Hlavný účtovník
Divadelný ústav
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Jakubovo námestie 12,81357 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- ihneď
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 500€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 07.03.2024 o 13:15
- Naposledy aktualizované
- 07.03.2024 o 13:45
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2179048
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Hlavný účtovník
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Hlavný účtovník
- Pracovná oblasť
- Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- • Komplexné zabezpečenie, vedenie a zodpovednosť za podvojné účtovníctvo organizácie podľa Postupov účtovania platných pre štátne príspevkové organizácie. • Zostavovanie účtovného rozvrhu v požadovanom rozsahu analytickej evidencie každoročne. • Vyhotovovanie vybraných účtovných dokladov, vykonávanie predkontácie účtovných dokladov, kontrola ich formálnej a vecnej stránky, podávanie návrhov na ich odstránenie. • Kontrola rekapitulácie zúčtovania a iných výstupov mzdovej agendy a zodpovednosť za správne zaúčtovanie miezd a s tým spojených odvodov daní a poistného. • Zabezpečovanie účtovníctva automatizovaným spôsobom. • Zostavovanie riadnej účtovnej závierky a výkazov štátneho výkazníctva (výkazy mesačné a štvrťročné FIN v zmysle metodiky MF SR, ročná individuálna uzávierka). • Mesačné zostavovanie výstupov potrebných pre sledovanie plnenia rozpočtu, výkazov FIN 1-12, hlavnej knihy, účtovného denníka, knihy záväzkov a pohľadávok, pokladničnej knihy a iné. • Zostavovanie a odsúhlasovanie zostatkov účtov, v zmysle pokynov MFSR zabezpečovanie zverejnenia účtovnej závierky a povinných informácií konsolidácie vo verejnej správe v rámci modulov informačného systému Štátnej pokladnice. • Vypracovanie konsolidačného balíka pre účtovnú uzávierku. • Dodržiavanie platnej legislatívy súvisiacej s výkonom pridelenej agendy, najmä zákonov a predpisov, ktoré súvisia so zákonom o účtovníctve, postupmi účtovania pre RO a PO, zákonom o rozpočtových pravidlách a zákonom o finančnej kontrole a súvisiacich interných predpisov. • Zostavovanie a vykonávanie fyzickej a dokladovej inventarizácie podľa pokynov ÚIK a v spolupráci s členmi inventarizačných komisií. • Príprava rozborov hospodárenia jednotlivých prioritných projektov a návrhy úprav rozpočtu. • Predkladanie podkladov pre vypracovanie návrhu rozpočtu na nasledujúce účtovné obdobie. • Zodpovednosť za zverejňovanie Pohľadávok štátu v zmysle zákona o pohľadávkach štátu. • Zodpovednosť za priebežné zverejňovanie evidencie faktúr za jednotlivé účtovné obdobia na webových stránkach organizácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám. • Dodržiavanie platnej legislatívy súvisiacej s výkonom pridelenej agendy a súvisiacich interných predpisov; a zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Jakubovo námestie 12,81357 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 12
- Pracovný čas
- 08:00-16:00
- Zmennosť
- jednozmenná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 500€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
- Ponúkané výhody
- Podpora sporenia v III. pilieri.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Úplné stredné odborné vzdelanie-ekonomické a obchodné službyVyššie odborné vzdelanie-ekonomické službyVysokoškolské vzdelanie prvého stupňa-ekonomika a manažment podniku - verejná ekonomika a služby
- Prax
- aspoň 1 rok
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Cudzí jazyk
- anglickýstredná - pokročilá B1 a B2
- Počítačové zručnosti
- Ekonomické programy - SOFTIP-vysokáKancelárske balíky - Microsoft Excel-vysokáKancelárske balíky - Microsoft Word-vysokáKancelárske balíky - Microsoft Outlook-vysokáInternet-vysokáEkonomické programy - SAP-vysoká
- Všeobecné spôsobilosti
- finančná a ekonomická gramotnosťinformačná gramotnosťkomunikácia (jednanie s ľuďmi)organizovanie a plánovanie prácepružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)rozhodovaniesamostatnosť
- Osobnostné predpoklady
- analytické mysleniepraktické myslenieprecíznosť (presnosť)spoľahlivosť
