Odborný/á referent/ka na správu majetku
Mestská časť Bratislava - Petržalka
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- 85101 Bratislava-Petržalka - Bratislava V
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- ihneď
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 400€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 14.03.2024 o 12:06
- Naposledy aktualizované
- 15.04.2024 o 07:44
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2182628
- Zdroj
- Portál SZ
- Názov pracovnej pozície
- Odborný/á referent/ka na správu majetku
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Všeobecný administratívny pracovník
- Pracovná oblasť
- Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
- Počet voľných miest
- 0
- Náplň práce
- s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO Máte radi vo veciach poriadok, ste dôsledný, dodržiavate termíny a plánujete všetko vopred? Máte skúsenosti s administratívnou prácou, ale nie je Vám (z času na čas) cudzia práca aj v teréne? Máte skúsenosti s prenájmom a správou nehnuteľností? Hovoria Vám niečo pojmy ako všeobecne záväzné nariadenie obce, zaujatie verejného priestranstva, valorizácia nájomného, prepisy nájomného, verejná obchodná súťaž? Máte skúsenosť s poisťovaním majetku? Nevadí Vám práca s tabuľkami, prehľady úhrad a ich pravidelná kontrola je pre vás samozrejmá vec? Viete pracovať samostatne, ale ste súčasne aj tímový hráč, ktorý kolegovi vypomôže v ťažkej chvíli? Môžete o sebe povedať, že je na Vás spoľahnutie a ste dôsledný? Radi by ste prispeli k efektívnejšiemu využívaniu majetku Petržalčanov? činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať Príprava podkladov pre uzatváranie nájomných zmlúv Zabezpečenie verejných obchodných súťaží Evidencia nehnuteľností a administratívna starostlivosť o ne Tvorba podkladov na rokovania Miestneho zastupiteľstva Komunikácia s nájomcami a žiadateľmi o zaujatie verejného priestranstva Tvorba a kontrola platobných príkazov Evidencia nájomných vzťahov Digitalizácia dokumentácie Bežná korešpondencia váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto Hoci budete mať kanceláriu v budove miestneho úradu na Kutlíkovej 17, vašim pracoviskom bude aj celá Petržalka. Záujemca o nájom alebo náš aktuálny nájomca môže potrebovať naše služby aj na mieste, kde sa náš majetok nachádza. Nie každý deň tak celý nevyhnutne presedíte v kancelárii. Niekedy si po príchode do svojej kancelárie prečítate e-maily a s kolegami prediskutujete aktuálne veci na daný deň a následne vyrazíte za pracovnými úlohami do terénu. Po návrate na úrad začnete reagovať na bežnú korešpondenciu alebo pripravíte podklady pre zaujatie verejného priestranstva. Inokedy strávite deň v kancelárii kontrolou úhrad nájmov. Na konci dňa budete môcť mať pocit, že ste prispeli k lepšiemu využitiu majetku Petržalky.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- 85101 Bratislava-Petržalka - Bratislava V
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 12
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 400€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
- Ponúkané výhody
- Plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností. Priemerný plat na pozícii sa vrátane kvartálnych odmien môže pohybovať okolo sumy 1630 EUR.5 dní dovolenky navyše mobilný telefón s neobmedzenými volaniami príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku) možnosť využívania MultiSport karty práca v stabilnom prostredí verejnej správy potrebné školenia a kurzy samozrejme príspevok na stravovanie a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Úplné stredné všeobecné vzdelanieVyššie odborné vzdelanie
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať skúsenosť so správou majetku, ideálne aj s jeho prenájmom. Oceníme skúsenosti z oblasti samosprávy. Administratívna práca by mala byť pre neho/ňu samozrejmosťou, rovnako tak aj komunikácia so stránkami. Práca vo verejnom sektore je výhodou, ale nie podmienkou. Nevyhnutnou zručnosťou je ovládanie Excelu a schopnosť a chuť naučiť sa pracovať s ekonomicko-informačným systémom IS SAMO. Súčasne by náš nový kolega mal mať minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou. Jeho/jej dôležitými vlastnosťami by mali byť spoľahlivosť, zodpovednosť a precíznosť. Oceníme aj kolegu/yňu, ktorá/ý je tímový hráč, odolá stresu pri nápore práce a je aktívnym šoférom. k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, prax s administratívnou prácou, znalosť balíka Microsoft Office
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Mestská časť Bratislava - Petržalka
- Právna forma
- Obec, mesto (o.,m.úrad)
- Sídlo
- Kutlíkova 1785212 Bratislava-Petržalka - Bratislava VSlovensko
- IČO
- 00603201
- Počet zamestnancov
- 500-999
- Internetová adresa
- www.petrzalka.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podporu všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
- ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať štruktúrovaný profesijný životopis (povinné) certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné) Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 22.03.2024 (vrátane) na e-mail -=KONTAKT=-. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 10 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
- Dátum ukončenia ponuky
- 14.05.2024
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Mgr. Katarína Diheneščíková
-=KONTAKT=-