Vedúci ekonomického oddelenia MsÚ
Mesto Handlová
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie baníkov 19/7,97251 Handlová - Prievidza
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.09.2024
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 388/2018 Z.z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 16.05.2024 o 14:18
- Naposledy aktualizované
- 17.05.2024 o 09:49
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2225359
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Vedúci ekonomického oddelenia MsÚ
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Iný odborný pracovník verejnej správy inde neuvedený
- Pracovná oblasť
- Samospráva
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Rámcová náplň práce vedúceho/-cej ekonomického oddelenia: • komplexné riadenie, koordinácia činností a kontrola práce ekonomického oddelenia, • navrhovanie a aktívne napĺňanie stratégie mesta v súvislosti s plnením úloh v oblasti účtovníctva, • príprava materiálov pre zasadnutia a rokovania v orgánoch mesta, • príprava komplexného návrhu programového rozpočtu mesta vrátane rozpočtov rozpočtových, • kontrola správnosti vykazovania účtovných výstupov záverečného účtu v nadväznosti na výrok, audítora a jeho o prerokovanie a schválenie v mestskom zastupiteľstve.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie baníkov 19/7,97251 Handlová - Prievidza
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 12
- Pracovný čas
- 07:00-15:00
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 388/2018 Z.z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Word-elementárnaKancelárske balíky - Lotus Notes-elementárnaKancelárske balíky - Microsoft Outlook-elementárna
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)finančná a ekonomická gramotnosťkomunikácia (jednanie s ľuďmi)organizovanie a plánovanie prácerozhodovaniesamostatnosťvedenie ľudí
- Osobnostné predpoklady
- analytické mysleniecieľavedomosťdominantnosťkomunikatívnosťpraktické myslenie
- Ďalšie požiadavky
- • vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa (ekonomického zamerania výhodou), • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, • bezúhonnosť, • odborná prax v oblasti ekonomiky, rozpočtu, účtovníctva minimálne v dĺžke 3 roky, • prax v riadiacej funkcii výhodou, • znalosť právnych noriem, najmä - zákon č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, zákon č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, zákon č. 523/2004 o rozpočtových pravidlách verejnej správy, Zákonník práce, zákon č. 597/2003 Z. z. o financovaní základných škôl, stredných škôl a školských zariadení vrátane nariadenia vlády č. 630/2008, ktorým sa ustanovujú podobnosti rozpisu finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu pre školy a školské zariadenia, zákon č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve. Zoznam požadovaných dokladov: • žiadosť o zaradenie do výberového konania, • doklady o dosiahnutom stupni vzdelania, vrátane vysvedčenia (overené kópie), • doklad o dĺžke odbornej praxe (napr. pracovná zmluva, pracovný posudok a pod.), • profesijný štruktúrovaný životopis, • vypracovaný vlastný návrh koncepcie činnosti ekonomického oddelenia, • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, • čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, • čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvádzaných v žiadosti, v diplome a životopise. Rámcová náplň práce vedúceho/-cej ekonomického oddelenia: • komplexné riadenie, koordinácia činností a kontrola práce ekonomického oddelenia, • navrhovanie a aktívne napĺňanie stratégie mesta v súvislosti s plnením úloh v oblasti účtovníctva, • príprava materiálov pre zasadnutia a rokovania v orgánoch mesta, • príprava komplexného návrhu programového rozpočtu mesta vrátane rozpočtov rozpočtových, • kontrola správnosti vykazovania účtovných výstupov záverečného účtu v nadväznosti na výrok audítora a jeho o prerokovanie a schválenie v mestskom zastupiteľstve. Písomné žiadosti o účasť na výberovom konaní s požadovanými dokladmi (úradne overené fotokópie) je potrebné doručiť osobne do podateľne mestského úradu alebo zaslať poštou najneskôr do 31. júla 2024 do 1600 h na adresu: Mestský úrad, Námestie baníkov 7, 972 51 Handlová v zalepenej obálke označenej heslom: "Výberové konanie - vedúci/a ekonomického oddelenia - neotvárať".
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Mesto Handlová
- Právna forma
- Obec, mesto (o.,m.úrad)
- Sídlo
- Námestie baníkov 19/797251 Handlová - PrievidzaSlovensko
- IČO
- 00318094
- Počet zamestnancov
- 100-149
- Internetová adresa
- www.handlova.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- mesto samospráva
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Termín výberového konania
- 15.07.2024
- Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
- Zoznam požadovaných dokladov: • žiadosť o zaradenie do výberového konania, • doklady o dosiahnutom stupni vzdelania, vrátane vysvedčenia (overené kópie), • doklad o dĺžke odbornej praxe (napr. pracovná zmluva, pracovný posudok a pod.), • profesijný štruktúrovaný životopis, • vypracovaný vlastný návrh koncepcie činnosti ekonomického oddelenia, • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, • čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, • čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvádzaných v žiadosti, v diplome a životopise Písomné žiadosti o účasť na výberovom konaní s požadovanými dokladmi (úradne overené fotokópie) je potrebné doručiť osobne do podateľne mestského úradu alebo zaslať poštou najneskôr do 31. júla 2024 do 1600 h na adresu: Mestský úrad, Námestie baníkov 7, 972 51 Handlová v zalepenej obálke označenej heslom: "Výberové konanie - vedúci/a ekonomického oddelenia - neotvárať".
- Dátum ukončenia ponuky
- 14.07.2024
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Mgr. Darina Šafariková
-=KONTAKT=-