Informatik/-čka, zástup počas RD, VK č. 8/2025
Centrum právnej pomoci
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Župné námestie 12,81000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.07.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 700€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 09.05.2025 o 07:33
- Naposledy aktualizované
- 09.05.2025 o 07:36
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2435624
- Zdroj
- Portál SZ
- Názov pracovnej pozície
- Informatik/-čka, zástup počas RD, VK č. 8/2025
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Riadiaci pracovník (manažér) výskumu a vývoja v IT a telekomunikáciách
- Pracovná oblasť
- Veda a výskum
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- - zabezpečovanie technickej podpory L2 úrovne (Service Desk) na ústredí organizácie a na jednotlivých organizačných jednotkách v regiónoch SR, - zabezpečovanie technickej údržby zariadení, - inštalácia a konfigurácia sieťových zariadení, výmena WiFi prístupových bodov, - riešenie problémov s prístupom k sieti, k tlačiarňam a iným zariadeniam, - zabezpečovanie riadnej prevádzky a funkčnosti systémov a infraštruktúry. Spolupracovanie na projektoch (pripomienkovanie zadania, testovanie aplikácie a pod.), - proaktívnym prístupom pristupovať k výzvam, ktoré prináša IT prevádzka a prevádzka bezpečnostných technológií, - v úzkom tíme spolupracovanie na zavedení bezpečnostných politík, a všeobecne na zavedení bezpečnostných opatrení, - aktívne komunikovanie s externými partnermi v rámci podpory IT, - spravovanie informačného systému organizácie, - plní ďalšie aktuálne úlohy na základe pokynov zamestnávateľa.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Župné námestie 12,81000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 12
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 700€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
- Ponúkané výhody
- - platové podmienky v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. Zákon o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme - osobný príplatok, odmeny, príspevok na DDS - 5 dni sick day - príspevok na stravovanie - služobný notebook
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Úplné stredné odborné vzdelanieVysokoškolské vzdelanie prvého stupňa-informatikaVysokoškolské vzdelanie druhého stupňa-informatika
- Prax
- bez požiadavky na odbornú prax
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Cudzí jazyk
- anglickýelementárna A1 a A2
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Word-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročiláSpráva systémov - Microsoft Windows-pokročiláTvorba webu - HTML-elementárna
- Vodičské oprávnenie
- SkupinaB
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovdigitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)komunikácia (jednanie s ľuďmi)samostatnosť
- Ďalšie požiadavky
- Informácie o výberovom konaní : Zoznam požadovaných dokladov a písomností : a) písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania, b) fotokópia vysvedčenia, diplomu alebo rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, c) profesijný štruktúrovaný životopis, d) motivačný list, e) ďalšie doklady a písomnosti, napr. potvrdenie o celkovej dobe odbornej praxe. Okrem požadovaných dokladov a písomností môže uchádzač ďalej predložiť : - certifikáty o absolvovaní kurzov a školení. Výberové konanie na obsadenie funkcie informatik/-čka Centra právnej pomoci sa uskutoční písomnou formou a ústnym pohovorom. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pozvať na výberové konanie len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady. Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokladmi a písomnosťami (s vlastnoručným podpisom uchádzača) je potrebné: a) zaslať poštou na adresu: Centrum právnej pomoci, Kancelária tajomníka, Župné námestie 12, P.O.Box 75/A, 810 00 Bratislava s označením "Výberové konanie na obsadenie miesta informatik/-čka ústredie" alebo b) osobne do podateľne Centra právnej pomoci, Župné námestie 12, 810 00 Bratislava, s označením "Výberové konanie na obsadenie miesta informatik/-čka ústredie" alebo c) elektronickou formou vo formáte PDF na adresu: -=KONTAKT=- najneskôr do 31. mája 2025, vrátane. Rozhodujúci je dátum podania žiadosti o zaradenie do výberového konania (dátum podania žiadosti osobne do podateľne Centra právnej pomoci na Župnom námestí 12 v Bratislave alebo dátum podania žiadosti na poštovej pečiatke alebo dátum podania žiadosti elektronicky), t.j. najneskôr 31. mája 2025, vrátane. Predpokladaný termín výberového konania je v 24. kalendárnom týždni roku 2025.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Centrum právnej pomoci
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Župné námestie 591/1281000 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava ISlovensko
- IČO
- 30798841
- Počet zamestnancov
- 150-199
- Internetová adresa
- www.centrumpravnejpomoci.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Centrum právnej pomoci je štátna rozpočtová organizácia založená 1.1.2006 na základe zákona č. 327/2005 Z. z. Centrum zabezpečuje poskytovanie právnej pomoci fyzickým osobám, ktoré v dôsledku svojej materiálnej situácie nemôžu využívať právne služby na riadne uplatnenie a ochranu svojich práv.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Právne činnosti
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- skupinovou formou - výberové konanie za účasti zamestnávateľa
- Dátum ukončenia ponuky
- 31.05.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Mgr. Adela Beňová
-=KONTAKT=-