Pracovník/čka 1.kontaktu kancelária Trnava - zastupovanie počas RD (VK č. 18/2025)
Centrum právnej pomoci
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Pekárska 11,91701 Trnava - Trnava
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 15.11.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 100€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 25.09.2025 o 12:06
- Naposledy aktualizované
- 25.09.2025 o 12:10
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2499541
- Zdroj
- Portál SZ
- Názov pracovnej pozície
- Pracovník/čka 1.kontaktu kancelária Trnava - zastupovanie počas RD (VK č. 18/2025)
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Sociálny pracovník
- Pracovná oblasť
- Sociálne služby
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Zamestnanec: • preskúmava podmienky priznania nároku na poskytnutie právnej pomoci z hľadiska materiálnej núdze, • poskytuje pomoc pri vypĺňaní žiadosti o poskytnutie právnej pomoci, • zasiela oznámenia o zaevidovaní žiadostí o poskytnutie právnej pomoci a preukázateľným spôsobom poučuje klienta o povinnostiach byť súčinný voči Centru resp. určenému advokátovi, • zasiela výzvy na doplnenie údajov potrebných na posúdenie žiadosti o poskytnutie právnej pomoci, • poskytuje individuálne konzultácie žiadateľom o poskytnutie právnej pomoci, • zabezpečuje analytickú prácu v tandeme s právnikom pri rozhodovaní o nároku na právnu pomoc ako aj pri poskytovaní právnej pomoci, • zabezpečuje agendu súvisiacu so zákonom č.7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii (oddlženie), • plní ďalšie úlohy na základe pokynov zamestnávateľa, ktoré súvisia s činnosťou zamestnávateľa a týkajú sa rozhodovacej činnosti centra o nároku na právnu pomoc.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Pekárska 11,91701 Trnava - Trnava
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 12
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Pracovné miesto vhodné pre
- Absolventa
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 100€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
- Ponúkané výhody
- Zamestnanecké výhody: • odmeny, príspevok do DDS, • pružný pracovný čas, • 5 dni sick day, • 8 dní pracovné voľno návšteva lekára - zamestnanec/8 dní pracovné voľno - sprevádzanie rodinného príslušníka • príspevok na stravovanie, • služobný notebook.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- bez požiadavky na odbornú prax
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Všeobecné spôsobilosti
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)organizovanie a plánovanie prácesamostatnosť
- Osobnostné predpoklady
- analytické myslenieochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
- Ďalšie požiadavky
- Kvalifikačné predpoklady podľa § 3 ods. 1 písm. c) zákona (vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore sociálna práca, resp. v príbuznom humanitnom odbore). Výberové konanie na obsadenie pozície pracovník/-čka 1.kontaktu v kancelárii CPP Trnava sa uskutoční písomnou formou a ústnym pohovorom. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pozvať na výberové konanie len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady. Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokladmi a písomnosťami (s vlastnoručným podpisom uchádzača) je potrebné: a) zaslať poštou na adresu: Centrum právnej pomoci, Kancelária tajomníka, Župné námestie 12, P.O.Box 75/A, 810 00 Bratislava s označením "Výberové konanie na obsadenie miesta pracovník/-čka 1.kontatku v kancelárii Trnava" alebo b) doručiť osobne do podateľne Centra právnej pomoci, kancelária Trnava, Pekárska 11, 917 01 Trnava, s označením "Výberové konanie na obsadenie miesta pracovník/-čka 1.kontatku v kancelárii Trnava" alebo c) elektronickou formou vo formáte PDF na adresu: -=KONTAKT=- najneskôr do 17. októbra 2025, vrátane. Rozhodujúci je dátum podania žiadosti o zaradenie do výberového konania (dátum podania žiadosti osobne do podateľne Centra právnej pomoci, kancelária Trnava alebo dátum podania žiadosti na poštovej pečiatke alebo dátum podania žiadosti elektronicky), t. j. najneskôr 17. októbra 2025, vrátane. Predpokladaný termín výberového konania je v 45. kalendárnom týždni roku 2025 v priestoroch Centra právnej pomoci, kancelária Trnava, Pekárska 11.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Centrum právnej pomoci
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Župné námestie 591/1281000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava ISlovensko
- IČO
- 30798841
- Počet zamestnancov
- 150-199
- Internetová adresa
- www.centrumpravnejpomoci.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Centrum právnej pomoci je štátna rozpočtová organizácia založená 1.1.2006 na základe zákona č. 327/2005 Z. z. Centrum zabezpečuje poskytovanie právnej pomoci fyzickým osobám, ktoré v dôsledku svojej materiálnej situácie nemôžu využívať právne služby na riadne uplatnenie a ochranu svojich práv.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Právne činnosti
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
- C) Zoznam požadovaných dokladov a písomností: a) písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania, b) fotokópia vysvedčenia, diplomu alebo rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, c) profesijný štruktúrovaný životopis, d) motivačný list. Okrem požadovaných dokladov a písomností môže uchádzač ďalej predložiť: - certifikáty o absolvovaní kurzov a školení.
- Dátum ukončenia ponuky
- 17.10.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Mgr. Adela Beňová
-=KONTAKT=-