asistent sociálnej inklúzie a zamestnanosti v rámci národného projektu "Individualizovaný a komplexný prístup so zameraním na poradenské činnosti II./Poradenstvom k zamestnaniu II."
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Železničná 5,98601 Fiľakovo - Lučenec
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.12.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 296/2022 Z.z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 07.11.2025 o 08:49
- Naposledy aktualizované
- 07.11.2025 o 10:04
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2521796
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- asistent sociálnej inklúzie a zamestnanosti v rámci národného projektu "Individualizovaný a komplexný prístup so zameraním na poradenské činnosti II./Poradenstvom k zamestnaniu II."
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Asistent sociálnej práce
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 11.11.2025 vrátane. V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa alebo e-mailom na adresy, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. V rámci výberového konania bude uplatnené dočasné vyrovnávacie opatrenie "Preferenčné zamestnávanie v súvislosti s realizáciou projektu Poradenstvom k zamestnaniu II", prijaté v súlade s § 8a antidiskriminačného zákona. Pokiaľ sa výberového konania zúčastní viac uchádzačov, ktorí spĺňajú určené požiadavky, bude preferenčne vybraný uchádzač z prostredia marginalizovaných rómskych komunít. Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme: • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania a s uvedením miesta výkonu práce, o ktoré má uchádzač záujem; • motivačný list; • kópia diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní; • profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS; • písomné čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu; • písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti; • písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise. Hlavné úlohy asistenta sociálnej inklúzie a zamestnanosti: 1. Podporná činnosť pre osoby v hmotnej núdzi pri orientácii na trhu práce, oboznamovaní sa s regionálnym trhom práce, o podmienkach pri ponuke zamestnania, o vážnych dôvodoch, ktoré upravuje zákon o službách zamestnanosti. 2. Koordinácia osôb v hmotnej núdzi od vydania ponuky zamestnania až po nástup na trh práce. 3. Poskytovanie informačno-poradenských služieb pri hľadaní si zamestnania: • Komunikácia a spolupráca so zamestnancami úradu, získavanie informácií o procese hľadania zamestnania. • Sprevádzanie a asistovanie pri stretnutí na úrade na účel sprostredkovania zamestnania. • Poskytovanie informácie v zrozumiteľnej forme/ v jazyku menšín z marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len "MRK") v súlade s pokynmi a informáciami od zamestnancov úradu. • Vysvetlenie práv a povinností, v prípade potreby aj v jazyku menšín. • Pomoc pri vypĺňaní formulárov. • Asistencia pri komunikácii medzi obyvateľmi z MRK a zamestnancami úradu. • Šírenie osvety o potrebe pracovať, potrebe byť súčasťou trhu práce, výhodách, nevýhodách byť sociálne odkázaný. • Pomoc osobám z cieľovej skupiny pri tvorbe profesijného životopisu. • Pomoc pri online reagovaní na ponuku zamestnania. 4. Zabezpečenie podania žiadostí o zamestnanie: • Pomoc a asistencia pri komunikácii so zamestnávateľmi, poskytnutie informácií o rôznych spôsoboch podania žiadosti. 5. Zabezpečenie komunikácie so zamestnávateľom, ku ktorému bola osoba cieľovej skupiny poslaná s ponukou zamestnania (ak o to klient požiada) • Dohodnutie termínu pohovoru. • Sprevádzanie na prípadné stretnutie. 6. Príprava na pohovor: • Simulácia pracovných pohovorov a poskytovanie spätnej väzby, príprava odpovedí na typické otázky pri pohovore, poskytovanie odporúčaní ako komunikovať so zamestnávateľom. 7. Podpora pri hľadaní a analýze pracovných príležitostí: • Spolupráca s kompetentným zamestnancom úradu. • Pomoc pri vyhľadávaní aktuálnych pracovných ponúk, ktoré zodpovedajú schopnostiam a potrebám osoby v hmotnej núdzi. 8. Motivácia a podpora pri vytrvalosti: • Poskytovanie motivácie a podpory počas procesu hľadania zamestnania. • Poskytovanie podpory pri zvládaní neúspechu, a motivácie pre hľadanie nových pracovných príležitostí
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Železničná 5,98601 Fiľakovo - Lučenec
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 24
- Zmennosť
- jednozmenná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- V zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 296/2022 Z.z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Úplné stredné odborné vzdelanieÚplné stredné všeobecné vzdelanieVyššie odborné vzdelanieVysokoškolské vzdelanie prvého stupňaVysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Word-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft PowerPoint-elementárnaInternet-pokročilá
- Všeobecné spôsobilosti
- organizovanie a plánovanie prácekomunikácia (jednanie s ľuďmi)motivovanie ľudísamostatnosť
- Osobnostné predpoklady
- trpezlivosťempatiakomunikatívnosť
- Ďalšie požiadavky
- Požadované odborné znalosti: prax v oblasti sociálnej práce, poradenstva alebo priama práca s rómskou komunitou výhodou, orientácia v zákone č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov je výhodou, výhodou je ovládanie jazyka národnostnej menšiny žijúcej v územnom obvode úradu PSVR, výhodou je znalosť rómskeho jazyka.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Špitálska 881267 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava ISlovensko
- IČO
- 30794536
- Počet zamestnancov
- 100-149
- Charakteristika zamestnávateľa
- sprostredkovanie zamestnania, sociálna práca
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Podpora a usmerňovanie ekonomiky
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Forma sprostredkovania
- inou formou-Zaslať žiadosť s požadovanými prílohami
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Mgr. Miroslava KelemenováMgr. Miroslava Kelemenová
-=KONTAKT=-
