Úrad pre verejné obstarávanie

Odborný administratívny asistent

Úrad pre verejné obstarávanie

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
15.08.2025
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 429€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Dátum a čas vytvorenia
16.07.2025 o 10:33
Naposledy aktualizované
16.07.2025 o 10:35

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2452702
Zdroj
Portál SZ
Názov pracovnej pozície
Odborný administratívny asistent
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Odborný administratívny asistent
Pracovná oblasť
Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
Počet voľných miest
1
Náplň práce
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť: • Spolupráca pri protokolárnom zabezpečovaní odbornej práce a odbornej agendy v oblasti oficiálnych zahraničných pracovných alebo služobných návštev na ústrednom orgáne štátnej správy, ako aj v oblasti prípravy podkladov na tieto rokovania. • Organizovanie a zabezpečovanie obsluhy pri zahraničných návštevách na najvyššej úrovni. • Zabezpečovanie a koordinácia spracúvania stanovísk v rámci ústredného orgánu štátnej správy. • Zabezpečovanie odbornej, informačnej, organizačnej a evidenčnej práce a agendy kancelárie predsedu úradu. • Organizácia pracovného programu riaditeľa kancelárie predsedu úradu, zastrešovanie pracovných stretnutí a porád po technickej a organizačnej stránke. • Tvorba podkladov k písomnostiam riaditeľa kancelárie predsedu úradu vo vzťahu k internému prostrediu v rámci úradu ako aj v komunikácii s ostatnými ústrednými orgánmi štátnej správy a inými externými subjektami. • Zabezpečenie komunikácie s ostatnými ústrednými orgánmi štátnej správy a ďalšími subjektmi štátnej a verejnej správy. • Organizovanie rokovaní a porád vedenia úradu, vypracovávanie záznamov z nich. • V spolupráci s ostatnými organizačnými útvarmi úradu pripravuje podklady pre rokovanie porady vedenia úradu. • Zabezpečovanie a príprava podkladových materiálov pre riaditeľa kancelárie predsedu úradu, ktoré mu vyplývajú z jeho účasti v jednotlivých pracovných skupinách. • Spolupráca pri príprave podkladov pre rokovanie predsedu úradu a organizácia rokovaní. • Spolupráca na príprave systémových opatrení a monitorovanie účinnosti prijatých opatrení. • Príprava podkladov pre koncepčnú a systémovú činnosť, ako aj analytická činnosť na účely prípravy všeobecne záväzných právnych predpisov v pôsobnosti ústredného orgánu štátnej správy. • Koordinácia pri zabezpečovaní prevádzkového a technického servisu kancelárie predsedu úradu. • Vykonávanie administratívnych prác v kancelárii predsedu úradu, starostlivosť o spisovú agendu, archivácia všetkých písomností, vedenie podacieho denníka. • Zabezpečovanie evidencie korešpondencie kancelárie predsedu úradu a sledovanie včasnosti jej vybavenia a samostatné vybavovanie bežnej korešpondencie. • Zostavovanie návrhov plánu práce úradu, návrh úloh do plánu práce vlády a plánu legislatívnych úloh vlády. • Zostavovanie návrhu časového a obsahového plánu porád vedenia úradu. • Vedie evidenciu darov v stanovenej hodnote prijatých zamestnancami úradu v súvislosti s vykonávaním štátnej služby alebo výkonom práce vo verejnom záujme.
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Počet mesiacov
36
Zmennosť
pružná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 429€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Štátnozamestnanecké voľné pracovné miesto
Ponúkané výhody
• možnosť práce z domu (4 pracovné dni za 1 mesiac) • pružný pracovný čas • príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR/pracovný deň • Multisport karta • týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce • dva dni voľna nad rámec dovolenky • možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR (Častá - Papiernička) za zvýhodnené ceny • príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi • príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu (50,55,60r.) vo výške 100 EUR • príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera • pridelenie tzv. mentora (t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca) počas prvý troch mesiacov od nástupu • možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 % z platovej tarify (príprava jedného štátneho zamestnanca) alebo 15 % z platovej tarify (príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov) • príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne • možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch • možnosť kariérneho rastu Doplňujúca informácia: možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100% základného platu.

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Prax
aspoň 2 roky
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno
Ďalšie požiadavky
Osobnostné vlastnosti a schopnosti: svedomitosť a spoľahlivosť; samostatnosť; komunikačné zručnosti. Zoznam požadovaných dokladov: • Žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby. • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania. • Profesijný štruktúrovaný životopis. • Motivačný list. Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi: je potrebné zaslať do 23.07.2025 na adresu služobného úradu (Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 606/10, 821 09 Bratislava) alebo elektronicky na emailovú adresu: denisa.-=KONTAKT=-.sk. Obálku alebo e-mail je potrebné označiť referenčným číslom ponuky: ŠS/2025/09. (Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke alebo dátum doručenia žiadosti elektronickými prostriedkami). Štátnozamestnanecké miesto sa obsadzuje v dočasnej štátnej službe podľa § 36 ods. 3 písm. a) bod 1 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na zastupovanie štátnej zamestnankyne na materskej dovolenke.

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Úrad pre verejné obstarávanie
Právna forma
Rozpočtová organizácia
Sídlo
Ružová dolina 606/10
82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
IČO
31797903
Počet zamestnancov
200-249
Internetová adresa
www.uvo.gov.sk
Charakteristika zamestnávateľa
Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Všeobecná verejná správa

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
Vlastnou formou
Forma sprostredkovania
inou formou-Osobný pohovor
Dátum ukončenia ponuky
23.07.2025

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Ing. Mgr. Denisa Ščípová

-=KONTAKT=-
Bc. Martina Hantáková

-=KONTAKT=-


Počet videní: 0
Ponúkaná mzda: 1429 EUR
Inzerent:Úrad pre verejné obstarávanie [ ]
Zverejnené dňa:2025-07-16 (1 deň)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.