Vedúci ekonomického oddelenia MsÚ
Mesto Handlová
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie baníkov 19/7,97251 Handlová - Prievidza
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.06.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 296/2022 Z.z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 18.03.2025 o 13:04
- Naposledy aktualizované
- 18.03.2025 o 13:10
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2406441
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Vedúci ekonomického oddelenia MsÚ
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Špecialista v oblasti účtovníctva a finančnej kontroly inde neuvedený
- Pracovná oblasť
- Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- •komplexné riadenie, koordinácia činností a kontrola práce ekonomického oddelenia, •navrhovanie a aktívne napĺňanie stratégie mesta v súvislosti s plnením úloh v oblasti účtovníctva, •príprava materiálov pre zasadnutia a rokovania v orgánoch mesta, •príprava komplexného návrhu programového rozpočtu mesta vrátane rozpočtov rozpočtových, •kontrola správnosti vykazovania účtovných výstupov záverečného účtu v nadväznosti na výrok audítora a jeho prerokovanie a schválenie v mestskom zastupiteľstve.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie baníkov 19/7,97251 Handlová - Prievidza
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 12
- Pracovný čas
- 07:00-15:00
- Zmennosť
- jednozmenná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 296/2022 Z.z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 3 roky
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Nie
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Excel-elementárna
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)finančná a ekonomická gramotnosťinformačná gramotnosťkomunikácia (jednanie s ľuďmi)organizovanie a plánovanie práceprezentovaniesamostatnosť
- Osobnostné predpoklady
- analytické myslenieasertivitacieľavedomosťdominantnosťempatiakomunikatívnosťpraktické myslenie
- Ďalšie požiadavky
- Kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky: •vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa (ekonomického zamerania výhodou), •spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, •bezúhonnosť, •odborná prax v oblasti ekonomiky, rozpočtu, účtovníctva minimálne v dĺžke 3 roky, •prax v riadiacej funkcii výhodou, •znalosť právnych noriem, najmä - zákon č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, zákon č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, zákon č. 523/2004 o rozpočtových pravidlách verejnej správy, Zákonník práce, zákon č. 597/2003 Z. z. o financovaní základných škôl, stredných škôl a školských zariadení vrátane nariadenia vlády č. 630/2008, ktorým sa ustanovujú podobnosti rozpisu finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu pre školy a školské zariadenia, zákon č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve. Písomné žiadosti o účasť na výberovom konaní s požadovanými dokladmi (úradne overené fotokópie) je potrebné doručiť osobne do podateľne mestského úradu alebo zaslať poštou najneskôr do 05.05.2025 do 16.00 h na adresu: Mestský úrad, Námestie baníkov 7, 972 51 Handlová v zalepenej obálke označenej heslom: "Výberové konanie - vedúci/a ekonomického oddelenia - neotvárať". Zoznam požadovaných dokladov: • žiadosť o zaradenie do výberového konania, • doklady o dosiahnutom stupni vzdelania, vrátane vysvedčenia (overené kópie), • doklad o dĺžke odbornej praxe (napr. pracovná zmluva, pracovný posudok a pod.), • profesijný štruktúrovaný životopis, • vypracovaný vlastný návrh koncepcie činnosti ekonomického oddelenia, • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, • čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, • čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvádzaných v žiadosti, v diplome a životopise.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Mesto Handlová
- Právna forma
- Obec, mesto (o.,m.úrad)
- Sídlo
- Námestie baníkov 19/797251 Handlová - PrievidzaSlovensko
- IČO
- 00318094
- Počet zamestnancov
- 100-149
- Internetová adresa
- www.handlova.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- mesto samospráva
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Termín výberového konania
- 14.05.2025
- Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
- Písomné žiadosti o účasť na výberovom konaní s požadovanými dokladmi (úradne overené fotokópie) je potrebné doručiť osobne do podateľne mestského úradu alebo zaslať poštou najneskôr do 05.05. 2025 do 16.00 h na adresu: Mestský úrad, Námestie baníkov 7, 972 51 Handlová v zalepenej obálke označenej heslom: "Výberové konanie - vedúci/a ekonomického oddelenia - neotvárať".
- Dátum ukončenia ponuky
- 05.05.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Mgr. Darina Šafariková
-=KONTAKT=-