LEDVANCE s.r.o.

Customer service representative

LEDVANCE s.r.o.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Štúrova 22,94901 Nitra - Nitra
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
ihneď
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 200€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
01.02.2024 o 15:34
Naposledy aktualizované
27.03.2024 o 15:08

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2158365
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
Customer service representative
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Pracovník zákazníckeho centra (kontaktného)
Pracovná oblasť
Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
Počet voľných miest
1
Náplň práce
• Byť súčasťou near-shore/ on-shore tímu • Odpovedať na písomné požiadavky klientov v oblastiach "všeobecné dotazy", "reklamácie" ako aj "nahadzovanie objednávok" • Odpovedať na telefonické požiadavky klientov v oblastiach oblastiach "všeobecné dotazy", "reklamácie" ako aj "nahadzovanie objednávok" • V rámci pridelených EMEA krajín zabezpečiť realizáciu procesov pre rôzne subjekty a krajiny, úspešne realizovať špecifické časti procesov (napr. podpora predaja, požiadavky zákazníkov) • Spolupracovať s členmi tímu Onshore a Nearshore v rámci podporovaných krajín a podporovať výmenu relevantných informácií v rámci tímu • Aktívne spolupracovať s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti • Poskytovať odborné znalosti a podporu ostatných CSR • Aktívne používať a prehlbovať znalosti systémov používaných v rámci starostlivosti o zákazníkov (SAP R/3, SAP CRM, SAP CIC-software, atď...) a absolvovanie odborných školení • Vykonanie procesov k dosiahnutiu požadovaných výsledkov • Back-up určených aktivít členov tímu • Zabezpečenie zodpovedajúcej komunikácie a spolupráce s jednotlivými oddeleniami, tímami • Prispievať k procesu zlepšovania výkonnosti tímu • Aktívne zapájanie sa do zlepšovania procesov (Idea management) • Identifikovať a znižovať riziká k dosiahnutiu požadovaných cieľov • Dosahovať výsledky podľa zadaných KPI: 1) Priemerný manipulačný čas 2) "First contact resolution" 3) Service level per channel 4) Spokojnosť zákazníka • Zabezpečenie, tvorba a pravidelná aktualizácia dokumentácie procesu, úzko spolupracovať so svojím nadriadeným na zlepšení procesov • Backupovať svojho nadriadeného v prípade jeho neprítomnosti • Podieľať sa na projektoch a zavádzaní nových procesov • Napomáhať k vytváraniu príjemnej pracovnej atmosféry a rešpektovať nariadenia nadriadeného • Vykonávať pracovné úlohy v súlade s právnymi predpismi, normami a podnikovými zásadami spoločnosti v súlade s pravidlami BOZP, podnikovej etiky, informačnej bezpečnosti, ochrany dát a ochrany životného prostredia
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Štúrova 22,94901 Nitra - Nitra
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Počet hodín za týždeň
40.0
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 200€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa-anglický jazyk-73 Filologické vedy
Prax
6 alebo viac rokov
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Cudzí jazyk
anglickývysoká - vysoká C1 a C2
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Word-pokročilá
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
matematická gramotnosť
organizovanie a plánovanie práce
osobnostný rozvoj
prezentovanie
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosť
tímová práca
vyjednávanie
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
iniciatívnosť
komunikatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
sebaovládanie
spoľahlivosť
trpezlivosť
vnútorná stabilita
Ďalšie požiadavky
* Plynulá úroveň ANGLICKÉHO jazyka - požadujeme minimálne úroveň C1, schopnosť na profesionálnej úrovni odpovedať na prichádzajúce telefonáty od zákazníkov v anglickom jazyku, aspoň 6-10 ročné skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu v rámci medzinárodnej spoločnosti, skúsenosti s objednávkovým procesom, logistikou, reklamačným procesom v rámci zákazníckeho servisu * Zodpovednosť a precíznosť pri práci * Dobré komunikačné zručnosti * Aktívna užívateľská úroveň balíka MS Office (predovšetkým MS Word, MS Excel, MS Outlook a MS PowerPoint) * Chuť vzdelávať sa a pracovať na sebe * Ochota pracovať niektoré dni do 18tej hodiny

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
LEDVANCE s.r.o.
Právna forma
Spol. s r. o.
Sídlo
Štúrova 22
94901 Nitra - Nitra
Slovensko
IČO
50197011
Počet zamestnancov
250-499
Internetová adresa
www.ledvance.sk
Charakteristika zamestnávateľa
Administratívne, predajné a podporné činnosti.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Účtovnícke činnosti

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
26.05.2024
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Ing. Martina Ivanová

-=KONTAKT=-

Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?

Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?

Áno, odísťNie, zostať

Naozaj chcete odoslať Vašu reakciu na pracovnú ponuku bez priloženia životopisu vytvoreného na portáli SZ a bez prílohy?

