Quest Software Slovakia s.r.o.

Tech Support Engineer

Quest Software Slovakia s.r.o.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Galvániho 15/A,82104 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
01.09.2024
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
2 400€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
31.05.2024 o 14:22
Naposledy aktualizované
03.06.2024 o 07:17

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2236670
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
Tech Support Engineer
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Technik užívateľskej podpory IKT
Pracovná oblasť
IT a telekomunikácie
Počet voľných miest
1
Náplň práce
Technická podpora Quest momentálne hľadá inžiniera technickej podpory. Inžinieri podpory pracujú ako súčasť globálneho virtuálneho tímu na poskytovaní vysokého štandardu technickej podpory zákazníkom v rámci nášho balíka produktov Platform Management. Skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu a podpory, ako aj schopnosť komunikovať, spolupracovať a uprednostňovať problémy zákazníkov a efektívne komunikovať riešenia zákazníkom sú pre túto úlohu rozhodujúce. V Quest vieme, že spoločnosti so silnou pozitívnou kultúrou fungujú oveľa lepšie. To je dôvod, prečo sa snažíme vytvoriť spoločné a inkluzívne pracovné prostredie, v ktorom sa naši ľudia môžu cítiť splnomocnení na úspech. Quest je ocenený poskytovateľ softvéru na správu IT, ktorý ponúka široký výber riešení, ktoré riešia niektoré z najbežnejších a najnáročnejších problémov IT. S viac ako 100 000 zákazníkmi v 100 krajinách kladieme dôraz na inovácie, silnú komunitu so zákazníkmi a partnermi a nepretržitú podporu počas celej cesty našich zákazníkov. Zodpovednosti : • Poskytujte technickú podporu zákazníkom Quest so zameraním na migrácie (email, Teams, Sharepoint) v enterprise prostredí • Riešte problémy zákazníkov tým, že ich budete môcť znova vytvoriť v kontrolovanom prostredí, diagnostikovať potenciálne zložité problémy a efektívne komunikovať riešenia zákazníkom. • Udržiavajte si záznamy aktuálnych zákazníckych problémov až do ich vyriešenia a buďte v kontakte s ostatnými oddeleniami, ako je R&D, Sales a Product Management, aby sa eskalované problémy vyriešili. • Zdokumentujte všetky podrobnosti o prípade zákazníka v našich interných tooloch. • Buďte proaktívni pri vytváraní a publikovaní dokumentácie v prostredí podpory orientovanej na zákazníka (KCS).
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Galvániho 15/A,82104 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Počet hodín za týždeň
40.0
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
2 400€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Prax
aspoň 5 rokov
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Cudzí jazyk
anglickýstredná - pokročilá B1 a B2
Počítačové zručnosti
Správa systémov - Active Directory-pokročilá
Správa systémov - Microsoft Windows Server-pokročilá
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
osobnostný rozvoj
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
rozhodovanie
samostatnosť
technická gramotnosť
tímová práca
tvorivosť (kreativita)
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
cieľavedomosť
komunikatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosť
technický talent
trpezlivosť
Ďalšie požiadavky
Kvalifikácia - Znalosť Active Directory Access Control a znalosť správy užívateľov - Skúsenosti s migráciami vrátane účtov \ Mailbox \ SharePoint \ Teams \ OneDrive - Správa cloudovej infraštruktúry alebo dobrá znalosť Office 365 a aplikácií Microsoftu - Skúsenosti s technológiou VMWare / Virtual Server. - Hlboké pochopenie systémov na odosielanie správ a spoluprácu, najmä Office 365 a lokálne servery Exchange - Skúsenosti so správou Microsoft SQL servera - Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom)

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Quest Software Slovakia s.r.o.
Právna forma
Spol. s r. o.
Sídlo
Hviezdoslavovo námestie 201/21
02901 Námestovo - Námestovo
Slovensko
IČO
47705493
Počet zamestnancov
50-99
Internetová adresa
www.quest.com
Charakteristika zamestnávateľa
Quest is an award-winning IT management software provider offering a broad selection of solutions that solve some of the most common and most challenging IT problems. Since 1987, we've been reducing the time and money our customers spend on IT administration, so they can invest more on business innovation. With more than 100,000 customers in 100 countries, we emphasize innovation, strong community with customers and partners, and ongoing support throughout our customers' journey.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Počítačové programovanie

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
31.07.2024
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Ing. Magdaléna Bartová

-=KONTAKT=-
Attila Takáč

-=KONTAKT=-


Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 2400 EUR
Inzerent:Quest Software Slovakia s.r.o.
Zverejnené dňa:2024-06-03 (11 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.