Customer service representative
LEDVANCE s.r.o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Štúrova 22,94901 Nitra - Nitra
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- ihneď
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 200€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 01.02.2024 o 15:34
- Naposledy aktualizované
- 27.03.2024 o 15:08
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2158365
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Customer service representative
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Pracovník zákazníckeho centra (kontaktného)
- Pracovná oblasť
- Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- • Byť súčasťou near-shore/ on-shore tímu • Odpovedať na písomné požiadavky klientov v oblastiach "všeobecné dotazy", "reklamácie" ako aj "nahadzovanie objednávok" • Odpovedať na telefonické požiadavky klientov v oblastiach oblastiach "všeobecné dotazy", "reklamácie" ako aj "nahadzovanie objednávok" • V rámci pridelených EMEA krajín zabezpečiť realizáciu procesov pre rôzne subjekty a krajiny, úspešne realizovať špecifické časti procesov (napr. podpora predaja, požiadavky zákazníkov) • Spolupracovať s členmi tímu Onshore a Nearshore v rámci podporovaných krajín a podporovať výmenu relevantných informácií v rámci tímu • Aktívne spolupracovať s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti • Poskytovať odborné znalosti a podporu ostatných CSR • Aktívne používať a prehlbovať znalosti systémov používaných v rámci starostlivosti o zákazníkov (SAP R/3, SAP CRM, SAP CIC-software, atď...) a absolvovanie odborných školení • Vykonanie procesov k dosiahnutiu požadovaných výsledkov • Back-up určených aktivít členov tímu • Zabezpečenie zodpovedajúcej komunikácie a spolupráce s jednotlivými oddeleniami, tímami • Prispievať k procesu zlepšovania výkonnosti tímu • Aktívne zapájanie sa do zlepšovania procesov (Idea management) • Identifikovať a znižovať riziká k dosiahnutiu požadovaných cieľov • Dosahovať výsledky podľa zadaných KPI: 1) Priemerný manipulačný čas 2) "First contact resolution" 3) Service level per channel 4) Spokojnosť zákazníka • Zabezpečenie, tvorba a pravidelná aktualizácia dokumentácie procesu, úzko spolupracovať so svojím nadriadeným na zlepšení procesov • Backupovať svojho nadriadeného v prípade jeho neprítomnosti • Podieľať sa na projektoch a zavádzaní nových procesov • Napomáhať k vytváraniu príjemnej pracovnej atmosféry a rešpektovať nariadenia nadriadeného • Vykonávať pracovné úlohy v súlade s právnymi predpismi, normami a podnikovými zásadami spoločnosti v súlade s pravidlami BOZP, podnikovej etiky, informačnej bezpečnosti, ochrany dát a ochrany životného prostredia
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Štúrova 22,94901 Nitra - Nitra
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Počet hodín za týždeň
- 40.0
- Zmennosť
- jednozmenná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 200€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa-anglický jazyk-73 Filologické vedy
- Prax
- 6 alebo viac rokov
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Nie
- Cudzí jazyk
- anglickývysoká - vysoká C1 a C2
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Word-pokročilá
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)finančná a ekonomická gramotnosťinformačná gramotnosťkomunikácia (jednanie s ľuďmi)komunikácia v cudzom jazykukultivovaný písomný prejavkultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania samatematická gramotnosťorganizovanie a plánovanie práceosobnostný rozvojprezentovaniepružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)samostatnosťtímová prácavyjednávanie
- Osobnostné predpoklady
- analytické myslenieiniciatívnosťkomunikatívnosťochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)pamäťpozornosťpraktické myslenieprecíznosť (presnosť)sebaovládaniespoľahlivosťtrpezlivosťvnútorná stabilita
- Ďalšie požiadavky
- * Plynulá úroveň ANGLICKÉHO jazyka - požadujeme minimálne úroveň C1, schopnosť na profesionálnej úrovni odpovedať na prichádzajúce telefonáty od zákazníkov v anglickom jazyku, aspoň 6-10 ročné skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu v rámci medzinárodnej spoločnosti, skúsenosti s objednávkovým procesom, logistikou, reklamačným procesom v rámci zákazníckeho servisu * Zodpovednosť a precíznosť pri práci * Dobré komunikačné zručnosti * Aktívna užívateľská úroveň balíka MS Office (predovšetkým MS Word, MS Excel, MS Outlook a MS PowerPoint) * Chuť vzdelávať sa a pracovať na sebe * Ochota pracovať niektoré dni do 18tej hodiny
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- LEDVANCE s.r.o.
- Právna forma
- Spol. s r. o.
- Sídlo
- Štúrova 2294901 Nitra - NitraSlovensko
- IČO
- 50197011
- Počet zamestnancov
- 250-499
- Internetová adresa
- www.ledvance.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Administratívne, predajné a podporné činnosti.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Účtovnícke činnosti
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 26.05.2024
- Informácie o obsadení pozície
- Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Martina Ivanová
-=KONTAKT=-
Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?
Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?
Áno, odísťNie, zostať
Naozaj chcete odoslať Vašu reakciu na pracovnú ponuku bez priloženia životopisu vytvoreného na portáli SZ a bez prílohy?
Áno, odoslaťNie, neodosielať