IT architekt
Úrad pre verejné obstarávanie
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.11.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 23.10.2025 o 14:52
- Naposledy aktualizované
- 23.10.2025 o 15:02
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2514628
- Zdroj
- Portál SZ
- Názov pracovnej pozície
- IT architekt
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-IT architekt, projektant
- Pracovná oblasť
- IT a telekomunikácie
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- V oblasti odborov štátnej služby Informatizácia vykonáva nasledovné činnosti: • Navrhovanie architektúry IT riešení s cieľom dosiahnuť najlepšiu efektivitu, • Podieľanie sa na tvorbe a rozhodovaní o stratégii IT architektúry organizácie s dôrazom na jej koncepčný rozvoj, štandardizáciu a súlad s dlhodobými cieľmi úradu, • Transformovanie cieľov, prísľubov a zámerov projektu do tvorby reálnych návrhov a riešení, • Navrhovanie takých riešení, aby poskytovali čo najvyššiu funkčnosť a flexibilitu, • Posudzovanie vhodnosti navrhnutých riešení s ohľadom na požiadavky projektu a s ohľadom na požiadavky a architektonické princípy organizácie, • Zodpovednosť za technické navrhnutie a realizáciu architektonických riešení v rámci projektov a IT iniciatív úradu, • Zodpovednosť za vytvorenie technickej IT dokumentácie a jej následná kontrola, • Zodpovednosť za vytváranie, aktualizáciu a kontrolu technickej a architektonickej dokumentácie informačných systémov úradu, • Zodpovednosť za definovanie a udržiavanie integračných štandardov, architektonických vzorov, menných konvencií, spôsobov návrhu a spôsobov programovania s cieľom zabezpečiť jednotnú a udržateľnú architektúru, • Definovanie architektúry systému, technických požiadaviek a funkčného modelu (Proof Of Concept.), • Vytvorenie požiadaviek na HW/SW infraštruktúru IS úradu v súlade s architektonickými štandardmi a strategickými cieľmi, • Udržiavanie a rozvoj konzistentnej architektúry s dôrazom na architektúru aplikačnú, dátovú a infraštruktúru, • Analýza a odhad náročnosti technických požiadaviek na vytvorenie IS alebo vykonanie zmien v IS, • Navrhovanie riešení zohľadňujúce architektonické štandardy, časové a zdrojové obmedzenia, • Navrhovanie dátových transformácií medzi dátovými skladmi a aplikáciami, • Návrh a optimalizácia dátových riešení a hodnotenie implementačných alternatív z pohľadu architektúry a výkonu v prostredí informačných systémov úradu, • Vyhodnocovanie implementačných alternatív z pohľadu celkovej IT architektúry, • Ladenie dátových štruktúr za účelom dosiahnutia optimálneho výkonu, • Príprava akceptačných kritérií, • Analýza nových nástrojov, produktov a technológií z hľadiska ich využitia v prostredí úradu, • Správa, rozvoj a dohľad nad dodržiavaním integračných štandardov, • Priebežné posudzovanie vecných výstupov dodávateľa v rámci analýzy, návrhu riešenia vrátane Detailného návrhu riešenia (DNR) z pohľadu analýzy a návrhu riešenia architektúry IS, • Vykonávanie posudzovania a úpravy testovacej stratégie, testovacích scenárov, plánov testov, samotné testovanie a účasť na viacerých druhoch testovania, • Vykonanie záťažových, výkonnostných a integračných testov a navrhnutie následných nápravných opatrení, • Nasadenie a otestovanie migrácie, overenie kvality dát a navrhnutie nápravných opatrení, • Účasť na tvorbe a posudzovaní testovacích stratégií, scenárov a kľúčových testov (záťažových, výkonnostných, integračných) z pohľadu architektúry riešenia, • a iné.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 6
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Štátnozamestnanecké voľné pracovné miesto
- Ponúkané výhody
- • možnosť práce z domu (5 pracovných dní za 1 mesiac) • pružný pracovný čas • príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR/pracovný deň • Multisport karta • týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce • štyri dni voľna nad rámec dovolenky • možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR (Častá - Papiernička) za zvýhodnené ceny • príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi • príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu (50,55,60r.) vo výške 100 EUR • príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera • pridelenie tzv. mentora (t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca) počas prvý troch mesiacov od nástupu • možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 % z platovej tarify (príprava jedného štátneho zamestnanca) alebo 15 % z platovej tarify (príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov) • príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne • možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch • možnosť kariérneho rastu Doplňujúca informácia: možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100% základného platu. Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 5 rokov
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Požiadavky na zamestnanca : - oprávnenie oboznamovať sa s utajovanými skutočnosťami minimálne stupňa utajenia Vyhradené podľa zákona č. 215/2004 Z. z. (po prijatí); - na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len občan slovenskej republiky; - osobitný kvalifikačný predpoklad: Archimate 3 Practitioner (L2), TOGAF 9 Certified, (L2), ITIL Foundation - odborná prax: min 5 rokov - dokladovaná prax v pozícii IT architekta Osobnostné vlastnosti a schopnosti: samostatnosť; schopnosť pracovať pod tlakom; analytické, koncepčné a strategické myslenie. Zoznam požadovaných dokladov : • Žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby. • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania. • Profesijný štruktúrovaný životopis. • Motivačný list. Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi : je potrebné zaslať do 26.10.2025 na adresu služobného úradu (Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 606/10, 821 09 Bratislava) alebo elektronicky na emailovú adresu: denisa.-=KONTAKT=-.sk a martina.-=KONTAKT=-.sk. Obálku a žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby je potrebné označiť referenčným číslom ponuky: ŠS/2025/17. (Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke alebo dátum doručenia žiadosti elektronickými prostriedkami). Štátnozamestnanecké miesto sa obsadzuje v dočasnej štátnej službe podľa § 36 ods. 3 písm. e) zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Úrad pre verejné obstarávanie
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Ružová dolina 606/1082109 Bratislava-Ružinov - Bratislava IISlovensko
- IČO
- 31797903
- Počet zamestnancov
- 200-249
- Internetová adresa
- www.uvo.gov.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- inou formou-Osobný pohovor
- Dátum ukončenia ponuky
- 26.10.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Mgr. Denisa Ščípová
-=KONTAKT=-Bc. Martina Hantáková
-=KONTAKT=-