Swiss Re Management AG, organizačná zložka

Back Office Administrator

Swiss Re Management AG, organizačná zložka

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Mlynské Nivy 12,81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
ihneď
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 350€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
19.01.2024 o 17:46
Naposledy aktualizované
04.04.2024 o 13:26

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2149985
Zdroj
Portál SZ
Názov pracovnej pozície
Back Office Administrator
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Špecialista pre upisovanie, hodnotenie poistných rizík
Pracovná oblasť
Bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality
Počet voľných miest
0
Náplň práce
Successful candidates will support Corporate Solutions underwriting units in their end to end business tasks. Within a fast-paced environment, this role provides you with a chance to influence how decisions sophisticated underwriting contracts are reflected. Did we catch your attention? Perfect, read below for the profile we are looking for! Core responsibilities: - Review economics of insurance documentations for accuracy and completeness and reflect corresponding attributes into systems (including bigger spreadsheets) - Follow established guidelines and processes (including possibility to challenge status quo where vital) - Make sure the data entered have supporting documentation - Collaborate with key partners (underwriting, accountants and others) to achieve most ideal set up possible - Deliver timely and accurate business processing also during peak times About the Team We work very closely with underwriting community to entertain contracts with brokers and clients and sourcing of suitable business. Our aim is to ensure correctness of entered data within our systems and smooth running of operational processes to resolve issues related to policy administration. We also manage insurance policies, which cover both local and international clients.
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Mlynské Nivy 12,81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 350€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Prax
aspoň 2 roky
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Cudzí jazyk
anglickývysoká - vysoká C1 a C2
Počítačové zručnosti
Databázy - Microsoft Access-pokročilá
Správa systémov - Microsoft Windows-pokročilá
Grafické nástroje - Adobe Photoshop-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel-vysoká
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-vysoká
Kancelárske balíky - Microsoft Word-vysoká
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint-vysoká
Kancelárske balíky - Open Office-pokročilá
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
matematická gramotnosť
organizovanie a plánovanie práce
osobnostný rozvoj
prezentovanie
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
rozhodovanie
samostatnosť
tímová práca
tvorivosť (kreativita)
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
asertivita
cieľavedomosť
empatia
iniciatívnosť
komunikatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
sebaistota
spoľahlivosť
trpezlivosť
Ďalšie požiadavky
- Proficiency in English (written and verbal), other European language is a plus - Analytical problem solver, focusing on details and curious about numbers, with solid understanding of Office 365 (Excel, Word, PowerPoint) - Ability to work both independently or collaboratively while prioritizing and multitasking in a fast-paced environment - Outstanding interpersonal skills allowing you to actively contribute to the team spirit as well as effectively connect with people in multinational environments - Awareness of administrative procedures and general economic principles

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Swiss Re Management AG, organizačná zložka
Právna forma
Podnik zahr. osoby, org. zložka
Sídlo
Mlynské Nivy 12
81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
IČO
48293270
Počet zamestnancov
500-999
Charakteristika zamestnávateľa
We are one of the the world´s leading providers of reinsurance, insurance and other forms of insurance-based risk transfer
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Poraden.čin.v podnikaní

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
10.05.2024
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Lenka Schutova

-=KONTAKT=-

Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?

Naozaj chcete odísť z rozpracovanej ponuky práce?

Áno, odísťNie, zostať

Naozaj chcete odoslať Vašu reakciu na pracovnú ponuku bez priloženia životopisu vytvoreného na portáli SZ a bez prílohy?

Áno, odoslaťNie, neodosielať

Back Office Administrator

Swiss Re Management AG, organizačná zložka

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Mlynské Nivy 12,81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
ihneď
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 350€mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
19.01.2024 o 17:46
Naposledy aktualizované
04.04.2024 o 13:26

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2149985
Zdroj
Portál SZ
Názov pracovnej pozície
Back Office Administrator
Profesia (SK ISCO-08)
-=KONTAKT=-Špecialista pre upisovanie, hodnotenie poistných rizík
Pracovná oblasť
Bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality
Počet voľných miest
0
Náplň práce
Successful candidates will support Corporate Solutions underwriting units in their end to end business tasks. Within a fast-paced environment, this role provides you with a chance to influence how decisions sophisticated underwriting contracts are reflected. Did we catch your attention? Perfect, read below for the profile we are looking for! Core responsibilities: - Review economics of insurance documentations for accuracy and completeness and reflect corresponding attributes into systems (including bigger spreadsheets) - Follow established guidelines and processes (including possibility to challenge status quo where vital) - Make sure the data entered have supporting documentation - Collaborate with key partners (underwriting, accountants and others) to achieve most ideal set up possible - Deliver timely and accurate business processing also during peak times About the Team We work very closely with underwriting community to entertain contracts with brokers and clients and sourcing of suitable business. Our aim is to ensure correctness of entered data within our systems and smooth running of operational processes to resolve issues related to policy administration. We also manage insurance policies, which cover both local and international clients.
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Mlynské Nivy 12,81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 350€mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Prax
aspoň 2 roky
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Nie
Cudzí jazyk
anglickývysoká - vysoká C1 a C2
Počítačové zručnosti
Databázy - Microsoft Access-pokročilá
Správa systémov - Microsoft Windows-pokročilá
Grafické nástroje - Adobe Photoshop-pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel-vysoká
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-vysoká
Kancelárske balíky - Microsoft Word-vysoká
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint-vysoká
Kancelárske balíky - Open Office-pokročilá
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
finančná a ekonomická gramotnosť
informačná gramotnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
matematická gramotnosť
organizovanie a plánovanie práce
osobnostný rozvoj
prezentovanie
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
rozhodovanie
samostatnosť
tímová práca
tvorivosť (kreativita)
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
asertivita
cieľavedomosť
empatia
iniciatívnosť
komunikatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
sebaistota
spoľahlivosť
trpezlivosť
Ďalšie požiadavky
- Proficiency in English (written and verbal), other European language is a plus - Analytical problem solver, focusing on details and curious about numbers, with solid understanding of Office 365 (Excel, Word, PowerPoint) - Ability to work both independently or collaboratively while prioritizing and multitasking in a fast-paced environment - Outstanding interpersonal skills allowing you to actively contribute to the team spirit as well as effectively connect with people in multinational environments - Awareness of administrative procedures and general economic principles

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
Swiss Re Management AG, organizačná zložka
Právna forma
Podnik zahr. osoby, org. zložka
Sídlo
Mlynské Nivy 12
81109 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
IČO
48293270
Počet zamestnancov
500-999
Charakteristika zamestnávateľa
We are one of the the world´s leading providers of reinsurance, insurance and other forms of insurance-based risk transfer
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Poraden.čin.v podnikaní

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
10.05.2024
Informácie o obsadení pozície
Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Lenka Schutova

-=KONTAKT=-

Počet videní: 3
Ponúkaná mzda: 1350 EUR
Inzerent:Swiss Re Management AG, organizačná zložka [ ]
Zverejnené dňa:2024-04-04 (25 dní)
Zverejnené pre lokality:Slovensko Bratislavský kraj
Zdroj:sz.gov.sk
Pracovná ponuka nájdená za 0 milisekúnd.