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Divadelný ústav
- Právna forma
- Príspevková organizácia
- Sídlo
- Jakubovo námestie 2562/1281357 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava ISlovensko
- IČO
- 00164691
- Počet zamestnancov
- 25-49
- Internetová adresa
- www.theatre.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Divadelný ústav ako jediná odborná divadelná inštitúcia na Slovensku dokumentuje, skúma, vedecky spracúva, archivuje, publikuje a poskytuje informácie vo vzťahu k divadelnej kultúre od vzniku prvej profesionálnej scény v r. 1920 po súčasnosť. Aktívne spolupracuje s inštitúciami v zahraničí, najmä s partnermi krajín V4, je súčasťou mimovládnych organizácií ITI, ENICPA, IETM, SIBMAS a ICOM, prostredníctvom ktorých sa zapája do medzinárodných odborných a teatrologických projektov a prezentuje slovenské divadlo v zahraničí. Skrz špecializované a akreditované pracoviská vo svojej pôsobnosti vykonáva archivačnú, výskumnú a vedeckú činnosť v oblasti divadelnej histórie, teórie a kritiky, analyticky spracúva, upresňuje terminológiu divadelných reálií a posilňuje pozíciu slovenského divadla v stredoeurópskom kontexte. DÚ je iniciátorom a spoluzakladateľom projektu Monitoring divadiel na Slovensku, vydáva mesačník o divadelnom dianí na Slovensku kød - konkrétne ø divadle, je zakladateľom projektu a festivalu Nová dráma/New Drama, súťaže pôvodnej dramatickej tvorby DRÁMA a Dramaticky mladí, prevádzkuje informačné a predajné centrum PROSPERO a multimediálny divadelný priestor Štúdio 12, určený prioritne pre súčasnú javiskovú tvorbu, semináre, workshopy, scénické čítania a i. Festival Nová dráma/New Drama vznikol v čase, keď Európou "otriasla" vlna novej drámy, keď takmer každá krajina, ktorá nemala festival súčasnej drámy, okamžite podnikla kroky smerujúce k jeho založeniu. V Divadelnom ústave už niekoľko rokov pred založením festivalu našla nová dráma podporu v podobe súťaže o najlepší dramatický text v slovenskom jazyku DRÁMA (od založenia v roku 2000 sa koná s veľkým úspechom dodnes), rovnako v multimediálnom priestore Divadelného ústavu, v Štúdiu 12 sa začal energicky podporovať duch a podstata tohto fenoménu - formou nových premiér, prednášok, konferencií či inscenovaných čítaní. Paralelne bola vytvorená aj knižná edícia Nová dráma/New Drama. Podstatou festivalu Nová dráma/New Drama nie je len prezentácia existujúcich inscenácií v hlavnom súťažnom programe, ale aj stimulácia kreatívneho písania. Imidž festivalu vytvárajú aj významné prednášky a workshopy dramatikov a svetových odborníkov v oblasti novej drámy a performatívneho umenia, ako aj mnohé tematické výstavy a medzinárodné konferencie.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Čin.knižníc a archívov
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Termín výberového konania
- 27.03.2024
- Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
- Informácie pre záujemcu: K základnej mzde sú poskytované ďalšie odmeny podľa tarifných tabuliek v zmysle Zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa kvalifikačných predpokladov, dosiahnutého vzdelania, praxe a osobného ohodnotenia. Záujemcovia môžu zasielať žiadosť o pracovnú pozíciu a svoj životopis na e-mailovú adresu -=KONTAKT=- alebo na korešpondenčnú adresu Divadelného ústavu (Jakubovo námestie 12, 813 57 Bratislava) do 20.03.2024. Do žiadosti je potrebné napísať súhlas so spracovaním osobných údajov za účelom výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z .z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Uchádzači, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky budú pozvaní na osobný pohovor/výberové konanie. Termín výberového konania sa uskutoční predbežne v termíne od 20.03.2024.
- Dátum ukončenia ponuky
- 07.05.2024
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- PhDr. Diana Selecká
-=KONTAKT=-Mgr. Mária Kubicová
-=KONTAKT=-
Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?
Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?
Áno, odísťNie, zostať
Naozaj chcete odoslať Vašu reakciu na pracovnú ponuku bez priloženia životopisu vytvoreného na portáli SZ a bez prílohy?
Áno, odoslaťNie, neodosielať