Špecialista kontroly fondov EÚ/ Špecialista pre metodiku fondov EÚ
Úrad pre verejné obstarávanie
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 15.10.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 03.10.2025 o 14:14
- Naposledy aktualizované
- 03.10.2025 o 14:16
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2501982
- Zdroj
- Portál SZ
- Názov pracovnej pozície
- Špecialista kontroly fondov EÚ/ Špecialista pre metodiku fondov EÚ
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Špecialista kontroly fondov EÚ-=KONTAKT=-Špecialista pre metodiku fondov EÚ
- Pracovná oblasť
- Štátna správa
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- • Vypracovanie a aktualizácia internej riadiacej dokumentácie SO (najmä manuál procedúr, audit trail, pracovné postupy, interné pokyny, postupy, príručky), ktorá všeobecne dopĺňa postupy sprostredkovateľského orgánu, zabezpečuje tak plnenie podmienok auditu súladu SO, vrátane zabezpečenia ich predkladania centrálnemu koordinačnému orgánu, certifikačnému orgánu, orgánu auditu a riadiacemu orgánu v lehotách a vo forme stanovenej v Rámci implementácie fondov EÚ PO2021-27, • zavádzanie a monitoring účinných opatrení k splneniu úloh voči RO Programu Slovensko v zmysle Zmluvy o delegovaní výkonu činností riadiaceho orgánu na sprostredkovateľský orgán, prijímanie opatrení zapracovaných do relevantnej internej riadiacej dokumentácie, • spolupráca a poskytnutie súčinnosti na príprave príručky ku kontrole VO pre prijímateľov, žiadateľov o NFP, spolupráca a poskytnutie súčinnosti na príprave príručky pre overenie hospodárnosti výdavkov zákaziek financovaných z fondov EÚ a iné), • koordinovanie stretnutí a úloh súvisiacich s dopracovaním zmluvy o vykonávaní časti úloh riadiaceho orgánu sprostredkovateľským orgánom/dodatkov a zabezpečenie účinnosti zmluvy o delegovaných právomociach, • poskytnutie súčinnosti pri výkone kontrol, auditov, koordinácie auditov a prijímania nápravných opatrení, • spolupráca s príslušnými organizačnými zložkami EK, CKO, MF SR a inými subjektmi zapojenými do implementácie fondov EÚ. Personálne obsadenie miest na SO v aktívnej komunikácii s MFSR, sekciou rozpočtovej politiky, • spolupráca s RO pri vypracovaní plánu hodnotení OP pre príslušné špecifické ciele a poskytovanie iných údajov relevantných k správam o pokroku pri vykonávaní Partnerskej dohody SR na roky -=KONTAKT=-podľa požiadavky RO, v prípade potreby vypracovanie podkladov za SO, ktoré sú spojené s monitorovaním a hodnotením v stanovenej štruktúre podľa inštrukcií RO, • zabezpečenie programovej, riadiacej a implementačnej agendy na prípravu a realizáciu projektov technickej pomoci v súlade s príslušnými programovými dokumentmi, • zabezpečenie aktualizácie a spracovania implementačných dokumentov súvisiacich s realizáciou projektov technickej pomoci a samotným výkonom kontroly VO, • príprava, spracovanie a administrácia žiadostí o NFP projektov technickej pomoci (TP) z Programu Slovensko a žiadostí o platbu na základe podkladov z vecne príslušných organizačných útvarov úradu, • spracovanie monitorovacích správ, žiadostí o zmenu projektov technickej pomoci OP, • príprava opisov pre súťažné podklady pre VO v rámci projektov TP v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi úradu, • spolupráca pri príprave návrhov zmlúv s dodávateľmi a dodatkov k zmluvám v rámci realizácie projektov TP s príslušnými organizačnými útvarmi podľa vecnej pôsobnosti, • kontrola plnenia zmlúv s dodávateľmi, vykonávanie vecnej a fyzickej kontroly dodaných výstupov v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi podľa vecnej pôsobnosti, • plnenie pokynov nadriadeného.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 6
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Štátnozamestnanecké voľné pracovné miesto
- Ponúkané výhody
- • možnosť práce z domu (5 pracovných dní za 1 mesiac) • pružný pracovný čas • príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR/pracovný deň • Multisport karta • týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce • štyri dni voľna nad rámec dovolenky • možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR (Častá - Papiernička) za zvýhodnené ceny • príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi • príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu (50,55,60r.) vo výške 100 EUR • príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera • pridelenie tzv. mentora (t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca) počas prvý troch mesiacov od nástupu • možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 % z platovej tarify (príprava jedného štátneho zamestnanca) alebo 15 % z platovej tarify (príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov) • príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne • možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch • možnosť kariérneho rastu Doplňujúca informácia: možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100% základného platu. Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 1 rok
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Požiadavky na zamestnanca : Kvalifikačné predpoklady: - vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa a 1 rok praxe v oblasti projektového manažmentu, implementácie fondov EÚ Osobnostné vlastnosti a schopnosti: analytické, koncepčné a strategické myslenie, rozhodovacia schopnosť, komunikačné zručnosti. Zoznam požadovaných dokladov : • Žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby. • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania. • Profesijný štruktúrovaný životopis. • Motivačný list. Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi : je potrebné zaslať do 08.10.2025 na adresu služobného úradu (Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 606/10, 821 09 Bratislava) alebo elektronicky na emailovú adresu: denisa.-=KONTAKT=-.sk a martina.-=KONTAKT=-.sk. Obálku a žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby je potrebné označiť referenčným číslom ponuky: ŠS/2025/13. (Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke alebo dátum doručenia žiadosti elektronickými prostriedkami). Štátnozamestnanecké miesto sa obsadzuje v dočasnej štátnej službe podľa § 36 ods. 3 písm. e) zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Úrad pre verejné obstarávanie
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Ružová dolina 606/1082109 Bratislava-Ružinov - Bratislava IISlovensko
- IČO
- 31797903
- Počet zamestnancov
- 200-249
- Internetová adresa
- www.uvo.gov.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- inou formou-Osobný pohovor
- Dátum ukončenia ponuky
- 05.10.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Mgr. Denisa Ščípová
-=KONTAKT=-Bc. Martina Hantáková
-=KONTAKT=-