Mesto Sereď

Referent/ka investičnej výstavby a verejného obstarávania

Mesto Sereď

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Námestie republiky 1176/10,92601 Sereď - Galanta
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
01.09.2025
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
973€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
29.07.2025 o 20:29
Naposledy aktualizované
30.07.2025 o 06:28

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2467827
Zdroj
Portál SZ
Názov pracovnej pozície
Referent/ka investičnej výstavby a verejného obstarávania
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Iný odborný pracovník verejnej správy inde neuvedený
Pracovná oblasť
Samospráva
Počet voľných miest
1
Náplň práce
1. Samostatne rieši odborné úlohy a činnosti v oblasti investičnej činnosti mesta a verejného obstarávania vyplývajúce z platnej legislatívy. 2. Vydáva rozhodnutia a vyrubuje miestne dane za záber verejného priestranstva za vyhradené parkovanie. Rozhoduje o námietkach, odvolaniach a iných opravných prostriedkoch daňových subjektov v zmysle príslušných právnych predpisov. 3. Na úseku investičnej výstavby: - zabezpečuje projektovú prípravu a realizáciu investičnej výstavby mesta v zmysle stavebného zákona a zákona o verejnom obstarávaní - zabezpečuje rekonštrukciu, modernizáciu a technické zhodnotenie objektov patriacich do majetku mesta - vykonáva predprojektovú a projektovú prípravu stavieb - kontroluje a likviduje faktúry za projektové práce - zabezpečuje oceňovanie pripravovaných investičných zámerov - zabezpečuje vyjadrenia k jednotlivým stupňom dokumentácie podľa platných predpisov - zabezpečuje potrebné povolenia na realizáciu stavby - vedie evidenciu prípravnej a projektovej dokumentácie - pripravuje podklady k verejnému obstarávaniu - zabezpečuje uzatvorenie zmluvného vzťahu s dodávateľom - zabezpečuje odovzdanie staveniska dodávateľovi - hlási archeologické nálezy v zmysle platnej legislatívy - vedie dokladovú časť stavieb - vykonáva dozornú a kontrolnú činnosť mesta ako objednávateľa v priebehu realizácie stavby - ak je to potrebné, objedná stavebný dozor pri investičnej činnosti mesta - kontroluje a likviduje faktúry podľa skutočne vykonaných prác - vedie evidenciu úhrad jednotlivých stavieb - vypracováva návrh na zvolanie kolaudačného konania - pripravuje podklady pre odúčtovanie stavieb a zaradenie do majetku mesta 4. Zabezpečuje komplexnú agendu poskytovania dotácií v zmysle VZN mesta o poskytovaní dotácií pre oblasť rozvoja mesta a životného prostredia, vedie evidenciu žiadostí, realizuje prípravu zmlúv, kontrolu dodržiavania účelovosti použitia a ostatných zmluvných podmienok, vykonáva kontrolu zúčtovania. 5. Na úseku verejného obstarávania: - realizuje verejné obstarávanie tovarov, služieb a stavebných prác - realizuje obstarávanie prostredníctvom elektronického systému - pripravuje plán verejného obstarávania za MsÚ na základe podkladov od vedúcich oddelení - metodicky usmerňuje zamestnancov mestského úradu v oblasti verejného obstarávania - vedie evidenciu zákaziek verejného obstarávania - plní povinnosti verejného obstarávateľa vo vzťahu k Úradu pre verejné obstarávanie vyplývajúce zo zákona o verejnom obstarávaní - plní ďalšie úlohy vyplývajúce z príslušnej legislatívy v oblasti verejného obstarávania
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Námestie republiky 1176/10,92601 Sereď - Galanta
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
973€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
Ponúkané výhody
• možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien, • odmeny pri životných jubileách, • týždeň dovolenky naviac, • odborné vzdelávanie, • príspevok na rekreáciu a športovú činnosť dieťaťa po splnení zákonných podmienok, • pružný pracovný čas.

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Prax
aspoň 2 roky
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno
Ďalšie požiadavky
Kvalifikačné predpoklady: • úplné stredné odborné vzdelanie s maturitou s minimálnou praxou 2 roky alebo vysokoškolské vzdelanie a prax vítaná, • prax v oblasti investičnej činnosti pri príprave alebo uskutočňovaní stavieb alebo technologických častí stavieb a obstarávania verejnoprospešných stavieb podľa osobitného predpisu, • prax v oblasti samosprávy vítaná. Iné predpoklady: • bezúhonnosť, • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, • zdravotná spôsobilosť. Osobnostné predpoklady a zručnosti: • schopnosť orientovať sa v stavebnej projektovej dokumentácií a stavebných rozpočtoch, • znalosti v oblasti zákona o verejnom obstarávaní, • manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, schopnosť analyticky a koncepčne myslieť, riešiť konflikty, odborne argumentovať a vysvetľovať riešenú problematiku, • vysoká miera objektivity, čestnosti a schopnosť dodržiavať stanovené termíny, • znalosť práce s PC - Microsoft Office, Internet, • vodičské oprávnenie - B skupina, • znalosť anglického jazyka slovom aj písmom vítaná.

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Mesto Sereď
Právna forma
Obec, mesto (o.,m.úrad)
Sídlo
Námestie republiky 1176/10
92601 Sereď - Galanta
Slovensko
IČO
00306169
Počet zamestnancov
150-199
Internetová adresa
www.sered.sk
Charakteristika zamestnávateľa
Mestský úrad, samospráva
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Všeobecná verejná správa

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
Vlastnou formou
Forma sprostredkovania
skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
Informácie pre záujemcu ohľadom výberového konania
Platové náležitosti: Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 553/2003 Z. z.") - platová trieda 7 - platová tarifa v rozmedzí od 973,00 € do 1 167,50 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z.. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z. Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady: • žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu a motivačný list, • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, spôsobilosti na právne úkony a zdravotnej spôsobilosti • štruktúrovaný životopis, • kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením "referent investičnej výstavby a verejného obstarávania" poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi, alebo mailom na adresu martina.-=KONTAKT=- alebo v elektronickej forme elektronickým podaním na Mesto Sereď (IČO 00306169) s uvedením predmetu správy "Žiadosť o prijatie do zamestnania - Referent investičnej výstavby a verejného obstarávania" do 08.08.2025 (vrátane). Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači. Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
Dátum ukončenia ponuky
08.08.2025

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Martina Kiššová

-=KONTAKT=-


Počet videní: 3
Ponúkaná mzda: 973 EUR
Inzerent:Mesto Sereď [ ]
Zverejnené dňa:2025-07-30 (2 dni)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Trnavský kraj Galanta
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.