€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Dátum a čas vytvorenia
19.02.2024 o 14:42
Naposledy aktualizované
01.04.2024 o 08:00

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2164750
Zdroj
Portál SZ
Názov pracovnej pozície
Document Manager
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Autor technických textov a dokumentácie
Pracovná oblasť
Kultúra, umenie, TV a vydavateľstvo
Počet voľných miest
0
Náplň práce
Mission: Main Mission: • Redact the processes implemented or applied by the Team of the Project Act as focal point of contact for the customer on documentation issues • Manage project documentation from initiate to delivery of final documentation • Organize documentation on the project jointly with PM and TL • Set up the exchange flow with the Customer and supplier • Write the project documentation procedure • Train the team on the implementation of the doc procedure specific to the project • Coordinate translation and/or certification • Secure continuity of work Main personal skills: • Very meticulous, detailed oriented and able to self-check and self-discipline • Well organized, able to work without extended supervision, sense of priorities and methods • analytical mind, understand the notion of database • Can set up and update basic graphs and pivot table in Excel • Understand project lifecycle • Team work • Able to implement confidentiality • Can create advance excel graph • Good communicator • Capability to coach the project team (leadership skills) • Able to have a global view of the project (not only documentation) • able to work without supervision, priority management and able to implement methods Requirements: • Language spoken: English is a must, French and other languages an advantage • Computer ease, knowledge of MS office Activity examples Transcript all the procedures from the project team into proper way/documents • Adopt the contractual context and analyze the Customer specification, identify risks and opportunities • Organize the documentation repository, initiate the Project Document Register and define project specifics KPI to allow for documentation progress tracking • Be a force of proposal to facilitate the progress of documents, communication, deadlines • Train team member and supplier on the Project Documentation Procedure and tools used (Ensure that all team members are trained in DMS, and assist team as needed) • Ensure complete Final Documentation is provided to Customer • Prepare applicable document information for customer, for example: Customer Document Register and Document chapter of the monthly Report • Analyze Customer Specification and help provide recommendation and estimation (at selling or execution phase) • Be an active participant to documentation and IS workshops and audits
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Piešťanská 3,91701 Trnava - Trnava
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Počet mesiacov
12
Počet hodín za týždeň
40.0
Pracovný čas
08:00-16:30
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 700€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Prax
aspoň 5 rokov
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Znalosť jazyka požaduje
ovládanie všetkých definovaných jazykov
Cudzí jazyk
anglickývysoká - vysoká C1 a C2
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Excel-vysoká
Programovanie - SAP-pokročilá
Vodičské oprávnenie
SkupinaB
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
prezentovanie
rozhodovanie
samostatnosť
tímová práca
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
asertivita
cieľavedomosť
komunikatívnosť
pozornosť
precíznosť (presnosť)

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Altran Slovakia s. r. o.
Právna forma
Spol. s r. o.
Sídlo
Piešťanská 3
91701 Trnava - Trnava
Slovensko
IČO
46655956
Počet zamestnancov
25-49
Charakteristika zamestnávateľa
Capgemini Engineering je svetový leader v oblasti konzultačných služieb, outsourcingu a pokročilého inžinierstva. Pôsobíme v 50-tich krajinách sveta naprieč sektormi letectva, obrany, námorníctva, automobilového priemyslu, železníc, infraštruktúry a dopravy, energetiky.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Technické testovanie

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
31.03.2024
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Zuzana Anisino

-=KONTAKT=-

Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?

Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?

Áno, odísťNie, zostať

Naozaj chcete odoslať Vašu reakciu na pracovnú ponuku bez priloženia životopisu vytvoreného na portáli SZ a bez prílohy?

Áno, odoslaťNie, neodosielať

Document Manager

Altran Slovakia s. r. o.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Piešťanská 3,91701 Trnava - Trnava
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
ihneď
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 700€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Dátum a čas vytvorenia
19.02.2024 o 14:42
Naposledy aktualizované
01.04.2024 o 08:00

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2164750
Zdroj
Portál SZ
Názov pracovnej pozície
Document Manager
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Autor technických textov a dokumentácie
Pracovná oblasť
Kultúra, umenie, TV a vydavateľstvo
Počet voľných miest
0
Náplň práce
Mission: Main Mission: • Redact the processes implemented or applied by the Team of the Project Act as focal point of contact for the customer on documentation issues • Manage project documentation from initiate to delivery of final documentation • Organize documentation on the project jointly with PM and TL • Set up the exchange flow with the Customer and supplier • Write the project documentation procedure • Train the team on the implementation of the doc procedure specific to the project • Coordinate translation and/or certification • Secure continuity of work Main personal skills: • Very meticulous, detailed oriented and able to self-check and self-discipline • Well organized, able to work without extended supervision, sense of priorities and methods • analytical mind, understand the notion of database • Can set up and update basic graphs and pivot table in Excel • Understand project lifecycle • Team work • Able to implement confidentiality • Can create advance excel graph • Good communicator • Capability to coach the project team (leadership skills) • Able to have a global view of the project (not only documentation) • able to work without supervision, priority management and able to implement methods Requirements: • Language spoken: English is a must, French and other languages an advantage • Computer ease, knowledge of MS office Activity examples Transcript all the procedures from the project team into proper way/documents • Adopt the contractual context and analyze the Customer specification, identify risks and opportunities • Organize the documentation repository, initiate the Project Document Register and define project specifics KPI to allow for documentation progress tracking • Be a force of proposal to facilitate the progress of documents, communication, deadlines • Train team member and supplier on the Project Documentation Procedure and tools used (Ensure that all team members are trained in DMS, and assist team as needed) • Ensure complete Final Documentation is provided to Customer • Prepare applicable document information for customer, for example: Customer Document Register and Document chapter of the monthly Report • Analyze Customer Specification and help provide recommendation and estimation (at selling or execution phase) • Be an active participant to documentation and IS workshops and audits
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Piešťanská 3,91701 Trnava - Trnava
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Počet mesiacov
12
Počet hodín za týždeň
40.0
Pracovný čas
08:00-16:30
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 700€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Prax
aspoň 5 rokov
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Znalosť jazyka požaduje
ovládanie všetkých definovaných jazykov
Cudzí jazyk
anglickývysoká - vysoká C1 a C2
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Excel-vysoká
Programovanie - SAP-pokročilá
Vodičské oprávnenie
SkupinaB
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
prezentovanie
rozhodovanie
samostatnosť
tímová práca
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
asertivita
cieľavedomosť
komunikatívnosť
pozornosť
precíznosť (presnosť)

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Altran Slovakia s. r. o.
Právna forma
Spol. s r. o.
Sídlo
Piešťanská 3
91701 Trnava - Trnava
Slovensko
IČO
46655956
Počet zamestnancov
25-49
Charakteristika zamestnávateľa
Capgemini Engineering je svetový leader v oblasti konzultačných služieb, outsourcingu a pokročilého inžinierstva. Pôsobíme v 50-tich krajinách sveta naprieč sektormi letectva, obrany, námorníctva, automobilového priemyslu, železníc, infraštruktúry a dopravy, energetiky.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Technické testovanie

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
31.03.2024
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Zuzana Anisino

-=KONTAKT=-

Počet videní: 4
Ponúkaná mzda: 1700 EUR
Inzerent:Altran Slovakia s. r. o.
Zverejnené dňa:2024-04-01 (28 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trnavský kraj Trnava
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.