odborný referent školského úradu pre Spoločný obecný úrad Budimír
Obec Budimír
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Kmeťova 1545/20,04001 Košice-Staré Mesto - Košice I
Slovensko
- Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
- 01.09.2025
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 200€mesačne
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Dátum a čas vytvorenia
- 03.07.2025 o 14:25
- Naposledy aktualizované
- 03.07.2025 o 14:26
Údaje o pracovnej pozícii
- Id VPM
- 2450971
- Zdroj
- úrad PSVR
- Názov pracovnej pozície
- odborný referent školského úradu pre Spoločný obecný úrad Budimír
- Profesia (SK ISCO-08)
- -=KONTAKT=-Odborný pracovník verejnej správy v oblasti školstva
- Počet voľných miest
- 1
- Náplň práce
- vykonáva štátnu správu v druhom stupni vo veciach, v ktorých v prvom stupni rozhodol riaditeľ materskej školy alebo riaditeľ základnej školy, vykonáva štátnu správu v prvom stupni vo veciach ohrozovania výchovy a vzdelávania maloletého alebo zanedbávania starostlivosti o povinnú školskú dochádzku žiaka, kontroluje dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov v oblasti výchovy a vzdelávania s výnimkou kontroly v kompetencii Štátnej školskej inšpekcie a v oblasti školského stravovania, vydáva organizačné pokyny pre riaditeľov, najmä organizačné pokyny na príslušný školský rok, poskytuje odbornú a poradenskú činnosť školám a školským zariadeniam, zabezpečuje činnosti spojené so zriaďovateľskou pôsobnosťou obcí a pripravuje podklady vo veciach zaraďovania a vyraďovanie základných škôl do siete škôl a školských zariadení a vo veciach výberového konania na obsadenie funkcie riaditeľa ZŠ a MŠ Zoznam požadovaných dokladov : žiadosť o zaradenie do výberového konania, štruktúrovaný životopis, úradne overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, kópia dokladov o absolvovaní vzdelávacích programov a kurzov, výpis z registra trestov - originál nie starší ako 3 mesiace, písomný súhlas uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov Uchádzači o pracovné miesto doručia svoje žiadosti o zaradenie do výberového konania poštou alebo osobne na Spoločný obecný úrad Budimír so sídlom Kmeťova 20, 040 01 Košice najneskôr do 08.08.2025 do 12:00 hod. s označením "Výberové konanie - odborný referent školského úradu." Uchádzač o pracovnú pozíciu - odborný referent školského úradu po splnení podmienok podania žiadosti a povinných dokladov k nej bude pozvaný na osobný pohovor.
- Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
- Kmeťova 1545/20,04001 Košice-Staré Mesto - Košice I
Slovensko
- Ďalšie miesta výkonu práce
Pracovné podmienky
- Pracovný a mimopracovný pomer
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Počet hodín za týždeň
- 37.5
- Zmennosť
- jednozmenná
- Sezónna práca
- Nie
- Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
- 1 200€mesačne
- Druh voľnej pracovnej pozície
- Voľné pracovné miesto vo verejnom záujme
Požiadavky na zamestnanca
- Požadovaný stupeň vzdelania
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa-študijný odbor - mimo číselník
- Prax
- aspoň 5 rokov
- Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
- Áno
- Počítačové zručnosti
- Kancelárske balíky - Microsoft Outlook-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft PowerPoint-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Word-pokročiláKancelárske balíky - Microsoft Excel-pokročilá
Údaje o zamestnávateľovi
- Názov spoločnosti
- Obec Budimír
- Právna forma
- Obec, mesto (o.,m.úrad)
- Sídlo
- Zámocká 22/404443 Budimír - Košice - okolieSlovensko
- IČO
- 00324001
- Počet zamestnancov
- 5-9
- Internetová adresa
- www.obecbudimir.eu
- Charakteristika zamestnávateľa
- obec
- Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
- Všeobecná verejná správa
Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
- Sprostredkovanie kandidátov
- V spolupráci s úradom PSVR
- Forma sprostredkovania
- inou formou-Výberové konanie sa uskutoční dňa 14.08.2025 na adrese Spoločný obecný úrad Budimír so sídlom Kmeťova 20, 040 01 Košice
Kontaktná osoba
- Kontaktná osoba
- JUDr. Jaroslav Pirnik
-=KONTAKT=-