Regionálny riaditeľ zodpovedný za Turecko a juhovýchodnú Európu; vedúci oddelenia spolupráce
Agentúra Aurum spol. s r.o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Jarošová 1,83103 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava III
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.11.2024
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 3 550€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 10.05.2024 o 13:21
- Naposledy aktualizované
- 21.05.2024 o 07:04
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2221076
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Regionálny riaditeľ zodpovedný za Turecko a juhovýchodnú Európu; vedúci oddelenia spolupráce
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Riadiaci pracovník (manažér) v oblasti investícií
- Pracovná oblasť
- Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Regionálny riaditeľ je zodpovedný za nadväzovanie a rozvíjanie vzťahov s členmi, za ich informovanie o našich službách a za ich usmerňovanie pri prijímaní najlepších rozhodnutí. Je agilný a prispôsobivý, ale pracuje precízne, aby zabezpečil, že budeme členom poskytovať špičkové služby. Ideálny kandidát má výnimočné know-how a sieť kontaktov v bankovom a poisťovacom sektore. Táto pozícia je podriadená vedúcemu oddelenia medzinárodného rozvoja. Úloha vedúceho oddelenia spolupráce zahŕňa koordináciu pútavých a podnetných informačných stretnutí a prepojení medzi členmi, a to osobne aj online, so zameraním na najdôležitejšie témy v odvetví bankovníctva a poisťovníctva. Osoba na tejto pozícii bude zohrávať kľúčovú úlohu pri podpore spolupráce medzi členmi Qorus v celosvetovom meradle prostredníctvom interaktívnych stretnutí na zdieľanie informácií, sieťových aktivít a prepojení, pričom sa bude zaoberať výzvami, s ktorými sa stretávajú. Brífingy a aktivity zamerané na spoluprácu slúžia členským bankám a poisťovniam ako cenné platformy na získavanie poznatkov zo skúseností iných inštitúcií, čo im umožňuje zostať inovatívnymi a udržať si konkurenčnú výhodu na svojich trhoch. Táto funkcia je podriadená vedúcemu oddelenia medzinárodného rozvoja. • Podporovať a rozvíjať vzťahy s členmi na úrovni C, aby spoločnosť Qorus mohla maximalizovať hodnotu týchto vzťahov prostredníctvom služieb na požiadanie. • Získavanie a reaktivácia klientov - súčasťou úlohy bude zabezpečovanie nových obchodov a hľadanie spôsobov, ako reaktivovať neaktívnych alebo zaniknutých klientov. • identifikovať kľúčové kontakty v existujúcich aj potenciálnych členských spoločnostiach s cieľom nadviazať nové vzťahy • Pravidelne sa stretávame s našimi členmi, aby sme im vysvetlili služby a usmernili ich výber. • Pochopiť problémy a výzvy členov a identifikovať spôsoby, ako by Qorus mohol lepšie riešiť tieto potreby. • Hľadanie príležitostí na krížový predaj alebo zvýšenie predaja existujúcim členom • Rýchle a profesionálne riešenie sťažností zákazníkov • Stanovenie cieľov príjmov a vypracovanie a realizácia stratégie na ich dosiahnutie • riadenie komunity (napr. organizovanie malých miestnych sieťových podujatí offline aj online, spájanie členov z regiónu) • Vyhľadávanie a identifikácia nových obchodných príležitostí vrátane nových trhov, oblastí rastu, trendov, členov, partnerstiev, produktov/služieb alebo nových spôsobov oslovenia existujúcich trhov. • Spolupráca so staršími poradcami s cieľom identifikovať miestne výzvy • Poskytovanie vynikajúcich služieb na udržanie pozitívnej povesti spoločnosti Qorus • Reportovanie, každodenná práca so systémom CRM • zúčastňovať sa na priemyselných podujatiach ako účastník aj ako prednášajúci (ak je to opodstatnené). • 25 % času je potrebné cestovať • Identifikovať najdôležitejšie témy brífingov pre členov • výber odborníkov a rečníkov na interné brífingy na základe ich odborných znalostí a významu pre členov. • overenie poverenia a pôvodu odborní
