Tech Support Engineer
Quest Software Slovakia s.r.o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Hviezdoslavovo nám. 201/21,02901 Námestovo - Námestovo
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- ihneď
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 2 400€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 02.10.2024 o 11:06
- Naposledy aktualizované
- 02.10.2024 o 11:08
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2310099
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Tech Support Engineer
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Technik užívateľskej podpory IKT
- Pracovná oblasť
- IT a telekomunikácie
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Technická podpora Quest momentálne hľadá inžiniera technickej podpory. Inžinieri podpory pracujú ako súčasť globálneho virtuálneho tímu na poskytovaní vysokého štandardu technickej podpory zákazníkom v rámci nášho balíka produktov Platform Management. Skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu a podpory, ako aj schopnosť komunikovať, spolupracovať a uprednostňovať problémy zákazníkov a efektívne komunikovať riešenia zákazníkom sú pre túto úlohu rozhodujúce. V Quest vieme, že spoločnosti so silnou pozitívnou kultúrou fungujú oveľa lepšie. To je dôvod, prečo sa snažíme vytvoriť spoločné a inkluzívne pracovné prostredie, v ktorom sa naši ľudia môžu cítiť splnomocnení na úspech. Quest je ocenený poskytovateľ softvéru na správu IT, ktorý ponúka široký výber riešení, ktoré riešia niektoré z najbežnejších a najnáročnejších problémov IT. S viac ako 100 000 zákazníkmi v 100 krajinách kladieme dôraz na inovácie, silnú komunitu so zákazníkmi a partnermi a nepretržitú podporu počas celej cesty našich zákazníkov. Zodpovednosti : • Poskytujte technickú podporu zákazníkom Quest so zameraním na migrácie (email, Teams, Sharepoint) v enterprise prostredí • Riešte problémy zákazníkov tým, že ich budete môcť znova vytvoriť v kontrolovanom prostredí, diagnostikovať potenciálne zložité problémy a efektívne komunikovať riešenia zákazníkom. • Udržiavajte si záznamy aktuálnych zákazníckych problémov až do ich vyriešenia a buďte v kontakte s ostatnými oddeleniami, ako je R&D, Sales a Product Management, aby sa eskalované problémy vyriešili. • Zdokumentujte všetky podrobnosti o prípade zákazníka v našich interných tooloch. • Buďte proaktívni pri vytváraní a publikovaní dokumentácie v prostredí podpory orientovanej na zákazníka (KCS).
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Hviezdoslavovo nám. 201/21,02901 Námestovo - Námestovo
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Počet hodín za týždeň
- 40.0
- Zmennosť
- jednozmenná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 2 400€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Prax
- aspoň 5 rokov
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Nie
- Cudzí jazyk
- anglickýstredná - pokročilá B1 a B2
- Počítačové zručnosti
- Správa systémov - Active Directory-pokročiláSpráva systémov - Microsoft Windows Server-pokročilá
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)komunikácia (jednanie s ľuďmi)komunikácia v cudzom jazykupružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)samostatnosťtechnická gramotnosťtímová práca
- Osobnostné predpoklady
- analytické mysleniecieľavedomosťkomunikatívnosťochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)praktické myslenieprecíznosť (presnosť)spoľahlivosťtechnický talenttrpezlivosť
- Ďalšie požiadavky
- Kvalifikácia - Znalosť Active Directory Access Control a znalosť správy užívateľov - Skúsenosti s migráciami vrátane účtov \ Mailbox \ SharePoint \ Teams \ OneDrive - Správa cloudovej infraštruktúry alebo dobrá znalosť Office 365 a aplikácií Microsoftu - Skúsenosti s technológiou VMWare / Virtual Server. - Hlboké pochopenie systémov na odosielanie správ a spoluprácu, najmä Office 365 a lokálne servery Exchange - Skúsenosti so správou Microsoft SQL servera - Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom)
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Quest Software Slovakia s.r.o.
- Právna forma
- Spol. s r. o.
- Sídlo
- Hviezdoslavovo námestie 201/2102901 Námestovo - NámestovoSlovensko
- IČO
- 47705493
- Počet zamestnancov
- 50-99
- Internetová adresa
- www.quest.com
- Charakteristika zamestnávateľa
- Quest is an award-winning IT management software provider offering a broad selection of solutions that solve some of the most common and most challenging IT problems. Since 1987, we've been reducing the time and money our customers spend on IT administration, so they can invest more on business innovation. With more than 100,000 customers in 100 countries, we emphasize innovation, strong community with customers and partners, and ongoing support throughout our customers' journey.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Počítačové programovanie
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 01.12.2024
- Informácie o obsadení pozície
- Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Magdaléna Bartová
-=KONTAKT=-Attila Takáč
-=KONTAKT=-