Odborný pracovník pre verejné obstarávanie
Úrad pre verejné obstarávanie
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 15.07.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Dátum a čas vytvorenia
- 20.06.2025 o 14:49
- Naposledy aktualizované
- 23.06.2025 o 07:44
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2449085
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Odborný pracovník pre verejné obstarávanie
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Odborný pracovník pre verejné obstarávanie
- Pracovná oblasť
- Samospráva
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- Bližšie určená najnáročnejšia činnosť: • plnenie úloh úradu na úseku tvorby štátnej politiky, koncepcií, systémových analýz, programov rozvoja a koordinácie systému a výkonu v oblasti činností spadajúcich do kompetencie Rady úradu; • koordinácia systému v oblasti: - konania o opravnom prostriedku podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov a o proteste prokurátora, - preskúmania rozhodnutí v konaní podľa § 177 zákona o verejnom obstarávaní; • príprava rozhodnutí predsedu úradu a iných písomností v konaní, ktoré zabezpečuje odbor opravných prostriedkov; • spracovávanie právnych riešení úloh v oblasti verejného obstarávania, týkajúcich sa pôsobnosti odboru opravných prostriedkov; • zabezpečenie konaní o návrhoch na vyhotovenie referencie a konaní o návrhoch na úpravu referencie a príprava rozhodnutí a iných písomnosti v týchto konaniach; • príprava podkladov na rokovanie osobitnej komisie, zabezpečenie právnej podpory jej činnosti; • spolupráca pri zastupovaní úradu v konaniach týkajúcich sa pôsobnosti odboru opravných prostriedkov pred súdmi, orgánmi prokuratúry a inými orgánmi štátnej správy, pri spracovaní návrhov odvolaní, spracovávanie iných podaní, vyjadrení a stanovísk k týmto konaniam; • zabezpečovanie - zverejnenia informácie vo vestníku o začatí konania podľa § 177 zákona o verejnom obstarávaní, - zverejnenia rozhodnutí predsedu úradu vydaných v konaní, ktoré zabezpečuje odbor opravných prostriedkov na webovom sídle úradu; • účasť na rokovaniach osobitnej komisie a vyhotovovanie zápisníc z rokovania osobitnej komisie; • vedenie evidencie rozhodnutí predsedu úradu vydaných v konaní ktoré zabezpečuje odbor opravných prostriedkov, rozhodnutí o návrhoch na vyhotovenie referencie a rozhodnutí o návrhoch na úpravu referencie, vyznačovanie právoplatnosti a vykonateľnosti rozhodnutí; • informovanie riadiacich orgánov o právoplatnosti rozhodnutí, ktorými predseda úradu rozhodol o porušení pravidiel a postupov verejného obstarávania; • príprava podnetov na začatie správneho konania, ak skutočnosti zistené v konaniach v pôsobnosti odboru opravných prostriedkov nasvedčujú, že došlo k spáchaniu správneho deliktu podľa zákona o verejnom obstarávaní; • poskytovanie súčinnosti pri príprave materiálov a podkladov potrebných pre činnosti súvisiace s profesionalizáciou vo verejnom obstarávaní.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Ružová dolina 606/10,82109 Bratislava-Ružinov - Bratislava II
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na určitú dobu
- Počet mesiacov
- 6
- Zmennosť
- pružná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 429€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Štátnozamestnanecké voľné pracovné miesto
- Ponúkané výhody
- • možnosť práce z domu (4 pracovné dni za 1 mesiac) • pružný pracovný čas • príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR/pracovný deň • Multisport karta • týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce • dva dni voľna nad rámec dovolenky • možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR (Častá - Papiernička) za zvýhodnené ceny • príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi • príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu (50,55,60r.) vo výške 100 EUR • príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera • pridelenie tzv. mentora (t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca) počas prvý troch mesiacov od nástupu • možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 % z platovej tarify (príprava jedného štátneho zamestnanca) alebo 15 % z platovej tarify (príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov) • príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne • možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch • možnosť kariérneho rastu Doplňujúca informácia: možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100% základného platu. Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Prax
- bez požiadavky na odbornú prax
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Ďalšie požiadavky
- Osobnostné vlastnosti a schopnosti: svedomitosť a spoľahlivosť; samostatnosť; adaptabilita a flexibilita. Zoznam požadovaných dokladov: • Žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby. • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania. • Profesijný štruktúrovaný životopis. • Motivačný list. Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi: je potrebné zaslať do 25.06.2025 na adresu služobného úradu (Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 606/10, 821 09 Bratislava) alebo elektronicky na emailovú adresu: denisa.-=KONTAKT=-.sk. Obálku alebo e-mail je potrebné označiť referenčným číslom ponuky: ŠS/2025/08. (Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke alebo dátum doručenia žiadosti elektronickými prostriedkami). Štátnozamestnanecké miesto sa obsadzuje v dočasnej štátnej službe podľa § 36 ods. 3 písm. e) zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe.
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Úrad pre verejné obstarávanie
- Právna forma
- Rozpočtová organizácia
- Sídlo
- Ružová dolina 606/1082109 Bratislava-Ružinov - Bratislava IISlovensko
- IČO
- 31797903
- Počet zamestnancov
- 200-249
- Internetová adresa
- www.uvo.gov.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- Vlastnou formou
- Forma sprostredkovania
- inou formou-Osobný pohovor
- Dátum ukončenia ponuky
- 25.06.2025
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- Ing. Mgr. Denisa Ščípová
-=KONTAKT=-