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Jarošová 1,83103 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava III
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 48
- Počet hodín za týždeň
- 40.0
- Zmennosť
- jednozmenná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 3 550€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- 6 alebo viac rokov
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Znalosť jazyka požaduje
- ovládanie všetkých definovaných jazykov
- Cudzí jazyk
- tureckývysoká - vysoká C1 a C2anglickývysoká - vysoká C1 a C2
- Počítačové zručnosti
- CRM-CRMKancelárske balíky - Microsoft Excel-vysoká
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)finančná a ekonomická gramotnosťinformačná gramotnosťkomunikácia (jednanie s ľuďmi)komunikácia v cudzom jazykukultivovaný písomný prejavkultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania samotivovanie ľudíorganizovanie a plánovanie práceprezentovanierozhodovaniesamostatnosťtímová prácavedenie ľudívyjednávanie
- Osobnostné predpoklady
- analytické mysleniecieľavedomosťempatiainiciatívnosťkomunikatívnosťpamäťpozornosťpraktické myslenieprecíznosť (presnosť)sebaovládaniespoľahlivosťtrpezlivosťvnútorná stabilita
- Ďalšie požiadavky
- • Strategický odborník s hlbokými znalosťami v odvetví (napr. bývalý vedúci pracovník v bankovníctve/poisťovníctve, konzultant z finančného odvetvia, bývalý manažér predaja/vzťahov v bankových a poisťovacích inštitúciách). Uprednostňované sú bývalé pozície zo strategických, inovačných alebo prevádzkových oddelení na manažérskej úrovni. • Skúsenosti v oblasti vzťahov s klientmi s preukázateľnými výsledkami • mať osobnú sieť odborníkov z finančných inštitúcií vo vybraných regiónoch • Vynikajúci komunikátor (najmä na úrovni C), empatický, so skvelými schopnosťami počúvať, prezentovať a vyjednávať • Silné organizačné schopnosti na riadenie viacerých úloh, koordináciu činností v rôznych regiónoch a zabezpečenie hladkého priebehu brífingov a iniciatív spolupráce • Schopnosť efektívne pracovať v globálnom prostredí s viacerými tímami • proaktívny človek s prístupom "can-do", schopný vykonávať viacero úloh a určovať priority • Prispôsobivosť a otvorenosť zmenám • Dobré zručnosti v oblasti riadenia projektov, organizácie a riešenia problémov • Schopnosť pracovať so základnými kancelárskymi súpravami, ako sú MS Office 365, CRM (najlepšie Hubspot), Outlook a iné cloudové riešenia viac ako 15 rokov skúseností v oblasti rozvoja obchodu a poradenstva v bankových a poisťovacích inštitúciách alebo pre ne; najmenej 5 rokov na vedúcich pozíciách Hlboké znalosti alebo skúsenosti s predchádzajúcimi činnosťami Qorus Bakalársky titul v oblasti obchodného manažmentu alebo ekvivalentné pracovné skúsenosti
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Agentúra Aurum spol. s r.o.
- Právna forma
- Spol. s r. o.
- Sídlo
- Jarošova 183103 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava IIISlovensko
- IČO
- 31582699
- Počet zamestnancov
- 5-9
- Charakteristika zamestnávateľa
- Poradenstvo vo finančnom sektore pre banky a poisťovne, usporiadanie odborných konferencii, organizovanie komunít a ich vzájomnej spolupráce.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Reklamné agentúry
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Úrady, ktoré môžu vyhľadávať vhodných uchádzačov
- Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Bratislava
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 08.07.2024
- Informácie o obsadení pozície
- Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajínZverejniť voľnú pracovnú pozíciu aj na európskom portáli pracovných miestPracovná ponuka spĺňapodmienky Modrej karty
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Ľubomír Olach
-=KONTAKT=-