Customer Advisor
CPM Slovakia s.r.o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Vajnorská 100,83104 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava III
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- ihneď
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 200€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 22.05.2024 o 09:04
- Naposledy aktualizované
- 22.05.2024 o 10:14
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2228768
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Customer Advisor
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Špecialista pre starostlivosť o zákazníkov
- Pracovná oblasť
- Obchod, marketing a reklama
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Handle inbound customer contacts received on written channels, from various EU markets, as required, depending on daily/weekly/monthly demand and business requirement Use tools and other available systems to provide customer service in the language of the market being supported Cultural awareness of the various European markets being worked within, for differences in communication style and customer expectations Efficient and productive to achieve agreed service levels (SLA) and contact centre targets i.e. Productivity Quality, NPS Strive for' first contact resolution' to resolve customer queries efficiently and satisfactorily Use required systems to resolve customer issues and take the recommended next best action Adhere to the guidelines within the quality framework to ensure a great customer experience and adherence to client processes
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Vajnorská 100,83104 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava III
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 24
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 200€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Úplné stredné všeobecné vzdelanie
- Prax
- aspoň 2 roky
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Nie
- Cudzí jazyk
- anglickývysoká - vysoká C1 a C2
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Word-pokročiláSalesforce-Salesforce
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)informačná gramotnosťkomunikácia (jednanie s ľuďmi)komunikácia v cudzom jazykukultivovaný písomný prejavkultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania saorganizovanie a plánovanie prácepružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)rozhodovaniesamostatnosťtímová prácavyjednávanie
- Osobnostné predpoklady
- empatiakomunikatívnosťochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)pozornosťpraktické mysleniesebaovládaniespoľahlivosťtrpezlivosťvnútorná stabilita
- Ďalšie požiadavky
- Experience in the customer service industry and ideally in a Contact Centre environment, Adaptable to provide the best customer experience across various EU markets, autonomous and fast learner, Solution oriented, ability to connect with customers, build rapport and show empathy, Well organised and able to prioritise the workload.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- CPM Slovakia s.r.o.
- Právna forma
- Spol. s r. o.
- Sídlo
- Vajnorská 10083104 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava IIISlovensko
- IČO
- 54159334
- Počet zamestnancov
- 250-499
- Internetová adresa
- www.cpm-int.com
- Charakteristika zamestnávateľa
- Kontaktne centrum
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Čin.call centier
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 21.07.2024
- Informácie o obsadení pozície
- Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ján Kuchár
-=KONTAKT=-Zuzana Lormanová
-=KONTAKT=-