Global Budget Coordinator REFM
Mondelez European Business Services Centre s. r. o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Račianska 44,83242 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava III
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- ihneď
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 3 745,3€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 19.04.2024 o 10:41
- Naposledy aktualizované
- 19.04.2024 o 14:45
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2205641
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Global Budget Coordinator REFM
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Špecialista v oblasti rozpočtu
- Pracovná oblasť
- Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Koordinovanie regionálnych výdavkov rozpočtov Real Estate and Facilities Management v MEU, koordinátori rozpočtu udržiavajú presnost' finančných údajov a nastavenia v systéme, aby umožnili robustne finančne prognózy a vykáznictvo. Okrem toho koordinátor rozpočtu REFM podporuje a riadi malé a stredné projekty v oblasti Real Estate v MEU v spolupráci s partnerskými funkciami a manažérom portfólia RE.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Račianska 44,83242 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava III
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Počet hodín za týždeň
- 40.0
- Pracovný čas
- 09:00-17:00
- Zmennosť
- jednozmenná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 3 745,3€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
- Ponúkané výhody
- Well Being program, plán zdravotnej starostlivosti a iné pracovné výhody.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- aspoň 5 rokov
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Nie
- Cudzí jazyk
- ruskývysoká - vysoká C1 a C2anglickývysoká - vysoká C1 a C2
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-vysokáKancelárske balíky - Microsoft PowerPoint-vysokáKancelárske balíky - Microsoft Word-vysokáKancelárske balíky - Microsoft Excel-vysoká
- Osobnostné predpoklady
- analytické myslenieempatiakomunikatívnosť
- Ďalšie požiadavky
- Usilovanie o vynikajúcu prevádzkovú výkonnosť. Schopnosť porozumieť procesom, postupom a systémom. Vysoká kompetencia v oblasti správy a analýzy finančných informácií a údajov. Silné analytické myslenie. Dobré zručnosti v podávaní reportov v stanovených termínoch. Pro zákaznícka orientácia. Snaha o zdokonaľovanie pracovných spôsobov a znižovanie zložitosti tam, kde je to možné.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Mondelez European Business Services Centre s. r. o.
- Právna forma
- Nešpecifikovaná forma
- Sídlo
- Račianska 4483242 Bratislava-Nové Mesto - Bratislava IIISlovensko
- IČO
- 35912189
- Počet zamestnancov
- 500-999
- Internetová adresa
- www.mondelezinternational.com
- Charakteristika zamestnávateľa
- Mondelēz International je jedna z najväčších svetových spoločností vyrábajúcich potraviny. Našim snom je vytvárať lahodné momenty radosti vo všetkom, čo robíme. Viac ako 100 000 zamestnancov pomáha realizovať tento sen vyrábaním a prezentovaním skvelého jedla a nápojov pre našich zákazníkov v približne 165 krajinách po celom svete. Na Slovensku máme náš výrobný závod Figaro s dlhoročnou tradíciou a obchodnú jednotku, ktorá svojimi aktivitami upevňuje a rozširuje povedomie o nás a našich výrobkoch.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Účtovnícke činnosti
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Informácie o obsadení pozície
- Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajín
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba