OMEGA Investments a.s.

Receiving Clerk / Skladník v hoteli Park Inn Danube

OMEGA Investments a.s.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Rybné námestie 1,81102 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
01.01.2026
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 200€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Dátum a čas vytvorenia
08.12.2025 o 19:12
Naposledy aktualizované
09.12.2025 o 07:11

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2536386
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
Receiving Clerk / Skladník v hoteli Park Inn Danube
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Pracovník v sklade (skladník)
Pracovná oblasť
Technické a manuálne prierezové zamestnania
Počet voľných miest
1
Náplň práce
Are you funky, fresh, fast paced and extremely reliable? We are looking for a safe pair of hands and a passion for numbers. So if you Say Yes I Can! here at the Park Inn by Radisson Danube, Bratislava we could be a good match! At the Park Inn by Radisson Danube, we stand out together as one team and make memorable moments for our guests, because we are a hotel you can rely on. It's important that you are ambitious, agile, able to work within a team, build effective relationships with our suppliers to ensure that deliveries are on time and of excellent quality. Key Responsibilities: * receiving of all food and non-food deliveries in line with company and Radisson Hotel Group procedures * evaluating quality, quantity and sanitary condition of delivered products * registering deliveries in inventory management system (digitally) * verifying supplier invoices, checking for accuracy in quality descriptions, quantities and prices * monitoring the movement of products to storage to ensure that most perishable items are removed first * reviewing all purchase orders on a daily basis in order to plan for all expected deliveries of the day * maintaining adequate receiving records, keeping track of back orders and partial deliveries * preparing monthly list of slow moving items * accomplishing overall monthly inventory close and managing inventory close separately within various hotel departments
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Rybné námestie 1,81102 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Počet mesiacov
24
Počet hodín za týždeň
40.0
Pracovný čas
06:00-14:30
14:00-22:30
Zmennosť
dvojzmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 200€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Nižšie stredné odborné vzdelanie
Prax
aspoň 6 mesiacov
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Cudzí jazyk
anglickývysoká - vysoká C1 a C2
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Word-pokročilá
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
fyzická zdatnosť
informačná gramotnosť
komunikácia v cudzom jazyku
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
rozhodovanie
samostatnosť
Osobnostné predpoklady
asertivita
cieľavedomosť
komunikatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
precíznosť (presnosť)
Ďalšie požiadavky
Personality requirements and skills * You have gained your first experiences in a warehouse environment ? * You are punctual and absolutely detailed when comes to numbers? * You are agile and don't shy away from moderate physical activity? * You have an eye for detail and quality? * You are well organized and thrive in a busy environment? * You are a good communicator who always has a smile on the lips? * You like being part of a passionate team that stands together and supports each other?

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
OMEGA Investments a.s.
Právna forma
Akc. spol.
Sídlo
Rybné námestie 1
81102 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
IČO
46455141
Počet zamestnancov
25-49
Internetová adresa
https://www.radissonhotels.com/en-us/hotels/park-inn-bratislava-danube
Charakteristika zamestnávateľa
Park Inn by Radisson® je farebná, dynamická hotelová značka, ktorá poskytuje bezproblémový hotelový zážitok. Priateľský. Pozitívny. Vibrujúci. Nekomplikovaný. Park Inn by Radisson je určený pre moderného cestovateľa. Značka dodáva farbu životu prostredníctvom flexibilných a funkčných priestorov, personálu a energie v každom zo svojich 1400+ hotelov po celom svete.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Hotelové a podobné ubytovanie

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Úrady, ktoré môžu vyhľadávať vhodných uchádzačov
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Malacky
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Pezinok
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
08.02.2026
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Park Inn HR Operations Manager

-=KONTAKT=-


Počet videní: 1
Ponúkaná mzda: 1200 EUR
Inzerent:OMEGA Investments a.s. [ ]
Zverejnené dňa:2025-12-09 (1 deň)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.