Customer Operation Manager
Insignia Lifestyle Services s. r. o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Einsteinova 21,85101 Bratislava-Petržalka - Bratislava V
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 05.01.2026
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 500€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 21.10.2025 o 09:34
- Naposledy aktualizované
- 21.10.2025 o 09:41
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2513004
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Customer Operation Manager
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Riadiaci pracovník (manažér) pre starostlivosť o zákazníkov
- Pracovná oblasť
- Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Team coordination and oversight Interdepartmental coordination and collaboration to help our company to meet profitability goals Coordinate Customer Service Team Manage employee schedules and ensures that the department is adequately staffed during peak times. Additionally, the customer service team leader also answers team members' questions and provides advice Provide Direct Customer Support Answer phone calls or emails from customers to provide quick resolution of issues and questions or provide assistance to a team member. Assist Customer service agents during department's busiest times Review and Resolve Escalations If a customer service team member is unable to resolve a customer's question or complaint, it will be escalated to the customer service team leader. Team leader then identifies a solution to the customer's query or directs them to another department that can provide assistance. Managing escalations requires significant customer service skills and diplomacy to ensure that the customer is satisfied Evaluate Team Members Conduct periodic reviews and evaluations of team members. The customer service team leader will also make recommendations to Head of Customer Excellence if an employee is consistently not meeting expectations or above Support Process Improvement Improve overall department and organization efficiency and performance by identifying opportunities to enhance internal processes. Gather data related to customer contact and interactions and use this data to prepare reports and analyses of which processes are working and which can be improved Train New Hires
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Einsteinova 21,85101 Bratislava-Petržalka - Bratislava V
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Pracovný čas
- 09:00-18:00
- Zmennosť
- jednozmenná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 500€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Stredné odborné vzdelanie
- Prax
- aspoň 1 rok
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Nie
- Znalosť jazyka požaduje
- ovládanie všetkých definovaných jazykov
- Cudzí jazyk
- anglickývysoká - vysoká C1 a C2ruskývysoká - vysoká C1 a C2
- Počítačové zručnosti
- Internet-vysokáKancelárske balíky - Microsoft Excel-vysokáKancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft PowerPoint-pokročilá
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovkomunikácia (jednanie s ľuďmi)komunikácia v cudzom jazykukultivovaný písomný prejavkultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania saorganizovanie a plánovanie prácepružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)samostatnosťtímová prácavedenie ľudí
- Osobnostné predpoklady
- analytické mysleniekomunikatívnosťpraktické myslenieprecíznosť (presnosť)spoľahlivosťtrpezlivosť
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Insignia Lifestyle Services s. r. o.
- Právna forma
- Spol. s r. o.
- Sídlo
- Digital Park I, Einsteinova 2185101 Bratislava-Petržalka - Bratislava VSlovensko
- IČO
- 50854658
- Počet zamestnancov
- 25-49
- Charakteristika zamestnávateľa
- Služby Lifestyle Management, Concierge, Travel
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Reklamné agentúry
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 19.12.2025
- Informácie o obsadení pozície
- Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Miriam Benova
-=KONTAKT=-