Projektový manažér
Mesto Sereď
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie republiky 1176/10,92601 Sereď - Galanta
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.05.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 076€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 08.04.2025 o 11:57
- Naposledy aktualizované
- 09.04.2025 o 14:54
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2418423
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Projektový manažér
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Odborný pracovník verejnej správy pre prípravu, riadenie a kontrolu projektov
- Pracovná oblasť
- Samospráva
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Náplň práce: 1. Samostatne rieši odborné úlohy v oblasti prípravy a implementácie projektov a podpory regionálneho rozvoja. 2. V oblasti prípravy a implementácie projektov: - zisťuje možnosti zapojenia sa mesta do rôznych podporných programov, grantov, projektov a to vo všetkých oblastiach života mesta, hlavne vo väzbe na Európsku úniu (ďalej len "EÚ") a verejné zdroje - konzultuje a spolupracuje s mestskými organizáciami pri predkladaní a implementácii projektov z rôznych grantových a podporných schém a programov - aktívne vyhľadáva a rozvíja alternatívne nedaňové financovanie ako podporné programy, sponzorstvo, granty - aktívne vyhľadáva a vypracováva projekty, žiadosti pre získanie finančných prostriedkov z alternatívnych zdrojov financovania, z rôznych podporných programov, grantov, dotácií a pod., najmä v nadväznosti na fondy EÚ a štátny rozpočet, a to vo všetkých oblastiach života v súlade s programom rozvoja mesta a jeho zámermi - v spolupráci s ostatnými oddeleniami pripravuje dokumentáciu potrebnú k vypracovaniu žiadostí o nenávratný finančný príspevok (ďalej len "NFP"), granty, dotácie a pod. - zabezpečuje realizáciu a implementáciu projektov, vrátane zúčtovania prostriedkov v rámci projektov - koordinuje implementáciu a realizáciu jednotlivých schválených rozvojových projektov v spolupráci s ostatnými organizačnými zložkami MsÚ, prípadne externými organizáciami - sleduje a vyhodnocuje úspešnosť a efektivitu jednotlivých rozvojových projektov a grantov EÚ - pripravuje zmluvy v rámci implementácie poskytovaných prostriedkov - vyhotovuje monitorovacie správy a vyhodnocuje plnenie schválených grantov a projektov EÚ - v spolupráci s ostatnými oddeleniami pripravuje pre každý rozvojový projekt podnikateľský plán, finančný model a spôsob vyhodnocovania úspešnosti a efektivity pripravovaného projektu 3. V oblasti podpory regionálneho rozvoja: - sleduje a vyhodnocuje pripomienky, záujmy a návrhy obyvateľov a ostatných subjektov týkajúcich sa rozvoja mesta - spolupracuje s orgánmi štátnej správy pri spracovávaní - tvorbe projektov a zámerov smerujúcich a podporujúcich rozvoj mesta - v spolupráci s ostatnými organizačnými zložkami MsÚ zabezpečuje vypracovanie zámerov mesta v oblasti hospodárskeho a ekonomického rozvoja mesta - zodpovedá za tvorbu a vyhodnocovanie plnenia úloh programu rozvoja mesta - zabezpečuje odborné práce spojené s prípravou a tvorbou koncepcií v spolupráci s jednotlivými organizačnými zložkami, koordinuje túto spoluprácu - zodpovedá za povinnosti vyplývajúce zo zákona č. 539/2008 Z. z. o podpore regionálneho rozvoja v znení neskorších predpisov
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie republiky 1176/10,92601 Sereď - Galanta
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 076€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Kvalifikačné predpoklady: • vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa stavebného alebo technického smeru, • prax v oblasti prípravy, riadenia a implementácie projektov vítaná, • prax v oblasti samosprávy vítaná. Iné predpoklady: • bezúhonnosť, • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, • zdravotná spôsobilosť. Osobnostné predpoklady a zručnosti: • schopnosť orientovať sa v stavebnej projektovej dokumentácií a stavebných rozpočtoch, • znalosti v oblasti zákona o verejnom obstarávaní, • manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, schopnosť analyticky a koncepčne myslieť, riešiť konflikty, odborne argumentovať a vysvetľovať riešenú problematiku, • vysoká miera objektivity, čestnosti a schopnosť dodržiavať stanovené termíny, • znalosť práce s PC - Microsoft Office, Internet, • vodičské oprávnenie - B skupina, • znalosť anglického jazyka slovom aj písmom vítaná.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Mesto Sereď
- Právna forma
- Obec, mesto (o.,m.úrad)
- Sídlo
- Námestie republiky 1176/1092601 Sereď - GalantaSlovensko
- IČO
- 00306169
- Počet zamestnancov
- 150-199
- Internetová adresa
- www.sered.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Mestský úrad, samospráva
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
- Platové náležitosti: Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 553/2003 Z. z.") - platová trieda 8 - platová tarifa v rozmedzí od 1 076,00 € do 1 291,00 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z.. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z. Ponúkané benefity: • možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien, • možnosť udelenia odmien za prácu vykonanú nad rámec požadovaných činností, • odmeny pri životných jubileách, • týždeň dovolenky naviac, • odborné vzdelávanie, • príspevok na rekreáciu, • pružný pracovný čas. Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady: • žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu a motivačný list, • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, spôsobilosti na právne úkony a zdravotnej spôsobilosti • štruktúrovaný životopis s uvedením podrobných informácií o praxi a tvorbe v oblasti projektového manažéra, • zoznam schválených žiadostí o nenávratný finančný príspevok, • zoznam riadne finančne a administratívne ukončených projektov, ktorých implementáciu ste zabezpečoval (a), • zoznam investičných a neinvestičných projektov, ktorých realizáciu ste priamo zabezpečoval (a), • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením "projektový manažér" poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi, alebo mailom na adresu martina.-=KONTAKT=- alebo v elektronickej forme elektronickým podaním na Mesto Sereď (IČO 00306169) s uvedením predmetu správy "Žiadosť o prijatie do zamestnania -projektový manažér" do 23.04.2025 vrátane. Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači. Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
- Dátum ukončenia ponuky
- 23.04.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Martina Kiššová
-=KONTAKT=-