Odborný administratívny asistent
Úrad pre verejné obstarávanie
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 15.08.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 16.07.2025 o 10:33
- Naposledy aktualizované
- 16.07.2025 o 10:35
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2452702
- Zdroj
- Portál SZ
- Názov pracovnej pozície
- Odborný administratívny asistent
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Odborný administratívny asistent
- Pracovná oblasť
- Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Bližšie určená najnáročnejšia činnosť: • Spolupráca pri protokolárnom zabezpečovaní odbornej práce a odbornej agendy v oblasti oficiálnych zahraničných pracovných alebo služobných návštev na ústrednom orgáne štátnej správy, ako aj v oblasti prípravy podkladov na tieto rokovania. • Organizovanie a zabezpečovanie obsluhy pri zahraničných návštevách na najvyššej úrovni. • Zabezpečovanie a koordinácia spracúvania stanovísk v rámci ústredného orgánu štátnej správy. • Zabezpečovanie odbornej, informačnej, organizačnej a evidenčnej práce a agendy kancelárie predsedu úradu. • Organizácia pracovného programu riaditeľa kancelárie predsedu úradu, zastrešovanie pracovných stretnutí a porád po technickej a organizačnej stránke. • Tvorba podkladov k písomnostiam riaditeľa kancelárie predsedu úradu vo vzťahu k internému prostrediu v rámci úradu ako aj v komunikácii s ostatnými ústrednými orgánmi štátnej správy a inými externými subjektami. • Zabezpečenie komunikácie s ostatnými ústrednými orgánmi štátnej správy a ďalšími subjektmi štátnej a verejnej správy. • Organizovanie rokovaní a porád vedenia úradu, vypracovávanie záznamov z nich. • V spolupráci s ostatnými organizačnými útvarmi úradu pripravuje podklady pre rokovanie porady vedenia úradu. • Zabezpečovanie a príprava podkladových materiálov pre riaditeľa kancelárie predsedu úradu, ktoré mu vyplývajú z jeho účasti v jednotlivých pracovných skupinách. • Spolupráca pri príprave podkladov pre rokovanie predsedu úradu a organizácia rokovaní. • Spolupráca na príprave systémových opatrení a monitorovanie účinnosti prijatých opatrení. • Príprava podkladov pre koncepčnú a systémovú činnosť, ako aj analytická činnosť na účely prípravy všeobecne záväzných právnych predpisov v pôsobnosti ústredného orgánu štátnej správy. • Koordinácia pri zabezpečovaní prevádzkového a technického servisu kancelárie predsedu úradu. • Vykonávanie administratívnych prác v kancelárii predsedu úradu, starostlivosť o spisovú agendu, archivácia všetkých písomností, vedenie podacieho denníka. • Zabezpečovanie evidencie korešpondencie kancelárie predsedu úradu a sledovanie včasnosti jej vybavenia a samostatné vybavovanie bežnej korešpondencie. • Zostavovanie návrhov plánu práce úradu, návrh úloh do plánu práce vlády a plánu legislatívnych úloh vlády. • Zostavovanie návrhu časového a obsahového plánu porád vedenia úradu. • Vedie evidenciu darov v stanovenej hodnote prijatých zamestnancami úradu v súvislosti s vykonávaním štátnej služby alebo výkonom práce vo verejnom záujme.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 36
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Štátnozamestnanecké voľné pracovné miesto
- Ponúkané výhody
- • možnosť práce z domu (4 pracovné dni za 1 mesiac) • pružný pracovný čas • príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR/pracovný deň • Multisport karta • týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce • dva dni voľna nad rámec dovolenky • možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR (Častá - Papiernička) za zvýhodnené ceny • príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi • príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu (50,55,60r.) vo výške 100 EUR • príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera • pridelenie tzv. mentora (t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca) počas prvý troch mesiacov od nástupu • možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 % z platovej tarify (príprava jedného štátneho zamestnanca) alebo 15 % z platovej tarify (príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov) • príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne • možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch • možnosť kariérneho rastu Doplňujúca informácia: možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100% základného platu.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 2 roky
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Osobnostné vlastnosti a schopnosti: svedomitosť a spoľahlivosť; samostatnosť; komunikačné zručnosti. Zoznam požadovaných dokladov: • Žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby. • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania. • Profesijný štruktúrovaný životopis. • Motivačný list. Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi: je potrebné zaslať do 23.07.2025 na adresu služobného úradu (Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 606/10, 821 09 Bratislava) alebo elektronicky na emailovú adresu: denisa.-=KONTAKT=-.sk. Obálku alebo e-mail je potrebné označiť referenčným číslom ponuky: ŠS/2025/09. (Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke alebo dátum doručenia žiadosti elektronickými prostriedkami). Štátnozamestnanecké miesto sa obsadzuje v dočasnej štátnej službe podľa § 36 ods. 3 písm. a) bod 1 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na zastupovanie štátnej zamestnankyne na materskej dovolenke.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Úrad pre verejné obstarávanie
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Ružová dolina 606/1082109 Bratislava-Ružinov - Bratislava IISlovensko
- IČO
- 31797903
- Počet zamestnancov
- 200-249
- Internetová adresa
- www.uvo.gov.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- inou formou-Osobný pohovor
- Dátum ukončenia ponuky
- 23.07.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Mgr. Denisa Ščípová
-=KONTAKT=-Bc. Martina Hantáková
-=KONTAKT=-