Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

asistent sociálnej inklúzie a zamestnanosti v rámci národného projektu "Individualizovaný a komplexný prístup so zameraním na poradenské činnosti II./Poradenstvom k zamestnaniu II."

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Petőfiho 39,98401 Lučenec - Lučenec
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
01.12.2025
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 296/2022 Z.z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Dátum a čas vytvorenia
07.11.2025 o 08:09
Naposledy aktualizované
07.11.2025 o 10:04

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2521789
Zdroj
úrad PSVR
Názov pracovnej pozície
asistent sociálnej inklúzie a zamestnanosti v rámci národného projektu "Individualizovaný a komplexný prístup so zameraním na poradenské činnosti II./Poradenstvom k zamestnaniu II."
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Asistent sociálnej práce
Počet voľných miest
1
Náplň práce
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 11.11.2025 vrátane. V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa alebo e-mailom na adresy, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme: • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania a s uvedením miesta výkonu práce, o ktoré má uchádzač záujem; • motivačný list; • kópia diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní; • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS; • písomné čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu; • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti; • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise. V rámci výberového konania bude uplatnené dočasné vyrovnávacie opatrenie "Preferenčné zamestnávanie v súvislosti s realizáciou projektu Poradenstvom k zamestnaniu II", prijaté v súlade s § 8a antidiskriminačného zákona. Pokiaľ sa výberového konania zúčastní viac uchádzačov, ktorí spĺňajú určené požiadavky, bude preferenčne vybraný uchádzač z prostredia marginalizovaných rómskych komunít. Hlavné úlohy asistenta sociálnej inklúzie a zamestnanosti: 1. Podporná činnosť pre osoby v hmotnej núdzi pri orientácii na trhu práce, oboznamovaní sa s regionálnym trhom práce, o podmienkach pri ponuke zamestnania, o vážnych dôvodoch, ktoré upravuje zákon o službách zamestnanosti. 2. Koordinácia osôb v hmotnej núdzi od vydania ponuky zamestnania až po nástup na trh práce. 3. Poskytovanie informačno-poradenských služieb pri hľadaní si zamestnania: • Komunikácia a spolupráca so zamestnancami úradu, získavanie informácií o procese hľadania zamestnania. • Sprevádzanie a asistovanie pri stretnutí na úrade na účel sprostredkovania zamestnania. • Poskytovanie informácie v zrozumiteľnej forme/ v jazyku menšín z marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len "MRK") v súlade s pokynmi a informáciami od zamestnancov úradu. • Vysvetlenie práv a povinností, v prípade potreby aj v jazyku menšín. • Pomoc pri vypĺňaní formulárov. • Asistencia pri komunikácii medzi obyvateľmi z MRK a zamestnancami úradu. • Šírenie osvety o potrebe pracovať, potrebe byť súčasťou trhu práce, výhodách, nevýhodách byť sociálne odkázaný. • Pomoc osobám z cieľovej skupiny pri tvorbe profesijného životopisu. • Pomoc pri online reagovaní na ponuku zamestnania. 4. Zabezpečenie podania žiadostí o zamestnanie: • Pomoc a asistencia pri komunikácii so zamestnávateľmi, poskytnutie informácií o rôznych spôsoboch podania žiadosti. 5. Zabezpečenie komunikácie so zamestnávateľom, ku ktorému bola osoba cieľovej skupiny poslaná s ponukou zamestnania (ak o to klient požiada) • Dohodnutie termínu pohovoru. • Sprevádzanie na prípadné stretnutie 6. Príprava na pohovor: • Simulácia pracovných pohovorov a poskytovanie spätnej väzby, príprava odpovedí na typické otázky pri pohovore, poskytovanie odporúčaní ako komunikovať so zamestnávateľom. 7. Podpora pri hľadaní a analýze pracovných príležitostí: • Spolupráca s kompetentným zamestnancom úradu. • Pomoc pri vyhľadávaní aktuálnych pracovných ponúk, ktoré zodpovedajú schopnostiam a potrebám osoby v hmotnej núdzi. 8. Motivácia a podpora pri vytrvalosti: • Poskytovanie motivácie a podpory počas procesu hľadania zamestnania. • Poskytovanie podpory pri zvládaní neúspechu, a motivácie pre hľadanie nových pracovných príležitostí
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Petőfiho 39,98401 Lučenec - Lučenec
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na určitú dobu
Počet mesiacov
24
Zmennosť
jednozmenná
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 296/2022 Z.z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno
Počítačové zručnosti
Kancelárske balíky - Microsoft Word-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint-elementárna
Internet-pokročilá
Všeobecné spôsobilosti
organizovanie a plánovanie práce
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
samostatnosť
motivovanie ľudí
Osobnostné predpoklady
trpezlivosť
empatia
komunikatívnosť
Ďalšie požiadavky
Požadované odborné znalosti: prax v oblasti sociálnej práce, poradenstva alebo priama práca s rómskou komunitou výhodou, orientácia v zákone č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov je výhodou, výhodou je ovládanie jazyka národnostnej menšiny žijúcej v územnom obvode úradu PSVR, výhodou je znalosť rómskeho jazyka

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Právna forma
Rozpočtová organizácia
Sídlo
Špitálska 8
81267 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
IČO
30794536
Počet zamestnancov
100-149
Charakteristika zamestnávateľa
sprostredkovanie zamestnania, sociálna práca
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Podpora a usmerňovanie ekonomiky

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
Forma sprostredkovania
inou formou-Zaslať žiadosť s požadovanými prílohami
Informácie o obsadení pozície
Zverejniť voľnú pracovnú pozíciu aj na európskom portáli pracovných miest

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Mgr. Miroslava Kelemenová

Mgr. Miroslava Kelemenová
-=KONTAKT=-


Počet videní: 12
Inzerent:Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny [ ]
Zverejnené dňa:2025-11-07 (1 deň)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Banskobystrický kraj Lučenec
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.