Asistent/ka predaja zákazníkom
TESCO STORES SR, a.s.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Bratislavská 5,94901 Nitra - Nitra
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 13.05.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 240€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 05.05.2025 o 16:17
- Naposledy aktualizované
- 06.05.2025 o 06:53
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2433590
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Asistent/ka predaja zákazníkom
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Predavač v obchodnej prevádzke
- Pracovná oblasť
- Obchod, marketing a reklama
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- • Doplňujem a vystavujem tovar podľa platných plánogramov a zaisťujem jeho dostupnosť pre zákazníkov. • Zaisťujem správne označenie tovaru regálovou etiketou a POS značením, pekáreň špecifikáciou, Scan&Shop štítkom (ak je platné). • Umiestňujem na tovar, ktorý to vyžaduje, ochranné prvky. Poškodený, či inak znehodnotený tovar zhromažďujem na mieste k tomu určenom. • Vykonávam činnosti súvisiace s prestavbami danej prevádzky. • Realizujem príjem tovaru v súlade s platnými procesmi a rutinami. • Zabezpečujem vykonávanie procesu skenovania dier u vypredaných položiek podľa platnej rutiny skenovania dier. Vykonávam platné procesy a rutiny súvisiace so správnym stavom zásob. • Obsluhujem automat na výkup fliaš a vratných obalov. • Pripravujem pracovisko (pokladňu, pult) na otvorenie. • Vykonávam čistenie a upratovanie svojho pracoviska •Spracovávam online zmeny cien tovaru (aktuálne, operatívne). Podieľam sa na roznášaní zmien cien, na dotlači chýbajúcich a výmene chybných regálových etikiet. • Vykonávam činnosti súvisiace s parciálnymi inventúrami tovaru. • Vykonávam prácu na pokladni. Predpísaným spôsobom overujem platnosť bankoviek, peňažných poukážok a kupónov. • Ovládam rutiny, procesy, štandardy a hlavné ukazovatele oddelenia služieb zákazníkom (pokladničná zóna a centrum služieb zákazníkom), vykonávam činnosti a rutiny spojené s prevádzkou pokladničnej zóny a centra služieb zákazníkom. • Poznám spôsob, akým riešiť všetky zákaznícke otázky na centre služieb zákazníkom (ak je platné), vrátane všetkých typov cenových návratov, reklamácií a sťažností. Zákaznícke podnety, sťažnosti a cenové návraty riešim rýchlo a profesionálne tak, aby odchádzali zákazníci spokojní. • Dodržujem predpisy týkajúce sa hygieny, ochrany zdravia, bezpečnosti práce a obliekania, používam predpísané jednotné pracovné oblečenie a pridelené osobné ochranné pracovné prostriedky (OOPP). • Dbám na to, aby moje pracovné oblečenie a OOPP bolo čisté a nepoškodené. • Dodržiavam riadnu evidenciu pracovnej doby na dochádzkových termináloch, hlásim každú absenciu. • Svojmu nadriadenému hlásim vznik akéhokoľvek pracovného úrazu. • Hospodárne nakladám s obalovým a spotrebným materiálom, minimalizujem režijné náklady (energie, voda apod.) na pracovisku.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Bratislavská 5,94901 Nitra - Nitra
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Počet hodín za týždeň
- 38.75
- Pracovný čas
- 05:00-22:00
- Zmennosť
- dvojzmenná
- Nočná práca
- Áno
- Sezónna práca
- Nie
- Pracovné miesto vhodné pre
- Absolventa
Zdravotne znevýhodneného
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 240€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
- Ponúkané výhody
- príspevok na stravovanie, zamestnanecká zľava na nákup, multisport karta, odmena pri pracovnom, životnom výročí, pri sobáši, odmena za odporučenie kandidáta
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Nižšie stredné odborné vzdelanie
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Všeobecné spôsobilosti
- finančná a ekonomická gramotnosťkomunikácia (jednanie s ľuďmi)manuálna zručnosťtímová práca
- Osobnostné predpoklady
- precíznosť (presnosť)spoľahlivosť
- Ďalšie požiadavky
- Všeobecné spôsobilosti: •Znalosť problematiky maloobchodu •Cenová integrita, pravidlá vystavovania tovaru, orientácia na zákazníka •Skúsenosti s riešením zákazníckych sťažností •Znalosti rutín a procesov na oddelení, interných pravidiel a predpisov; Osobnostné predpoklady: • Zameranie na zákazníka •Tímová práca •Motivácia a odhodlanie •Flexibilita a vnímavosť •Dodržiavanie osobných zásad a hodnôt •Zodpovedný prístup k bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- TESCO STORES SR, a.s.
- Právna forma
- Akc. spol.
- Sídlo
- Cesta na Senec 1862/282104 Bratislava-Ružinov - Bratislava IISlovensko
- IČO
- 31321828
- Počet zamestnancov
- -=KONTAKT=-
- Charakteristika zamestnávateľa
- Maloobchod
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Maloobchod v nešpecializovaných predajniach najmä s potravinami, nápojmi a tabakom
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 04.07.2025
- Informácie o obsadení pozície
- Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Terézia Hinzellerová
-=KONTAKT=-