Špecialista kontroly verejného obstarávania
Úrad pre verejné obstarávanie
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 15.11.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 24.10.2025 o 11:19
- Naposledy aktualizované
- 24.10.2025 o 13:17
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2514760
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Špecialista kontroly verejného obstarávania
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Špecialista kontroly verejného obstarávania
- Pracovná oblasť
- Štátna správa
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- • Spolupráca s relevantnými orgánmi zapojenými do implementácie fondov EÚ pri nastavení vhodných mechanizmov kontroly verejného obstarávania, s dôrazom na efektívnosť a účinnosť výkonu kontroly a tvorbe koncepcie výkonu kontroly pri poskytnutí príspevku z fondov EÚ, • spolupodieľanie sa na príprave riadiacej dokumentácie v oblasti kontroly VO, metodickej príručky pre kontrolu VO, usmernení ako aj vybraných kapitol Rámca implementácie fondov Európskej únie v programovom období -=KONTAKT=-, • súčinnosť pri metodickom usmerňovaní v oblasti kontroly VO projektov financovaných z Programu Slovensko, poskytovanie konzultácií žiadateľom/ prijímateľom projektov v oblasti verejného obstarávania v rozsahu aktuálne platného a účinného ZVO a riadiacej dokumentácie, • kontrola procesov verejného obstarávania zákaziek VO projektov financovaných z Programu Slovensko, • výkon kontroly zákaziek financovaných z Programu Slovensko v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zákona o fondoch EÚ pre PO -=KONTAKT=-pre Program Slovensko. Výkon kontroly v 2 fázach procesu VO - Predbežná kontrola (posúdenie relevantných dokumentov k pripravovanému VO pred jeho vyhlásením) a Kontrola po uzavretí zmluvy, t. j.- kontrola celého postupu zadávania zákazky vo fáze po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom, • výkon kontroly VO pre podlimitné zákazky a zákazky s nízkou hodnotou na základe analýzy rizík/systému vzorkovania, • kontrola zákaziek nespadajúcich pod zákon o verejnom obstarávaní, • vypracovanie a aktualizácia kontrolného zoznamu z kontroly VO, kontrolného zoznamu na základe preskúmania systému ARACHNE a protokolu/záznamu/dodatku k protokolu o výsledku kontroly VO za oblasť procesov VO, • spolupodieľanie sa na vypracovaní postupov pre kontrolu overovania hospodárnosti výdavkov VO zákaziek financovaných z fondov EÚ v súlade s metodickou príručkou pre overovanie hospodárnosti, • overovanie hospodárnosti výdavkov VO zákaziek financovaných z fondov EÚ na základe Príručky k oprávnenosti výdavkov pre Programové obdobie -=KONTAKT=-, • spolupráca s príslušnými orgánmi implementujúcimi fondy EÚ v PO 2021-27, ako riadiaci orgán pre Program Slovensko, sprostredkovateľské orgány, CKO, NKÚ, OA a iné, vrátane zasielania výstupov z VO • výkon kontroly na mieste (v prípade potreby), • komunikácia s NKÚ, PMÚ SR a orgánmi činnými v trestnom konaní v oblasti kontroly VO, • zadávanie a aktualizácie údajov z výsledkov kontrol VO v pôsobnosti sprostredkovateľského orgánu do informačno- monitorovacieho systému ("ITMS - IMS 2020+") pre PO 2021-27, vrátane poskytovania dát a výstupných zostáv v oblasti kontroly VO, • plnenie a zabezpečovanie plnenia pokynov nadriadeného.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 6
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Štátnozamestnanecké voľné pracovné miesto
- Ponúkané výhody
- • možnosť práce z domu (5 pracovných dní za 1 mesiac) • pružný pracovný čas • príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR/pracovný deň • Multisport karta • týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce • štyri dni voľna nad rámec dovolenky • možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR (Častá - Papiernička) za zvýhodnené ceny • príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi • príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu (50,55,60r.) vo výške 100 EUR • príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera • pridelenie tzv. mentora (t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca) počas prvý troch mesiacov od nástupu • možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 % z platovej tarify (príprava jedného štátneho zamestnanca) alebo 15 % z platovej tarify (príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov) • príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne • možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch • možnosť kariérneho rastu Doplňujúca informácia: možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100% základného platu. Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 2 roky
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Požiadavky na zamestnanca : Kvalifikačné predpoklady: - vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, prax 2 roky v oblasti kontroly verejného obstarávania vítaná Osobnostné vlastnosti a schopnosti: Svedomitosť a spoľahlivosť, Samostatnosť, Analytické, koncepčné a strategické myslenie. Zoznam požadovaných dokladov : • Žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby. • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania. • Profesijný štruktúrovaný životopis. • Motivačný list. Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi : je potrebné zaslať do 29.10.2025 na adresu služobného úradu (Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 606/10, 821 09 Bratislava) alebo elektronicky na emailovú adresu: denisa.-=KONTAKT=-.sk a martina.-=KONTAKT=-.sk. Obálku a žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby je potrebné označiť referenčným číslom ponuky: ŠS/2025/18. (Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke alebo dátum doručenia žiadosti elektronickými prostriedkami). Štátnozamestnanecké miesto sa obsadzuje v dočasnej štátnej službe podľa § 36 ods. 3 písm. e) zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Úrad pre verejné obstarávanie
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Ružová dolina 606/1082109 Bratislava-Ružinov - Bratislava IISlovensko
- IČO
- 31797903
- Počet zamestnancov
- 200-249
- Internetová adresa
- www.uvo.gov.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- inou formou-Osobný pohovor
- Dátum ukončenia ponuky
- 29.10.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Mgr. Denisa Ščípová
-=KONTAKT=-Bc. Martina Hantáková
-=KONTAKT=-
