FC ecom, s.r.o.

Zákaznícka podpora s aktívnym ukrajinským jazykom

FC ecom, s.r.o.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Ľ. Stárka 2864,91105 Trenčín - Trenčín
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
ihneď
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
900€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
22.04.2024 o 15:47
Naposledy aktualizované
23.04.2024 o 08:46

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2207389
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
Zákaznícka podpora s aktívnym ukrajinským jazykom
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Asistent služieb zákazníkom
Pracovná oblasť
Obchod, marketing a reklama
Počet voľných miest
1
Náplň práce
- poskytovanie zákazníckej podpory pre ukrajinský trh v kanceláriách spoločnosti v Trenčíne - prijímanie a vybavovanie telefonátov a e-mailov od zákazníkov - riešenie objednávok a reklamácií zákazníkov - e-mailom a telefonicky - poskytovanie poradenstva týkajúceho sa našich služieb - riešenie technických a fakturačných reklamácií v príslušných aplikáciách - telefonická a mailová komunikácia so zákazníkom - všetky činnosti je potrebné zvládať v slovenčine a zároveň v ukrajinčine
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Ľ. Stárka 2864,91105 Trenčín - Trenčín
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Počet hodín za týždeň
40.0
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Pracovné miesto vhodné pre
Absolventa
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
900€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Ponúkané výhody
- prácu v profesionálnom a rýchle rastúcom medzinárodnom tíme - nepretržité vzdelávanie a rozvoj Vašich zručností - stabilnú a dlhodobú prácu - zázemie úspešnej spoločnosti - príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve - možnosť nákupu produktov za zamestnanecké zľavy - možnosť pracovať home office/práca z domu (v prípade vzdialeného miesta bydliska) - podmienkou nástupu na prácu z domu je 1-3 týždňové školenie v sídle firmy - v Trenčíne

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Stredné odborné vzdelanie-63 Ekonomika a organizácia, obchod a služby I
Úplné stredné odborné vzdelanie-63 Ekonomika a organizácia, obchod a služby I
Úplné stredné všeobecné vzdelanie-64 Ekonomika a organizácia, obchod a služby II
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa-64 Ekonomika a organizácia, obchod a služby II
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa-64 Ekonomika a organizácia, obchod a služby II
Prax
aspoň 1 rok
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Znalosť jazyka požaduje
ovládanie aspoň jedného z vybraných jazykov
Cudzí jazyk
ukrajinskývysoká - vysoká C1 a C2
anglickýstredná - pokročilá B1 a B2
slovenskýstredná - pokročilá B1 a B2
nemeckývysoká - vysoká C1 a C2
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Word-pokročilá
Strojopis-Strojopis
Fakturácia-Fakturácia
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
motivovanie ľudí
osobnostný rozvoj
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
rozhodovanie
samostatnosť
tímová práca
vyjednávanie
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
cieľavedomosť
komunikatívnosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
sebaovládanie
spoľahlivosť
trpezlivosť
Ďalšie požiadavky
Záujemca musí: - mať aktívnu znalosť ukrajinského jazyka na úrovni materinského jazyka - bezchybnú gramatiku - prax na príbuznej pozícii jeden rok vítaná - skúsenosti s internetom, užívateľské ovládanie PC - organizačné a komunikačné schopnosti, - predchádzajúce skúsenosti s telefonickou komunikáciou sú výhodou - pozitívny prístup ku komunikácii - trpezlivosť - odolnosť voči stresu Výhodou :) - pozitívny prístup k práci - prax s riešením reklamácií je výhodou - prax v oblasti helpdesku je vítaná - schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky - samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, cieľavedomosť - analytické myslenie - vynikajúce komunikačné schopnosti - orientácia na zákazníka

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
FC ecom, s.r.o.
Právna forma
Spol. s r. o.
Sídlo
Ľudovíta Stárka 2864
91105 Trenčín - Trenčín
Slovensko
IČO
51750155
Počet zamestnancov
150-199
Internetová adresa
sk.factcool.com
Charakteristika zamestnávateľa
Sme spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom dámskeho, pánskeho a detského oblečenia a doplnkov. Naša centrála sa nachádza priamo v meste módy Trenčín. V priebehu našej existencie sme poctivou prácou vybudovali z lokálnej firmy spoločnosť, ktorá je známa v ďalších osemnástich krajinách Európy.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Zásielk.,internet.predaj

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
Vlastnou formou
Forma sprostredkovania
skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
Dátum ukončenia ponuky
17.05.2024

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Mgr. Eliška Muchová

-=KONTAKT=-

Počet videní: 7
Ponúkaná mzda: 900 EUR
Inzerent:FC ecom, s.r.o. [ ]
Zverejnené dňa:2024-04-23 (11 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trenčiansky kraj Trenčín
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.