PTP Accounts Payable Accountant
Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Legionárska 10,81107 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.05.2024
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 450€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 08.04.2024 o 15:36
- Naposledy aktualizované
- 08.04.2024 o 15:39
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2197797
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- PTP Accounts Payable Accountant
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Administratívny pracovník v účtovníctve inde neuvedený
- Pracovná oblasť
- Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
- Počet voľných miest
- 4
- Náplň práce
- We are looking for a proficient individual fluent in Macedonian to join our team. As a member of our team, you will have the opportunity to utilize your accounting, communication, creative, and technical skills in various aspects including: • Processing incoming invoices • Enhancing and optimizing accounting procedures • Contributing to international projects We offer training and opportunities for advancement in the digital and automation field. We use developed methods with AI when working with data. As part of our team, you will have the chance to enhance both your personal and technical skills. You will collaborate in an exciting international environment that fosters open communication and teamwork. Collaboration is key to our success. If you are interested in joining us and contributing to our innovative work, please consider applying for this position. We value cooperation and look forward to welcoming new members to our team. Further information about Job position: • Process supplier invoices in SAP system • Verification and posting of invoices via SAP workflow • Checks mandatory data - orders and other requirements needed to post an invoice • Processes returned invoices, cancels invoices, analyses and checks open items • Performs manual payments • Processes elementary (1st level support) and / or more complex (2nd level support) requests from the customer in the ticketing tool • Helps with the preparation and review of payment proposals • Communicates with suppliers, procurement department and approvers • Works with internal systems and applications • Performs internal controls ICS (Internal Control System) • Master data maintenance (accounts, supplier groups) • Addresses suggestions for process optimization • Participates in projects focused on process optimization • Performs other analytical, reporting and work related tasks as requested by the supervisor
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Legionárska 10,81107 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 450€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
- Ponúkané výhody
- •Relocation bonus (1500 EUR) •Annual bonus •Fully paid meal vouchers •Mobile phone also for private use •Discounts for selected Telekom products •Supplementary pension saving contribution •Cafeteria system of benefits/Multisport card •My days •Sports club & Health days •Teambuildings, summer & Christmas party •Opportunities for career growth •Referral program •Flexible working time
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vyššie odborné vzdelanieVysokoškolské vzdelanie prvého stupňaVysokoškolské vzdelanie druhého stupňaVysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
- Prax
- aspoň 1 rok
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Nie
- Cudzí jazyk
- macedónskyvysoká - vysoká C1 a C2anglickývysoká - vysoká C1 a C2
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft PowerPoint-pokročiláEkonomické programy - SAP-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Word-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročilá
- Ďalšie požiadavky
- Všeobecné spôsobilosti: • Relevant accounting work experience • MS Office - advanced • SAP knowledge - advanced user • Responsibility and attention to detail • Very good communication skills • Customer orientation • Analytical thinking • Willingness to constantly learn and improve • Ability to work in an international environment and team
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
- Právna forma
- Spol. s r. o.
- Sídlo
- Legionárska 1081107 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava IIISlovensko
- IČO
- 44921101
- Počet zamestnancov
- 500-999
- Charakteristika zamestnávateľa
- Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o. pôsobí na Slovensku od roku 2009 s cieľom poskytovať služby v oblasti účtovníctva a nákupu pre koncernové spoločnosti skupiny Deutsche Telekom v rámci celého sveta.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Administr-kancelár.čin.
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Informácie o obsadení pozície
- Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajínZverejniť voľnú pracovnú pozíciu aj na európskom portáli pracovných miest
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Mgr. Dominika Hricová
-=KONTAKT=-