Referent/ka investičnej výstavby a verejného obstarávania
Mesto Sereď
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie republiky 1176/10,92601 Sereď - Galanta
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.09.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 973€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 29.07.2025 o 20:29
- Naposledy aktualizované
- 30.07.2025 o 06:28
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2467827
- Zdroj
- Portál SZ
- Názov pracovnej pozície
- Referent/ka investičnej výstavby a verejného obstarávania
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Iný odborný pracovník verejnej správy inde neuvedený
- Pracovná oblasť
- Samospráva
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- 1. Samostatne rieši odborné úlohy a činnosti v oblasti investičnej činnosti mesta a verejného obstarávania vyplývajúce z platnej legislatívy. 2. Vydáva rozhodnutia a vyrubuje miestne dane za záber verejného priestranstva za vyhradené parkovanie. Rozhoduje o námietkach, odvolaniach a iných opravných prostriedkoch daňových subjektov v zmysle príslušných právnych predpisov. 3. Na úseku investičnej výstavby: - zabezpečuje projektovú prípravu a realizáciu investičnej výstavby mesta v zmysle stavebného zákona a zákona o verejnom obstarávaní - zabezpečuje rekonštrukciu, modernizáciu a technické zhodnotenie objektov patriacich do majetku mesta - vykonáva predprojektovú a projektovú prípravu stavieb - kontroluje a likviduje faktúry za projektové práce - zabezpečuje oceňovanie pripravovaných investičných zámerov - zabezpečuje vyjadrenia k jednotlivým stupňom dokumentácie podľa platných predpisov - zabezpečuje potrebné povolenia na realizáciu stavby - vedie evidenciu prípravnej a projektovej dokumentácie - pripravuje podklady k verejnému obstarávaniu - zabezpečuje uzatvorenie zmluvného vzťahu s dodávateľom - zabezpečuje odovzdanie staveniska dodávateľovi - hlási archeologické nálezy v zmysle platnej legislatívy - vedie dokladovú časť stavieb - vykonáva dozornú a kontrolnú činnosť mesta ako objednávateľa v priebehu realizácie stavby - ak je to potrebné, objedná stavebný dozor pri investičnej činnosti mesta - kontroluje a likviduje faktúry podľa skutočne vykonaných prác - vedie evidenciu úhrad jednotlivých stavieb - vypracováva návrh na zvolanie kolaudačného konania - pripravuje podklady pre odúčtovanie stavieb a zaradenie do majetku mesta 4. Zabezpečuje komplexnú agendu poskytovania dotácií v zmysle VZN mesta o poskytovaní dotácií pre oblasť rozvoja mesta a životného prostredia, vedie evidenciu žiadostí, realizuje prípravu zmlúv, kontrolu dodržiavania účelovosti použitia a ostatných zmluvných podmienok, vykonáva kontrolu zúčtovania. 5. Na úseku verejného obstarávania: - realizuje verejné obstarávanie tovarov, služieb a stavebných prác - realizuje obstarávanie prostredníctvom elektronického systému - pripravuje plán verejného obstarávania za MsÚ na základe podkladov od vedúcich oddelení - metodicky usmerňuje zamestnancov mestského úradu v oblasti verejného obstarávania - vedie evidenciu zákaziek verejného obstarávania - plní povinnosti verejného obstarávateľa vo vzťahu k Úradu pre verejné obstarávanie vyplývajúce zo zákona o verejnom obstarávaní - plní ďalšie úlohy vyplývajúce z príslušnej legislatívy v oblasti verejného obstarávania
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie republiky 1176/10,92601 Sereď - Galanta
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 973€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
- Ponúkané výhody
- • možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien, • odmeny pri životných jubileách, • týždeň dovolenky naviac, • odborné vzdelávanie, • príspevok na rekreáciu a športovú činnosť dieťaťa po splnení zákonných podmienok, • pružný pracovný čas.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Úplné stredné odborné vzdelanieVysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 2 roky
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Kvalifikačné predpoklady: • úplné stredné odborné vzdelanie s maturitou s minimálnou praxou 2 roky alebo vysokoškolské vzdelanie a prax vítaná, • prax v oblasti investičnej činnosti pri príprave alebo uskutočňovaní stavieb alebo technologických častí stavieb a obstarávania verejnoprospešných stavieb podľa osobitného predpisu, • prax v oblasti samosprávy vítaná. Iné predpoklady: • bezúhonnosť, • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, • zdravotná spôsobilosť. Osobnostné predpoklady a zručnosti: • schopnosť orientovať sa v stavebnej projektovej dokumentácií a stavebných rozpočtoch, • znalosti v oblasti zákona o verejnom obstarávaní, • manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, schopnosť analyticky a koncepčne myslieť, riešiť konflikty, odborne argumentovať a vysvetľovať riešenú problematiku, • vysoká miera objektivity, čestnosti a schopnosť dodržiavať stanovené termíny, • znalosť práce s PC - Microsoft Office, Internet, • vodičské oprávnenie - B skupina, • znalosť anglického jazyka slovom aj písmom vítaná.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Mesto Sereď
- Právna forma
- Obec, mesto (o.,m.úrad)
- Sídlo
- Námestie republiky 1176/1092601 Sereď - GalantaSlovensko
- IČO
- 00306169
- Počet zamestnancov
- 150-199
- Internetová adresa
- www.sered.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Mestský úrad, samospráva
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
- Platové náležitosti: Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 553/2003 Z. z.") - platová trieda 7 - platová tarifa v rozmedzí od 973,00 € do 1 167,50 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z.. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z. Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady: • žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu a motivačný list, • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, spôsobilosti na právne úkony a zdravotnej spôsobilosti • štruktúrovaný životopis, • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením "referent investičnej výstavby a verejného obstarávania" poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi, alebo mailom na adresu martina.-=KONTAKT=- alebo v elektronickej forme elektronickým podaním na Mesto Sereď (IČO 00306169) s uvedením predmetu správy "Žiadosť o prijatie do zamestnania - Referent investičnej výstavby a verejného obstarávania" do 08.08.2025 (vrátane). Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači. Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
- Dátum ukončenia ponuky
- 08.08.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Martina Kiššová
-=KONTAKT=-