Hlavná účtovníčka/Vedúca oddelenia, Hlavný účtovník/Vedúci oddelenia
Múzeum mesta Bratislavy
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Radničná 577/1,81518 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- ihneď
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 900€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 17.03.2024 o 13:53
- Naposledy aktualizované
- 16.04.2024 o 08:00
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2184904
- Zdroj
- Portál SZ
- Názov pracovnej pozície
- Hlavná účtovníčka/Vedúca oddelenia, Hlavný účtovník/Vedúci oddelenia
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Hlavný účtovník
- Pracovná oblasť
- Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
- Počet voľných miest
- 0
- Náplň práce
- Do tímu Múzea mesta Bratislavy hľadáme kolegyňu alebo kolegu na pozíciu hlavný účtovník/ hlavná účtovníčka. Hľadáme skúseného odborníka alebo odborníčku s praxou z verejnej správy, ktorý/á pozná špecifiká vedenia ekonomickej agendy v príspevkovej organizácii. Človek na pozícií hlavný účtovník/hlavná účtovníčka by mal výhľadovo (cca po 6 mesiacoch) po zoznámení sa s agendou zastávať riadiacu pozíciu vedúceho/vedúcej oddelenia. V Múzeu mesta Bratislavy máme záujem o kvalitatívny rozvoj a efektívne fungovanie ekonomických procesov. Sme dynamická organizácia, ktorej cieľom je kontinuálne sa zlepšovať a rozvíjať ako profesionálne múzeum 21. storočia s dôrazom na racionálnosť, efektivitu a maximálne využitie nielen nášho ekonomického potenciálu. · komplexné spracovanie a zodpovednosť za správne a riadne vedenie účtovníctva, správu majetku príspevkovej organizácie hlavného mesta a súvisiacu ekonomickú agendu v súlade so všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi; · sledovanie zmien v legislatíve a následná aplikácia v podmienkach príspevkovej organizácie; · zabezpečenie platobného a zúčtovacieho styku s bankovými a poisťovacími spoločnosťami; · evidencia hmotného a nehmotného majetku; · sledovanie stavu pohľadávok a záväzkov organizácie a ich riešenie; · poskytovanie poradenskej a konzultačnej činnosti vedeniu i zamestnancom múzea; · spracovanie mesačných uzávierok, koncoročných uzávierkových operácií a účtovnej závierky ; · zodpovednosť za inventarizáciu majetku a záväzkov organizácie, · súčinnosť pri spracovaní a vyhodnocovaní rozpočtu a hospodárenia príspevkovej organizácie, finančných plánov, navrhovanie ekonomických cieľov hospodárskeho plánu organizácie vo vzťahu k zriaďovateľskej organizácii; · spracovanie daňových priznaní (DzMV, DzP PO, DPH, daň z nehnuteľností) a komunikácia s miestne príslušným daňovým úradom; · súčinnosť pri vypracovaní štatistík, analýz a správ; · súčinnosť pri tvorbe interných účtovných predpisov a metodických pokynov; · príprava podkladov pre účtovný audit, účasť a spolupráca na audite; · vykonávanie základnej finančnej kontroly; · zodpovednosť za vedenie tímu, koordinácia a organizácia práce finančnej učtárne; · priebežná kontrola práce a výstupov práce ekonomického oddelenia.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Radničná 577/1,81518 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 12
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 900€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
- Ponúkané výhody
- 1. Príspevok do DDS 2%; 2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov; 3. Ďalšie benefity : a) skrátený 37,5 hodinový pracovný čas; b) flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:-=KONTAKT=-:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky; c) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce; d) mobilný telefón; e) možnosť Home Office až 4 dni do mesiaca - po dohode s nadriadeným; f) čerpanie 3 dni tzv. sick day; g) podujatia pre zamestnancov - teambuilding, vianočný večierok; h) práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta; i) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave; j) voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku; k) možnosť priamo sa podieľať na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa-ekonomické informácie a kontrola-62 Ekonomické vedy
- Prax
- aspoň 5 rokov
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročiláKancelárske balíky - Open Office-pokročilá
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)finančná a ekonomická gramotnosťinformačná gramotnosťkomunikácia (jednanie s ľuďmi)
- Osobnostné predpoklady
- precíznosť (presnosť)
- Ďalšie požiadavky
- · Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania; · Minimálne 5 rokov odbornej praxe, prax vo verejnej alebo štátnej správe; · Minimálne 3 roky praxe vo vedení ľudí; · Znalosť príslušnej legislatívy v oblasti účtovníctva, domovníctva a rozpočtovníctva so zameraním na verejnú správu výhodou; · Bezúhonnosť; · Vynikajúce znalosti práce s Microsoft Office 365; · Práca v účtovnom programe Noris Next výhodou; · Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu; · organizačné a riadiace schopnosti; · koncepčné a analytické myslenie.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Múzeum mesta Bratislavy
- Právna forma
- Príspevková organizácia
- Sídlo
- Radničná 577/181518 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava ISlovensko
- IČO
- 00179744
- Počet zamestnancov
- 100-149
- Internetová adresa
- www.muzeumbratislava.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Príspevková organizácia
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Činnosti múzeí
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
- V prípade Vášho záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu nám zašlite nasledovné doklady : 1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania; 2. Životopis; 3. Motivačný list; 4. Fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní; Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručujte elektronicky na e-mail: -=KONTAKT=- priebežne. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov spĺňajúcich požiadavky. Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa následne dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Tešíme sa na vaše reakcie.
- Dátum ukončenia ponuky
- 15.04.2024
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Mgr. Adriana Bohunická
-=KONTAKT=-