Personálny konzultant/ka s lotyšským jazykom
ATENA - SMART CARE, s. r. o.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie SNP 14,97401 Banská Bystrica - Banská Bystrica
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- ihneď
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 200€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 20.01.2025 o 13:19
- Naposledy aktualizované
- 20.01.2025 o 14:02
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2362777
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- Personálny konzultant/ka s lotyšským jazykom
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Administratívny pracovník v oblasti ľudských zdrojov
- Pracovná oblasť
- Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- - Telefonická komunikácia s klientmi a ich informovanie o možnostiach uplatnenia na trhu práce, - Nábor uchádzačov pre pracovné pozície spoločnosti, - Aktívne vyhľadávanie vhodných pracovných internetových portálov, inzertných tlačovín na prezentáciu našich služieb v oblasti zamestnávania, - Pomocné administratívne práce, - Pomoc pri zamestnávaní nezamestnaných občanov, mladých občanov, absolventov škôl, občanov dlhodobo nezamestnaných.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Námestie SNP 14,97401 Banská Bystrica - Banská Bystrica
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Počet hodín za týždeň
- 40.0
- Pracovný čas
- 08:00-16:30
- Zmennosť
- jednozmenná
- Nočná práca
- Nie
- Sezónna práca
- Nie
- Pracovné miesto vhodné pre
- Absolventa
Zdravotne znevýhodneného
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 200€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
- Ponúkané výhody
- - Pracovná zmluva na dobu neurčitú - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Možnosť kariérneho rastu - Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra - Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy - Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ - Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí - Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti - Práca v mladom kolektíve - Maximálna podpora nášho pracovného tímu - Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti - Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať - Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí - Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace - Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom - Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest - Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňaVyššie odborné vzdelanie
- Prax
- bez požiadavky na odbornú prax
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Znalosť jazyka požaduje
- ovládanie všetkých definovaných jazykov
- Cudzí jazyk
- lotyšskývysoká - vysoká C1 a C2slovenskývysoká - vysoká C1 a C2anglickývysoká - vysoká C1 a C2
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Word-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft PowerPoint-pokročilá
- Vodičské oprávnenie
- SkupinaB
- Všeobecné spôsobilosti
- analyzovanie a riešenie problémovkomunikácia (jednanie s ľuďmi)komunikácia v cudzom jazykukultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania saprezentovaniepružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)samostatnosťtímová práca
- Osobnostné predpoklady
- empatiakomunikatívnosťpamäťpozornosťsebaovládaniespoľahlivosťtrpezlivosťvnútorná stabilita
- Ďalšie požiadavky
- - Znalosť lotyšského a anglického jazyka slovom a písmom, ovládanie gramatickej a štylistickej stránky jazyka - Znalosť slovenského jazyka na komunikatívnej úrovni - Príjemné a seriózne vystupovanie - Výborné komunikačné a organizačné schopnosti - Zodpovedný prístup k práci - Tímový hráč - Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť - Komunikatívnosť a empatia - Aktívny vodič
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- ATENA - SMART CARE, s. r. o.
- Právna forma
- Spol. s r. o.
- Sídlo
- Komenského 1207/1305001 Revúca - RevúcaSlovensko
- IČO
- 47494387
- Počet zamestnancov
- -=KONTAKT=-
- Internetová adresa
- www.atena.sk
- Charakteristika zamestnávateľa
- Spoločnosť ATENA je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy. Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí. Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje. Kde nás nájdete: Banská Bystrica, Námestie SNP 14 Bratislava, Stromová 4 Košice, Námestie Osloboditeľov, 3/B Revúca, Komenského 40
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Činnosti agentúr sprostredkujúcich zamestnania
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Úrady, ktoré môžu vyhľadávať vhodných uchádzačov
- Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Banská ŠtiavnicaÚrad práce, sociálnych vecí a rodiny BreznoÚrad práce, sociálnych vecí a rodiny Zvolen
- Forma sprostredkovania
- individuálnou formou
- Dátum ukončenia ponuky
- 19.03.2025
- Informácie o obsadení pozície
- Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajínZverejniť voľnú pracovnú pozíciu aj na európskom portáli pracovných miest
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- oddelenie HR
-=KONTAKT=-