Áno, odoslaťNie, neodosielať

Customer service representative

LEDVANCE s.r.o.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Štúrova 22,94901 Nitra - Nitra
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
ihneď
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 200€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
01.02.2024 o 15:34
Naposledy aktualizované
27.03.2024 o 15:08

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2158365
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
Customer service representative
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Pracovník zákazníckeho centra (kontaktného)
Pracovná oblasť
Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
Počet voľných miest
1
Náplň práce
• Byť súčasťou near-shore/ on-shore tímu • Odpovedať na písomné požiadavky klientov v oblastiach "všeobecné dotazy", "reklamácie" ako aj "nahadzovanie objednávok" • Odpovedať na telefonické požiadavky klientov v oblastiach oblastiach "všeobecné dotazy", "reklamácie" ako aj "nahadzovanie objednávok" • V rámci pridelených EMEA krajín zabezpečiť realizáciu procesov pre rôzne subjekty a krajiny, úspešne realizovať špecifické časti procesov (napr. podpora predaja, požiadavky zákazníkov) • Spolupracovať s členmi tímu Onshore a Nearshore v rámci podporovaných krajín a podporovať výmenu relevantných informácií v rámci tímu • Aktívne spolupracovať s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti • Poskytovať odborné znalosti a podporu ostatných CSR • Aktívne používať a prehlbovať znalosti systémov používaných v rámci starostlivosti o zákazníkov (SAP R/3, SAP CRM, SAP CIC-software, atď...) a absolvovanie odborných školení • Vykonanie procesov k dosiahnutiu požadovaných výsledkov • Back-up určených aktivít členov tímu • Zabezpečenie zodpovedajúcej komunikácie a spolupráce s jednotlivými oddeleniami, tímami • Prispievať k procesu zlepšovania výkonnosti tímu • Aktívne zapájanie sa do zlepšovania procesov (Idea management) • Identifikovať a znižovať riziká k dosiahnutiu požadovaných cieľov • Dosahovať výsledky podľa zadaných KPI: 1) Priemerný manipulačný čas 2) "First contact resolution" 3) Service level per channel 4) Spokojnosť zákazníka • Zabezpečenie, tvorba a pravidelná aktualizácia dokumentácie procesu, úzko spolupracovať so svojím nadriadeným na zlepšení procesov • Backupovať svojho nadriadeného v prípade jeho neprítomnosti • Podieľať sa na projektoch a zavádzaní nových procesov • Napomáhať k vytváraniu príjemnej pracovnej atmosféry a rešpektovať nariadenia nadriadeného • Vykonávať pracovné úlohy v súlade s právnymi predpismi, normami a podnikovými zásadami spoločnosti v súlade s pravidlami BOZP, podnikovej etiky, informačnej bezpečnosti, ochrany dát a ochrany životného prostredia
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Štúrova 22,94901 Nitra - Nitra
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Počet hodín za týždeň
40.0
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 200€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa-anglický jazyk-73 Filologické vedy
Prax
6 alebo viac rokov
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Cudzí jazyk
anglickývysoká - vysoká C1 a C2
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Word-pokročilá
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
matematická gramotnosť
organizovanie a plánovanie práce
osobnostný rozvoj
prezentovanie
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosť
tímová práca
vyjednávanie
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
iniciatívnosť
komunikatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
sebaovládanie
spoľahlivosť
trpezlivosť
vnútorná stabilita
Ďalšie požiadavky
* Plynulá úroveň ANGLICKÉHO jazyka - požadujeme minimálne úroveň C1, schopnosť na profesionálnej úrovni odpovedať na prichádzajúce telefonáty od zákazníkov v anglickom jazyku, aspoň 6-10 ročné skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu v rámci medzinárodnej spoločnosti, skúsenosti s objednávkovým procesom, logistikou, reklamačným procesom v rámci zákazníckeho servisu * Zodpovednosť a precíznosť pri práci * Dobré komunikačné zručnosti * Aktívna užívateľská úroveň balíka MS Office (predovšetkým MS Word, MS Excel, MS Outlook a MS PowerPoint) * Chuť vzdelávať sa a pracovať na sebe * Ochota pracovať niektoré dni do 18tej hodiny

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
LEDVANCE s.r.o.
Právna forma
Spol. s r. o.
Sídlo
Štúrova 22
94901 Nitra - Nitra
Slovensko
IČO
50197011
Počet zamestnancov
250-499
Internetová adresa
www.ledvance.sk
Charakteristika zamestnávateľa
Administratívne, predajné a podporné činnosti.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Účtovnícke činnosti

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
26.05.2024
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Ing. Martina Ivanová

-=KONTAKT=-

Počet videní: 70
Ponúkaná mzda: 1200 EUR
Inzerent:LEDVANCE s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2024-03-27 (33 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Nitriansky kraj Nitra
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.