Synpulse Slovakia s.r.o.

L1 Support Engineer

Synpulse Slovakia s.r.o.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Bottova 2,81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
01.06.2024
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 700€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
23.04.2024 o 10:52
Naposledy aktualizované
23.04.2024 o 11:07

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2207514
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
L1 Support Engineer
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Špecialista klientskej podpory a prevádzky IKT
Pracovná oblasť
IT a telekomunikácie
Počet voľných miest
1
Náplň práce
Are you excited about transforming the way we bank by using the latest technology? We are too! About the job: o Provide 24x7 1st level support (shifts helpdesk & onsite) for Support Teams, Clients and Client's 3rd Parties Vendors o Provide 1st level troubleshooting to customers o Respond to customer calls in a professional and courteous manner o Responsible for logging calls and ensure all calls contain clear problem description, resolution and all activities carried during resolution of the problems with the customers o Able to do initial diagnostic, categorization, set priority, dispatch job o Able to support & coordinate with Support teams in incident/problem investigation and resolution o Able to identify incident trends in order to elevate incidents in accordance with standard operating procedures o Ensure timely case attention, resolution, escalation and closure, so that SLA is met o Ensure timely escalation of major and critical incidents o Ensure timely submission of daily and periodic statistics and reports. o Ensure timely reporting of services outages or degradation and/ or batch failures o Contribute and Submit knowledge request if found lacking in the knowledgebase o Liaise with internal and external vendors to satisfy customer queries o Proactively assist customers to avoid or reduce problem occurrence o Actively pursue Continuous Improvement initiatives to improve the overall performance of the service desk You: o Diploma or Certification in Information Technologies related fields o Good communication skills in English language to ensure successful resolution to external client issues. German language will be a plus o Minimum of 1-2 years of post-education IT work experience required o Working knowledge on Windows, Unix and Network. o Experience with some of well-known public cloud services (o365, AWS, Azure…) o Experience with call tracking / ticket management system o Experience with Managed Services, IT Integration and/or Consulting experience a plus o Must be able to work independently and/or in a team environment, respecting a cultural diversity. o Ability to work on site at client locations with respect to client's work environment & staff o Capable of maintaining a calm cool composure even when navigating challenging situations and frustrated clients o Provide excellent communication with client while on site assuring superior client service Salary for the role starts at 1700€ gross, final offer will depend on candidate´s skills and experience.
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Bottova 2,81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Pracovné miesto vhodné pre
Absolventa
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 700€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Ponúkané výhody
• Five extra vacation days on top of regulation • Sick leave compensation 100% from day one • Yearly bonus up to 10% • Overtime fully paid or compensated based on your preference • A friendly and informal working environment • Work-life balance with flexible working hours and the option to work from home • Dedicated time for individual training • MultiSport card for access to a broad range sport offering • Language courses • Parking • Private Healthcare Package

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Cudzí jazyk
anglickývysoká - vysoká C1 a C2

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Synpulse Slovakia s.r.o.
Právna forma
Spol. s r. o.
Sídlo
Bottova 2A
81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
IČO
52532755
Počet zamestnancov
100-149
Charakteristika zamestnávateľa
Sme švajčiarska firma zaoberajúca sa management consultingom s 27-ročnou históriou a viac ako 1200 zamestnancami vo viac ako 20 pobočkách po celom svete. Okrem consultingu v oblasti bankovníctva a poisťovníctva sa zaoberáme aj vývojom vlastného softvéru pre tento sektor ako aj poskytovaním cloudových riešení pre našich klientov.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Poraden.čin.v podnikaní

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
23.06.2024
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Ing. Matej Grečo

-=KONTAKT=-

Počet videní: 2
Ponúkaná mzda: 1700 EUR
Inzerent:Synpulse Slovakia s.r.o.
Zverejnené dňa:2024-04-23 (11 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.