L1 Support Engineer
Synpulse Slovakia s.r.o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Bottova 2,81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.06.2024
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 700€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 23.04.2024 o 10:52
- Naposledy aktualizované
- 23.04.2024 o 11:07
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2207514
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- L1 Support Engineer
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Špecialista klientskej podpory a prevádzky IKT
- Pracovná oblasť
- IT a telekomunikácie
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Are you excited about transforming the way we bank by using the latest technology? We are too! About the job: o Provide 24x7 1st level support (shifts helpdesk & onsite) for Support Teams, Clients and Client's 3rd Parties Vendors o Provide 1st level troubleshooting to customers o Respond to customer calls in a professional and courteous manner o Responsible for logging calls and ensure all calls contain clear problem description, resolution and all activities carried during resolution of the problems with the customers o Able to do initial diagnostic, categorization, set priority, dispatch job o Able to support & coordinate with Support teams in incident/problem investigation and resolution o Able to identify incident trends in order to elevate incidents in accordance with standard operating procedures o Ensure timely case attention, resolution, escalation and closure, so that SLA is met o Ensure timely escalation of major and critical incidents o Ensure timely submission of daily and periodic statistics and reports. o Ensure timely reporting of services outages or degradation and/ or batch failures o Contribute and Submit knowledge request if found lacking in the knowledgebase o Liaise with internal and external vendors to satisfy customer queries o Proactively assist customers to avoid or reduce problem occurrence o Actively pursue Continuous Improvement initiatives to improve the overall performance of the service desk You: o Diploma or Certification in Information Technologies related fields o Good communication skills in English language to ensure successful resolution to external client issues. German language will be a plus o Minimum of 1-2 years of post-education IT work experience required o Working knowledge on Windows, Unix and Network. o Experience with some of well-known public cloud services (o365, AWS, Azure…) o Experience with call tracking / ticket management system o Experience with Managed Services, IT Integration and/or Consulting experience a plus o Must be able to work independently and/or in a team environment, respecting a cultural diversity. o Ability to work on site at client locations with respect to client's work environment & staff o Capable of maintaining a calm cool composure even when navigating challenging situations and frustrated clients o Provide excellent communication with client while on site assuring superior client service Salary for the role starts at 1700€ gross, final offer will depend on candidate´s skills and experience.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Bottova 2,81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Pracovné miesto vhodné pre
- Absolventa
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 700€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
- Ponúkané výhody
- • Five extra vacation days on top of regulation • Sick leave compensation 100% from day one • Yearly bonus up to 10% • Overtime fully paid or compensated based on your preference • A friendly and informal working environment • Work-life balance with flexible working hours and the option to work from home • Dedicated time for individual training • MultiSport card for access to a broad range sport offering • Language courses • Parking • Private Healthcare Package
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Nie
- Cudzí jazyk
- anglickývysoká - vysoká C1 a C2
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Synpulse Slovakia s.r.o.
- Právna forma
- Spol. s r. o.
- Sídlo
- Bottova 2A81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava ISlovensko
- IČO
- 52532755
- Počet zamestnancov
- 100-149
- Charakteristika zamestnávateľa
- Sme švajčiarska firma zaoberajúca sa management consultingom s 27-ročnou históriou a viac ako 1200 zamestnancami vo viac ako 20 pobočkách po celom svete. Okrem consultingu v oblasti bankovníctva a poisťovníctva sa zaoberáme aj vývojom vlastného softvéru pre tento sektor ako aj poskytovaním cloudových riešení pre našich klientov.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Poraden.čin.v podnikaní
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 23.06.2024
- Informácie o obsadení pozície
- Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Matej Grečo
-=KONTAKT=-